Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het gebouw is nu definitief van mij. Het enige wat ik nu nog moet doen is klanten regelen. Mensen regelen die zich aanmelden bij FM Clinic. Dit is een afkickkliniek voor FM'ers. Echt afkicken kan je het niet noemen. Het kan zelfs gebeuren dat je hier eerder nóg erger verslaafd raakt.

Het gaat hier in dit topic vooral erom dat je je verhaal kwijt kan. Laat dus dmv een verhaal of iets dergelijks zien hoe verslaafd je wel niet bent/was aan dit spelletje. Het kan hier ook niet gaan om CM, maar FM Clinic vond ik toch wat beter dan CM/FM Clinic.

Zo kan je dus bijvoorbeeld laten weten dat je ooit vijf dagen achter elkaar of gewoon 4 uur achter elkaar FM speelde. Ik ben benieuwd wat we aantreffen :)

het kan zo zijn dat zo'n topic al bestaat, maar MU doet te traag om ernaar te zoeken

Geplaatst
  • Auteur

Het gebouw is nu definitief van mij. Het enige wat ik nu nog moet doen is klanten regelen. Mensen regelen die zich aanmelden bij FM Clinic. Dit is een afkickkliniek voor FM'ers. Echt afkicken kan je het niet noemen. Het kan zelfs gebeuren dat je hier eerder nóg erger verslaafd raakt.

Het gaat hier in dit topic vooral erom dat je je verhaal kwijt kan. Laat dus dmv een verhaal of iets dergelijks zien hoe verslaafd je wel niet bent/was aan dit spelletje. Het kan hier ook niet gaan om CM, maar FM Clinic vond ik toch wat beter dan CM/FM Clinic.

Zo kan je dus bijvoorbeeld laten weten dat je ooit vijf dagen achter elkaar of gewoon 4 uur achter elkaar FM speelde. Ik ben benieuwd wat we aantreffen :)

het kan zo zijn dat zo'n topic al bestaat, maar MU doet te traag om ernaar te zoeken

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Uhmm.. het langste dat ik FM achter elkaar speelde,

Was zon 7 maandjes terug.. Had vakantie, werd om 10.00 wakker, en ben door gegaan tot 10.00 de volgende dag.. Had helemaal niet in de gaten dat de tijd zo vloog.. Ik vond het ook al zo raar dat me Pa zij "Jij bent er vroeg uit!"

Toen realiseerde me dat ik nog niet eens geslapen had :P

Geplaatst

een hele dag! dat zou ik echt nooit kunnen. Ik vind vijf(mijn hoogste wss!) uur al veel. Ik zit thuis ook met broers die ook willen computeren(FM'en) dus ik kan ook niet eens zo lang

Geplaatst

Ik heb zo nu en dan wel eens tijden dat ik gewoon niet van de cmoputer ben af te slaan, zo'n 12 uur achter de computer FM spelen is wel normaal bij mij ;) Ik speel het gewoon altijd!

Geplaatst

Speel het tegenwoordig zelfs tijdens raids in World of Warcraft (25 man events waarbij je vaak érg op moet letten, speel allebei windowed) FM. Gaat niet erg snel though. (zit op een uur of 18 en heb net een half jaar gespeeld)

Geplaatst

Tja als ik op de Pc kom kan ik er niet af zonder ook maar 1 of 2 wedstrijden op FM te spelen

Maar nu heb ik vakantie en dus lekker veel tijd:p

Geplaatst

Speel nooit zo heel lang achter elkaar, hooguit een paar uurtjes, dan komt het alweer m'n oren uit.

Geplaatst
Speel nooit zo heel lang achter elkaar, hooguit een paar uurtjes, dan komt het alweer m'n oren uit.

Dat heb ik ook :mrgy:

Geplaatst

Hoe lang ik FM speel ligt echt aan een aantal zaken. In welk seizoen zit ik? Heb ik een ploeg met spelers waar ik tevreden mee ben? Ben ik aan het winnen? Zit ik bijna in de finale van de Champions League?

Ik zit nu in seizoen 6 en speel veel, want ik wil de meeste keer de Champions League gewonnen hebben (Real Madrid staat op 9 ik met Ajax op 7).

Ik speel wel gelijk een aantal wedstrijden, want na twee of drie zeg je: ach nog eentje dan...en voor je het weet zit je weer 3 a 4 uur te spelen!

Football Manager is echt een meesterlijk spel!

Geplaatst

Als ik midden in het seizoen zit dan kan het wel eens heel lang gaan duren, dan sluit ik af als ik belachelijk heb verloren o.i.d.

Maar als het seizoen is afgelopen stop ik ermee als ik niet anders te doen heb voor ernaast.

Per dag speel ik zo'n 4 uur, nouja hij staat 4 uur aan.

Het langste ooit zal tussen de 6-8 uur zijn denk ik

Geplaatst

Licht eraan, hoe goed het gaat, zodra het ook maar even slecht gaat wil ik hem nog wel eens trippen, verder als ik vakantie heb (wat ik nu dus net weer heb) En is het zon baggerweer als nu, dan duurt het lang, ben nu alweer zon 4,5 uur bezig.

Geplaatst

Als ik mn computer opstart, doe ik eerst de 'dagelijkse handelingen' (mail checken, msn kijken, osm kijken enz.) dan start ik FM, laat ik het de hele dag aanstaan en als ik zin heb ga ik weer ff spelen, of ik alt-tab even naar dit forum enzo, even wat afleiding tussendoor :), ik doe gemiddeld ook zon 30 uur over 1 seizoen, dat komt gewoon omdat het vaak aanstaat zonder dat ik speel ;)

Geplaatst

Mijn record, en dat doe ik nooit meer, is van vrijdagochtend tot zondagmiddag. CM 01/02 met Swansea, jaar of 4 geleden.

Geplaatst

Speel deze week (hele week vrij al 8)) elke dag FM van 10.00 tot meestal een uur of 23.00. Dus dat is al 13 uur per dag. Zo zal het de hele zomervakantie ongeveer gaan. Overdag FM en 's avonds / 's nachts pokeren.

Mijn langste is 3 dagen lang non stop. Was echt gekkenwerk

Geplaatst
Speel deze week (hele week vrij al 8)) elke dag FM van 10.00 tot meestal een uur of 23.00. Dus dat is al 13 uur per dag. Zo zal het de hele zomervakantie ongeveer gaan. Overdag FM en 's avonds / 's nachts pokeren.

't Is maar net wat je roeping is he? :checkit:

Geplaatst

Serieus? Zoek een leven man. Dat is gewoon ziek.

Geplaatst
O en je hoeft niet te slapen?
meestal tot een uur of 5 pokeren, dus heb dan nog 4 tot 5 uur slaap, meer dan zat. ben sowieso al een nachtmens
Geplaatst

Oja jij was zo'n pimp toch? Allemaal tjickies versieren, doe je goed en dan ook nog non-stop fmen en pokeren, poepoe. Netjes hoor, respect! ;e

Langste is volgens mij ander halve dag met CM, met FM lukt me dat niet omdat ik verveeld raak. Met CM als je ander halve dag speelde kwam je meestal wel zo'n 3 seizoenen verder, met FM mag je blij zijn als je een half seizoen afrond :cab:

Geplaatst
Oja jij was zo'n pimp toch? Allemaal tjickies versieren, doe je goed en dan ook nog non-stop fmen en pokeren, poepoe. Netjes hoor, respect! ;e

Langste is volgens mij ander halve dag met CM, met FM lukt me dat niet omdat ik verveeld raak. Met CM als je ander halve dag speelde kwam je meestal wel zo'n 3 seizoenen verder, met FM mag je blij zijn als je een half seizoen afrond :cab:

Dat was Joker ;e

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.