Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ben de graafschap, heb ik een bod van 6K gedaan op joris delle.

accepteert fc metz het, mag ik hem een contract aanbinden, heb ik al zovaak een Jeugd, of een Prof contract aangeboden. maar dan staat er dat hij een het contract van fc metz aanvraad.

al zooo vaak gehad.

wie weet hoe ik hem binnen kan halen?:)

Geplaatst
  • Auteur

accepteert fc metz het, mag ik hem een contract aanbinden, heb ik al zovaak een Jeugd, of een Prof contract aangeboden. maar dan staat er dat hij een het contract van fc metz aanvraad.

al zooo vaak gehad.

Geplaatst
  • Auteur

al zooo vaak gehad.

Geplaatst

kan je niks tegen doen als het een jeugdspeler is... toen ik een keer psv was wou ik millan halen, maar ook toen tekende hij de hele tijd een nieuw contract, dus dat word gewoon wachten tot hij 17 word.

Geplaatst

Hij heeft al een toekomstig profcontract getekend. Je kan die speler/keeper in dit geval niet halen totdat hij 17 wordt. Dan heeft hij een profcontract dat je kan afkopen. Gebeurt ook bij andere jeugdspelers wel eens. Kijk ook eens bij Joris Delle --> Transferstatus (de derde in de rij onder profiel en persoonlijk). Daar zie je dat hij een nieuw contract gaat tekenen op een bepaalde datum.

Geplaatst
  • Auteur
Hij heeft al een toekomstig profcontract getekend. Je kan die speler/keeper in dit geval niet halen totdat hij 17 wordt. Dan heeft hij een profcontract dat je kan afkopen. Gebeurt ook bij andere jeugdspelers wel eens. Kijk ook eens bij Joris Delle --> Transferstatus (de derde in de rij onder profiel en persoonlijk). Daar zie je dat hij een nieuw contract gaat tekenen op een bepaalde datum.

Jaa in 2010, haha.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.