Geplaatst 24 juni 200717 jr. Ik heb vandaag een paar facepacks van deze site gedownload en ik vind het wel leuk om te zien hoe de sterren van mijn team er nou daadwerkelijk uitzien. Helaas bevat mijn team toch wat teveel zwarte plaatjes. Ik zit nu in het seizoen 2017 / 2018, dus mijn team bestaat voor een redelijk groot deel uit regens. In de map van FM2007 staat ergens een submap voor regens met daarin allemaal plaatjes. Ik vroeg mij af of ik een paar van die plaatjes kan gebruiken om de zwarte gezichten mee op te vullen, en zo ja, hoe moet dat? Alvast Bedankt :)
Geplaatst 24 juni 200717 jr. Auteur Ik heb vandaag een paar facepacks van deze site gedownload en ik vind het wel leuk om te zien hoe de sterren van mijn team er nou daadwerkelijk uitzien. Helaas bevat mijn team toch wat teveel zwarte plaatjes. Ik zit nu in het seizoen 2017 / 2018, dus mijn team bestaat voor een redelijk groot deel uit regens. In de map van FM2007 staat ergens een submap voor regens met daarin allemaal plaatjes. Ik vroeg mij af of ik een paar van die plaatjes kan gebruiken om de zwarte gezichten mee op te vullen, en zo ja, hoe moet dat? Alvast Bedankt :)
Geplaatst 24 juni 200717 jr. Auteur Ik heb vandaag een paar facepacks van deze site gedownload en ik vind het wel leuk om te zien hoe de sterren van mijn team er nou daadwerkelijk uitzien. Helaas bevat mijn team toch wat teveel zwarte plaatjes. Ik zit nu in het seizoen 2017 / 2018, dus mijn team bestaat voor een redelijk groot deel uit regens. In de map van FM2007 staat ergens een submap voor regens met daarin allemaal plaatjes. Ik vroeg mij af of ik een paar van die plaatjes kan gebruiken om de zwarte gezichten mee op te vullen, en zo ja, hoe moet dat? Alvast Bedankt :)
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Auteur Moet je een XML maken met de ID's van die spelers erin Het is gelukt. Bedankt. :) Ik had trouwens nog een vraagje dus ik gebruik deze topic daar ook maar even voor. Ik wil in een nieuwe game wat gaan klooien met spelers dus ik vroeg mij af of het mogelijk is om zelf spelers toe te voegen en te verwijderen enzo.