Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Kijk, ik ben bijvoorbeeld FC Utrecht.. Ik zie dan in mijn -19 team ongeveer 20 spelers, waarvan ik vermoed dat er 3 ooit een kans zullen kunnen krijgen.. Moet ik ze dan allemaal ontslaan of allemaal houden?

Geplaatst
  • Auteur

Kijk, ik ben bijvoorbeeld FC Utrecht.. Ik zie dan in mijn -19 team ongeveer 20 spelers, waarvan ik vermoed dat er 3 ooit een kans zullen kunnen krijgen.. Moet ik ze dan allemaal ontslaan of allemaal houden?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Eerst verhuren, als ze na afloop van het seizoen geen vooruitgang hebben geboekt, verkopen of desnoods ontslaan.

Zit je alleen maar in de kosten..

Geplaatst

Dit is meer iets voor 'Helpdesk' ;) Vandaar verplaatst. Let hier voortaan aub op.

Beslis zelf of je ze wilt houden of niet. Aan de ene kant is het wel een kleine boost voor je loonbudget, maar aan de andere kant verdienen die spelers toch vrij weinig, en kan het dus niet echt kwaad om die spelers te houden. Maar ja, uiteindelijk gaat het wel van je kosten af, ja, of het nou weinig of veel is.

Geplaatst

Heb je dan wel een redelijke assistent want ik had laatst een minder fijne assistent bij Barca en die zag niks in Giovanni dos santos enzo!!

Geplaatst
Heb je dan wel een redelijke assistent want ik had laatst een minder fijne assistent bij Barca en die zag niks in Giovanni dos santos enzo!!

Dat is wel raar, dos santos is toch samen met bojan een van de beste talenten van barcelona uit de jeugd

Geplaatst

Ik luister altijd naar mijn assistent en heeft er eigenlijk in zo'n 20 seizoenen in totaal pas bij 1 geval een beetje naast gezeten. Hij zag niets in Javier Martina die later wel bij Excelsior kwam (maar ook nooit doorbrak). Ik controleer na 3 jaar altijd of ie er naast zat en dat zit ie dus nooit.

Ik ontsla altijd elke jeugdspelers die volgens de assistent niet goed genoeg is. Zo krijgen de goede jeugdspelers vaker een basisplaats en spelen vaker. Vooral bij de reserves let ik daar op. Als er maar 8 reserves overblijven kunnen mijn jeugdspelers lekker vaak bij de reserves meespelen. Ik ontsla dus iedereen waar ik niets in zie.

Geplaatst

Juist ik doe precies hetzelfde. Ik verhuur ze soms ook aan mijn sattelietclubs

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.