Geplaatst 24 juni 200717 jr. In deze novelle kruip ik in de huid van Jan Ceulemans, voormalig trainer van onder andere Westerlo en Club Brugge. Ik zal hier het reilen en zeilen van mijn carrière als manager van KV Mechelen weergeven door middel van korte tekstjes, screens en af en toe een interview. Enjoy! Clubinfo: Naam: KV Mechelen Bijnaam: Kakkers Clubkleuren: Geel en Rood Opgericht: 1904 Stadionnaam: Achter De Kazerne Capaciteit: 14145 toeschouwers Trainer: Jan Ceulemans Voorzitter: Johan Timmermans Palmares: 4 maal landskampioen 1 maal bekerwinnaar 1 maal Europacup II winnaar 1 maal Europese supercup winnaar
Geplaatst 24 juni 200717 jr. Auteur In deze novelle kruip ik in de huid van Jan Ceulemans, voormalig trainer van onder andere Westerlo en Club Brugge. Ik zal hier het reilen en zeilen van mijn carrière als manager van KV Mechelen weergeven door middel van korte tekstjes, screens en af en toe een interview. Enjoy! Clubinfo: Naam: KV Mechelen Bijnaam: Kakkers Clubkleuren: Geel en Rood Opgericht: 1904 Stadionnaam: Achter De Kazerne Capaciteit: 14145 toeschouwers Trainer: Jan Ceulemans Voorzitter: Johan Timmermans Palmares: 4 maal landskampioen 1 maal bekerwinnaar 1 maal Europacup II winnaar 1 maal Europese supercup winnaar
Geplaatst 24 juni 200717 jr. Auteur In deze novelle kruip ik in de huid van Jan Ceulemans, voormalig trainer van onder andere Westerlo en Club Brugge. Ik zal hier het reilen en zeilen van mijn carrière als manager van KV Mechelen weergeven door middel van korte tekstjes, screens en af en toe een interview. Enjoy! Clubinfo: Naam: KV Mechelen Bijnaam: Kakkers Clubkleuren: Geel en Rood Opgericht: 1904 Stadionnaam: Achter De Kazerne Capaciteit: 14145 toeschouwers Trainer: Jan Ceulemans Voorzitter: Johan Timmermans Palmares: 4 maal landskampioen 1 maal bekerwinnaar 1 maal Europacup II winnaar 1 maal Europese supercup winnaar
Geplaatst 24 juni 200717 jr. Auteur Voor de competitie van start ging, oefende KV Mechelen tegen de mindere goden van het Belgische voetbal. Het ging op bezoek bij Harelbeke, Wetteren en Namen. Verder kwam Geel een bezoekje brengen aan de stad Mechelen.
Geplaatst 24 juni 200717 jr. Auteur Dit is de kern van KV Mechelen, waar Daré Nibombé de enige inkomende transfer is:
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Kijk aan, goed weergegeven! De eerste overwinningen zijn behaald, good luck!