Geplaatst 18 juni 200717 jr. Deel I: Het begon allemaal in 1991 toen ik mijn debuut mocht maken in het allergrote Ajax. Ik was een van de jongste van de selectie. Alleen Edgar Davids en Michael Reiziger waren jonger als ik. Ik was de derde keeper achter Stanley Menzo en Edwin van der Sar. Leo Beenhakker zag kennelijk niet veel in mijn talenten want vlak nadat ik mocht meetrainen met het eerste werd ik terug gezet naar het tweede elftal. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ook Leo mocht dit beleven, op de 28e van september werd hij ontslagen en nam Louis van Gaal de oud assistent het roer over. Kennelijk kon ik menneer van Gaal wel overtuigen van mijn talent want drie dagen na zijn aanstelling als hoofdcoach werd mij weer gevraagd om mee te trainen met het o zo grote eerste. Hierop antwoord je natuurlijk met ja. Want het ging immers top dit seizoen, de winter hadden we in europa overleeft en we waren nog aardig op dreef voor de titel. In het seizoen 1991/1992 speelde ik zeven wedstrijden, vijf daarvan mocht ik het doel verdedigen in de competitie. En twee wedstrijden mocht ik onder de lat staan tijdens de Amstel Cup. De komende vier seizoenen was de basisplaats niet voor mij weggelegd, ik werd in mij laatste seizoen bij Ajax ook verhuurt. De club waar ik belandde was Roda JC. Bij deze club kreeg ik mijn kansen en greep deze met beide handen aan. Ik werd verkozen tot eerste doelman, en kreeg maar 35 tegendoelpunten dat seizoen. De eerste wedstrijd tegen Ajax lag ik in bed, vlak voor de wedstrijd begon kreeg ik ineens hoge griep. Deze wedstrijd ging overigens met 6-1 verloren. De tweede wedstrijd tegen Ajax was ik wel fit en verkeerde in supervorm. De Ajax spitsen konden mij maar niet passeren en ik hield zo ook de nul. Deze wedstrijd wonnen we met 2-0 en iedereen was tevreden. Aan het einde van het seizoen werd ik uitgeroepen tot keeper en talent van het jaar. “Ik heb Ajax een poepie laten ruiken” vertelde ik in mijn vele interviews. Mij succesvolle seizoen was ook niet onopgemerkt gebleven in het buitenland. Ik kon bij diverse topclubs een contract tekenen, maar deed dit uiteindelijk niet op aan raden van Ajax. De club waar ik als 23 jarige keeper tekende verrasde de hele voetbal wereld, het werd namelijk Lazio Roma. Dit is de club waar ik mijn successen behaalde. Ik werd in de eerste drie seizoen uitgeroepen tot beste keeper van de Serie A. In vierde seizoen behaalde ik met Lazio de 2e plaats waar we het seizoen daarvoor nog 7e eindigde. Na het seizoen 1999/2000 vond ik het genoeg bij Lazio. We hadden immers het laatste seizoen het kampioenschap gewonnen. Ook in dit seizoen werd ik gekozen tot beste keeper van de Serie A. Ik trok naar Arsenal voor een bedrag van toen nog zo’n 16.750.000 gulden. Bij Arsenal bleef ik drie seizoenen, dat was goed voor één prijs voor het team en drie individuele prijzen. We werden in mijn 2e seizoen kampioen van Engeland en ik als keeper won ook in deze competitie drie keer de prijs van beste keeper. Ik trok na drie seizoenen dus weer naar een andere club. Ook deze club speelt zijn wedstrijden in Italië. In tegenstelling tot Lazio is mijn nieuwe club “nog” niet zo bekend. Mijn keuze viel op een Serie B ploeg waar ik als held werd aanschouwd. Livorno was de gelukkige. In mijn eerste seizoen pakte we meteen promotie naar de Serie A. In het jaar daarna werden wij gezien als nummer één degradatie kandidaat, maar tot ieders verbazing eindigde we op een 8e plek. Dit zou uiteindelijk mij laatste seizoen bij een profclub worden. Op mijn 33e stopte ik als prof. Ik mijn carrière speelde ik in totaal 107 interlands en scoorde ik 18 keer. 18 Keer scoren voor een keeper? Ja dat kan, ik was in Italië en Engeland namelijk vaste strafschop nemer. Een mooie carrière d\waarvan ik al wist dat ik hem zou voort zetten. Niet als speler, maar ik wou het gaan proberen als manager/coach. Er liep een andere novelle van mij kant, ik heb al eerder aangekondigt dat ik daar mijn save-game kwijt ben. Dit is dus mijn nieuwe. Reactie's gevraagt, hoe meer er zijn hoe eerder de volgende update..(y)
Geplaatst 18 juni 200717 jr. Auteur Deel I: Het begon allemaal in 1991 toen ik mijn debuut mocht maken in het allergrote Ajax. Ik was een van de jongste van de selectie. Alleen Edgar Davids en Michael Reiziger waren jonger als ik. Ik was de derde keeper achter Stanley Menzo en Edwin van der Sar. Leo Beenhakker zag kennelijk niet veel in mijn talenten want vlak nadat ik mocht meetrainen met het eerste werd ik terug gezet naar het tweede elftal. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ook Leo mocht dit beleven, op de 28e van september werd hij ontslagen en nam Louis van Gaal de oud assistent het roer over. Kennelijk kon ik menneer van Gaal wel overtuigen van mijn talent want drie dagen na zijn aanstelling als hoofdcoach werd mij weer gevraagd om mee te trainen met het o zo grote eerste. Hierop antwoord je natuurlijk met ja. Want het ging immers top dit seizoen, de winter hadden we in europa overleeft en we waren nog aardig op dreef voor de titel. In het seizoen 1991/1992 speelde ik zeven wedstrijden, vijf daarvan mocht ik het doel verdedigen in de competitie. En twee wedstrijden mocht ik onder de lat staan tijdens de Amstel Cup. De komende vier seizoenen was de basisplaats niet voor mij weggelegd, ik werd in mij laatste seizoen bij Ajax ook verhuurt. De club waar ik belandde was Roda JC. Bij deze club kreeg ik mijn kansen en greep deze met beide handen aan. Ik werd verkozen tot eerste doelman, en kreeg maar 35 tegendoelpunten dat seizoen. De eerste wedstrijd tegen Ajax lag ik in bed, vlak voor de wedstrijd begon kreeg ik ineens hoge griep. Deze wedstrijd ging overigens met 6-1 verloren. De tweede wedstrijd tegen Ajax was ik wel fit en verkeerde in supervorm. De Ajax spitsen konden mij maar niet passeren en ik hield zo ook de nul. Deze wedstrijd wonnen we met 2-0 en iedereen was tevreden. Aan het einde van het seizoen werd ik uitgeroepen tot keeper en talent van het jaar. “Ik heb Ajax een poepie laten ruiken” vertelde ik in mijn vele interviews. Mij succesvolle seizoen was ook niet onopgemerkt gebleven in het buitenland. Ik kon bij diverse topclubs een contract tekenen, maar deed dit uiteindelijk niet op aan raden van Ajax. De club waar ik als 23 jarige keeper tekende verrasde de hele voetbal wereld, het werd namelijk Lazio Roma. Dit is de club waar ik mijn successen behaalde. Ik werd in de eerste drie seizoen uitgeroepen tot beste keeper van de Serie A. In vierde seizoen behaalde ik met Lazio de 2e plaats waar we het seizoen daarvoor nog 7e eindigde. Na het seizoen 1999/2000 vond ik het genoeg bij Lazio. We hadden immers het laatste seizoen het kampioenschap gewonnen. Ook in dit seizoen werd ik gekozen tot beste keeper van de Serie A. Ik trok naar Arsenal voor een bedrag van toen nog zo’n 16.750.000 gulden. Bij Arsenal bleef ik drie seizoenen, dat was goed voor één prijs voor het team en drie individuele prijzen. We werden in mijn 2e seizoen kampioen van Engeland en ik als keeper won ook in deze competitie drie keer de prijs van beste keeper. Ik trok na drie seizoenen dus weer naar een andere club. Ook deze club speelt zijn wedstrijden in Italië. In tegenstelling tot Lazio is mijn nieuwe club “nog” niet zo bekend. Mijn keuze viel op een Serie B ploeg waar ik als held werd aanschouwd. Livorno was de gelukkige. In mijn eerste seizoen pakte we meteen promotie naar de Serie A. In het jaar daarna werden wij gezien als nummer één degradatie kandidaat, maar tot ieders verbazing eindigde we op een 8e plek. Dit zou uiteindelijk mij laatste seizoen bij een profclub worden. Op mijn 33e stopte ik als prof. Ik mijn carrière speelde ik in totaal 107 interlands en scoorde ik 18 keer. 18 Keer scoren voor een keeper? Ja dat kan, ik was in Italië en Engeland namelijk vaste strafschop nemer. Een mooie carrière d\waarvan ik al wist dat ik hem zou voort zetten. Niet als speler, maar ik wou het gaan proberen als manager/coach. Er liep een andere novelle van mij kant, ik heb al eerder aangekondigt dat ik daar mijn save-game kwijt ben. Dit is dus mijn nieuwe. Reactie's gevraagt, hoe meer er zijn hoe eerder de volgende update..(y)
Geplaatst 18 juni 200717 jr. Auteur Deel I: Het begon allemaal in 1991 toen ik mijn debuut mocht maken in het allergrote Ajax. Ik was een van de jongste van de selectie. Alleen Edgar Davids en Michael Reiziger waren jonger als ik. Ik was de derde keeper achter Stanley Menzo en Edwin van der Sar. Leo Beenhakker zag kennelijk niet veel in mijn talenten want vlak nadat ik mocht meetrainen met het eerste werd ik terug gezet naar het tweede elftal. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ook Leo mocht dit beleven, op de 28e van september werd hij ontslagen en nam Louis van Gaal de oud assistent het roer over. Kennelijk kon ik menneer van Gaal wel overtuigen van mijn talent want drie dagen na zijn aanstelling als hoofdcoach werd mij weer gevraagd om mee te trainen met het o zo grote eerste. Hierop antwoord je natuurlijk met ja. Want het ging immers top dit seizoen, de winter hadden we in europa overleeft en we waren nog aardig op dreef voor de titel. In het seizoen 1991/1992 speelde ik zeven wedstrijden, vijf daarvan mocht ik het doel verdedigen in de competitie. En twee wedstrijden mocht ik onder de lat staan tijdens de Amstel Cup. De komende vier seizoenen was de basisplaats niet voor mij weggelegd, ik werd in mij laatste seizoen bij Ajax ook verhuurt. De club waar ik belandde was Roda JC. Bij deze club kreeg ik mijn kansen en greep deze met beide handen aan. Ik werd verkozen tot eerste doelman, en kreeg maar 35 tegendoelpunten dat seizoen. De eerste wedstrijd tegen Ajax lag ik in bed, vlak voor de wedstrijd begon kreeg ik ineens hoge griep. Deze wedstrijd ging overigens met 6-1 verloren. De tweede wedstrijd tegen Ajax was ik wel fit en verkeerde in supervorm. De Ajax spitsen konden mij maar niet passeren en ik hield zo ook de nul. Deze wedstrijd wonnen we met 2-0 en iedereen was tevreden. Aan het einde van het seizoen werd ik uitgeroepen tot keeper en talent van het jaar. “Ik heb Ajax een poepie laten ruiken” vertelde ik in mijn vele interviews. Mij succesvolle seizoen was ook niet onopgemerkt gebleven in het buitenland. Ik kon bij diverse topclubs een contract tekenen, maar deed dit uiteindelijk niet op aan raden van Ajax. De club waar ik als 23 jarige keeper tekende verrasde de hele voetbal wereld, het werd namelijk Lazio Roma. Dit is de club waar ik mijn successen behaalde. Ik werd in de eerste drie seizoen uitgeroepen tot beste keeper van de Serie A. In vierde seizoen behaalde ik met Lazio de 2e plaats waar we het seizoen daarvoor nog 7e eindigde. Na het seizoen 1999/2000 vond ik het genoeg bij Lazio. We hadden immers het laatste seizoen het kampioenschap gewonnen. Ook in dit seizoen werd ik gekozen tot beste keeper van de Serie A. Ik trok naar Arsenal voor een bedrag van toen nog zo’n 16.750.000 gulden. Bij Arsenal bleef ik drie seizoenen, dat was goed voor één prijs voor het team en drie individuele prijzen. We werden in mijn 2e seizoen kampioen van Engeland en ik als keeper won ook in deze competitie drie keer de prijs van beste keeper. Ik trok na drie seizoenen dus weer naar een andere club. Ook deze club speelt zijn wedstrijden in Italië. In tegenstelling tot Lazio is mijn nieuwe club “nog” niet zo bekend. Mijn keuze viel op een Serie B ploeg waar ik als held werd aanschouwd. Livorno was de gelukkige. In mijn eerste seizoen pakte we meteen promotie naar de Serie A. In het jaar daarna werden wij gezien als nummer één degradatie kandidaat, maar tot ieders verbazing eindigde we op een 8e plek. Dit zou uiteindelijk mij laatste seizoen bij een profclub worden. Op mijn 33e stopte ik als prof. Ik mijn carrière speelde ik in totaal 107 interlands en scoorde ik 18 keer. 18 Keer scoren voor een keeper? Ja dat kan, ik was in Italië en Engeland namelijk vaste strafschop nemer. Een mooie carrière d\waarvan ik al wist dat ik hem zou voort zetten. Niet als speler, maar ik wou het gaan proberen als manager/coach. Er liep een andere novelle van mij kant, ik heb al eerder aangekondigt dat ik daar mijn save-game kwijt ben. Dit is dus mijn nieuwe. Reactie's gevraagt, hoe meer er zijn hoe eerder de volgende update..(y)
Geplaatst 18 juni 200717 jr. Auteur Deel II: Vandaag is een grote dag, als alles volgens planning verloopt ontvang ik vandaag mij diploma voor trainer/coach. Ik en nog een paar andere toekomstige managers hebben een klein jaar hard gewerkt voor deze dag. Ook zijn er in de loop van het jaar al diverse mannen afgevallen. Zo begonnen we met zo’n 20 man, nu zijn dat er nog 8. Ik sta als zevende op de lijst en zo duurt het dus een tijdje voordat ik aan de beurt ben. Nu de nummers één tot en met vijf zijn geweest en allemaal geslaagd zijn begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Dan is het eindelijk zover. “En dan nu mag Mike Oudshoorn naar voren komen, hij is een van onze meest succesvolle doelmanen ooit en laten we hopen dat hij ook een succesvolle manager wordt. Mike, gefeliciteerd.†Eindelijk denk ik dan, na een mooie carrière in het voetbal als speler ga ik het nu proberen als manager. Het valt me op dat het zoeken van een baan toch makkelijker is als dat ik had gedacht. Diverse clubs uit Nederland en Italië hebben al interesse getoond. De meest noemswaardige is toch wel mijn jeugdliefde Ajax. De dag erna had ik al mijn eerste gesprek met John Jaakke. Hieruit blijkt dat hij het niet echt aandurft een onervaren manager aan te stellen bij een “topclubâ€. Hierin geef ik hem gelijk, wel vraagt John mij nog of ik geen interesse heb ik de vacature voor assistent-manager. “Nee John, ik zit vol met potentie en ik wil graag hoofdcoach worden. Als ik nergens terecht kan, mag ik dan terug komen?†“Ja natuurlijk Mike, wij staan altijd open voor clubiconen.†Een clubicoon denk ik bij mezelf, ik heb maar zeven wedstrijden gespeelt bij Ajax. Dan door naar de interesse uit Italië, toch een land met aardig wat toppers. Alleen zijn ze de laatste tijd niet zo positief in het nieuws, eerst het omkoopschandaal en nog geen half jaar daarna de supporters rellen. De allereerste aanbieding die ik ontving was van een club waar ik al heb gevoetbald, namelijk Lazio Roma. Een club met naam maar toch de laatste tijd niet is terug te vinden in de top van Italië. “Een mooie uitdagingâ€, denk ik bij mezelf. Ook heb ik al de leiding gehad daar bij Lazio. Ja je leest het goed, ik heb er al leiding gehad. Niet over de hele spelersgroep maar meestal de basis elf. Want dat is de taak die de aanvoerder moet invullen. Een andere club uit Italië waar ik al “leider†ben geweest is Livorno. De club die pas twee seizoenen achter elkaar meedoet in de Serie A. Bij deze club ligt toch de helft van mijn hart. Ik bedoel, ik heb toch promotie meegemaakt met deze club. Je wordt als promoverende club toch vaak gezien als degradatie kanidaat. Niet is minder waar maar ons team wist iedereen te verbazen, we werden namelijk achtste. En het seizoen dat ik wegging zijn ze zelfs zesde geworden. Een club met potentie moet je denken dan. Met de ervaring van spits Lucarelli en het talent van mijn opvolger Amelia moet het toch goed komen ook dit seizoen. Ik heb dus een keuze uit drie clubs, nouja eigenlijk twee want bij Ajax zal ik geen hoofdcoach worden. Allebei de teams komen dus uit Italië, waar mijn moeder vandaan komt. Het was ook het vakantieland in mij jeugd. En ook het land waar ik voor het eerste heb gezoend. Een land met fantastische herinneringen dus. Na een lange tijd getwijfeld te hebben tussen Lazio en Livorno besloot ik toch om een praatje te gaan maken met Livorno voorzitter Aldo Spinilli. Het gesprek verloopt voorspoedig en we komen eruit. Ik teken een contract bij mij clubliefde Livorno. Ik ga er zo’n €25.000 per week verdienen. Niet mis dus voor een broekie in de manager wereld. Ik vertel het grote nieuws aan al me vrienden. Ook geeft ik een belletje aan mij grote Italiaanse vrienden Marco, die ik begeleidt heb. En Cristiano waar ik het beste mee op kon schieten. Ook zei reageerde erg positief. Reacties werken motiverend, dus de volgende update zal eerder verschijnen met veel reacties..;)
Geplaatst 19 juni 200717 jr. Auteur Deel III: De club waar ik ga managen is dus Livorno geworden, een club waar ik mooie herinneringen heb uit mijn tijd als keeper. Ook de spelers reageren erg positief, want ze zien mij toch een beetje als een wereldtopper. Hieronder enkele feiten over mijn nieuwe club: Reputatie: Nationaal Financien: Ok - Balans: € 3,740,183 - Transferbudget: € 900,000 Stadion: 12.900 zitplaatsen met veldverwarming Trainingsgrond: Acceptabele trainingsaccommodatie Jeugdopleiding: Middelmatige jeugdaccommodatie + jeugdopleiding Continentale Competitie: UEFA Cup Verwachting: Men verwacht dat het team een plaats in de middenmoot afdwingt Sterspelers: Cristiano Lucarelli, Marco Amelia, Stefano Morrone Mediavoorspelling: 6e Wereldwijde kennis: Matig Een niet al te rijke club zoals je kunt zien. Vandaar ook het lage transferbudget. Als nieuwe manager ga ik als eerste proberen de balans omhoog te halen. Als er dan eenmaal genoeg geld is zal ik na een paar seizoen ook betere spelers kunnen kopen. We spelen ook in de UEFA Cup, in deze Continentale competitie zal ik proberen de eer zo hoog mogelijk te houden. Zo zal immers ook de reputatie veranderen. Want hoe bekender de club is hoe eerder er goede spelers willen komen. En dat komt dan weer tegoeden van de prestaties nationaal en internationaal. Als dan de balans eenmaal omhoog gaat zal ik als eerste de trainingsgrond en de jeugdopleiding verbeter. En als alles lukt en we een beetje een topper beginnen te worden zou ik ook graag zien dat het stadion wordt uitgebreid. Even alles op een rijtje tussen de haakjes staat wat het nu is en daarachter staat wat ik er van wil maken. De sterspelers en mediavoorspelling kan ik niet veranderen dus laat ik dat weg: Reputatie: (Nationaal) Continentaal Financien: (Ok) Veilig - Balans: (€ 3,740,183) Minimaal € 10,000,000 - Transferbudget: (€ 900,000) Minimaal € 2,500,000 Stadion: (12.900 zitplaatsen met veldverwarming) Minimaal 25.000 zitplaatsen Trainingsgrond: (Acceptabele trainingsaccommodatie) Uitstekende trainingsaccommodatie Jeugdopleiding: (Middelmatige jeugdaccommodatie + jeugdopleiding) Uitstekende jeugdaccommodatie + jeugdopleiding Continentale Competitie: (UEFA Cup) Champions League Verwachting: (Men verwacht dat het team een plaats in de middenmoot afdwingt ) Minimaal de top 3 Wereldwijde kennis: (Matig) Goed Aardig wat ideeën dus, laten we kijken of ik ze ook waar kan maken. Laten we hopen op een lange succesvolle periode van mij als manager van Livorno.. Reacties werken motiverend..;)
Geplaatst 19 juni 200717 jr. Leuke stukken, mooi, ga zo door!! :D PS, 500e post Lekker boeiend:cab: :p Lekker geschreven kerel.. Deze ga ik wel volgen denk ik:checkit:
Geplaatst 20 juni 200717 jr. Deze is erg mooi geschreven en je leeft je ook in in het verhaal eigenlijk een beetje zoals ik het ervaar. Livorno is geen slechte club Mike en er zijn maar weinig novelles van en dat is ook wel eens leuk. Ik hoop dat Amelia het goed gaat doen en dat je over een aantal jaar toch wel een hoger transferbudget hebt.
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur “Eerste grote slag.” Deel IV: Nieuwe Livorno manager Mike Oudshoorn heeft in een persconferentie gezegd dat zijn eerste grote slag waarheid is. Dit zei hij met betrekking tot de nieuwe trainers staf. “Ik wist dat Livorno zo’n mooie club is, maar dat trainers van dit kaliber wouden komen had ik niet verwacht”, aldus Mike. “Ik had na mijn aanstellen maar vier trainers tot mijn beschikking, nou ja eigenlijk drie want Pecorario is mij assistent. En maar drie van de vier trainers kwam door mijn keuring.” De conditietrainer Grossi kwam niet door het eisenpakket dat Mike Oudshoorn had opgesteld. Hij is met een onderling overleg vertrokken. “Dan heb je nog maar drie trainers over, en dat is niet genoeg voor een “topclub” in wording. En eigenlijk ook niet voor een regionaal clubje.” Dus ik moest samen met mijn assistent Pecorario uitkijken naar zes nieuwe trainers. Voor elke training één. Want mijn uiteindelijke bedoeling is toch het behalen van een vijf sterren training. Zoals eerder al is gezegd hebben we nog drie trainers over, als je de assistent meetelt. Deze drie bezetten de volgende trainingen: Pecorario traint mijn spelers op tactiek, Brilli traint mijn spelers op aanvallen en Spinoza is de keeperstrainer. We hebben dus al vijf sterren binnen op drie onderdelen. Dan de zoektocht, dat was niet zo moeilijk. Want onze club heeft niet zoveel transferbudget te besteden. We moesten het dus hebben van gratis trainers. Ondanks dat ze zonder club zitten zijn ze zeker niet de minste. We gingen het lijstje af en gingen dus als eerste opzoek naar twee conditie trainers, één voor fitheid en één voor duelkracht. Mijn keuze viel meteen op twee Fransmannen, genaamd Lefebvre en Bruchard. Lefebvre zijn hoogste beoordelingen zijn 18 voor conditie en 14 voor tactiek. De hoogste beoordelingen van Bruchard zijn 20 voor conditie en 15 voor tactiek. De twee conditietrainers hebben we dus binnen en ze zijn allebei goed voor vijf sterren. De volgende twee onderdelen op mijn lijstje zijn doelmannen en tactiek. Hiervoor hebben we geen nieuwe trainers nodig want die hebben we namelijk al. Het volgende op mijn lijstje is balaanname, ook voor dit onderdeel wou ik geen onnodig geld verspillen en we zochten dus weer naar gratis trainers. Mijn assistent kwam met de volgende naam aanzetten: Laudrup. Toen ik zijn profiel bekeek was ik meteen gecharmeerd. Zijn hoogste twee beoordelingen zijn 20 voor tactiek en 19 voor aanvallen. Helaas kwam ik erachter dat er in de categorie balaanname niet meer dan vier sterren inzat. Toen kwamen we aan bij de categorie verdedigen en ook hiervoor hoefde we niet al te lang te zoeken. Mijn ogen vielen meteen op een Fransman. Niet zomaar een Fransman maar ook een ex-international namelijk Desailly. Zijn hoogste beoordelingen zijn 19 voor verdedigen en ook 19 voor tactiek. Dan komen we aan bij de twee laatste aangetrokken trainers, één voor afwerken en één voor vrije trappen. Want ook bij aanvallen hadden we al een trainer rondlopen. Ook bij het onderdeel afwerken kwam ik bij een Fransman, ditmaal was het Garcia die zijn hoogste beoordeling heeft voor techniek en dan op twee onderdelen even sterk is, want voor aanvallen en mentaliteit scoort hij beide 17 punten. Dan de laatste trainer die werd aangetrokken voor het onderdeel vrije trappen. Geen Fransman ditmaal maar een Belg, genaamd Lemmens zijn hoogste beoordeling is voor techniek [18] en zijn twee na hoogste beoordeling is 16 voor aanvallen. “Een geslaagde poging voor vijf sterren training slechts op twee onderdelen scoren we vier sterren. Hieronder twee screens, ééntje van de nieuwe trainersgroep en een van de beoordelingen in sterren voor de trainingsonderdelen. Reacties werken motiverend..;)
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Je blijft het mooie schrijven hoor... Desailly en Laudrup zijn leuke trainers maar eigenlijk allemaal wel he... Succes
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Ziet er mooi uit ik weet het van die motiverende reactie's ik krijg ook bijna geen reactie's en dat geeft de moed dan al bijna op om nog door te gaan maar het ziet er mooi uit, Ga zo voort!!
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur De maand Juli Deel V De Wedstrijden: Ik ben echt nog geen vijf uur manager van Livorno of we hebben al onze eerste wedstrijd, en wel tegen Wolfsburg. Dus met nog geen enkel trainingsuurtje moesten we al aan de bak. Ik vraag aan de spelers of ze zich willen laten zien, zodat ik de volgende keer een echte tactiek kan maken. Want met de tactiek waarmee de vorige manager eindigde ging ik de eerste wedstrijd mee door. Het was ook niet zo onverwacht dat we niet verder kwamen dan een gelijk spel. Dan de tweede wedstrijd, hier heb ik wel een tactiek voor kunnen bedenken. Één nadeel, ik wil perse spelen met een aanvallende middenvelder, en laten we nou toevallig geen “echte” nummer 10 hebben. Met drie jongelingen in de selectie genaamd Valerio Zappia, Massimiliano Desideri en Michael Brondi traden we ditmaal aan tegen het Portugese O. Elvas. Wel is duidelijk dat de spelers nog even moeten wennen aan de nieuwe tactiek. Wel wonnen we de wedstrijd dik verdient, maar de doelpunten, tsja niks wou erin. De Transfers: Na een geweldig resultaat op het aantrekken van trainers, ging het bij de spelers iets minder vlot. Na acht dagen hebben we één speler aangetrokken. En nee, geen aanvallende middenvelder die ik dolgraag wil hebben, maar een tweede doelman voor achter Amelia. Want echt tevreden met mijn huidige keepers ben ik niet. Zijn naam Paes, zijn geboorte land Brazilië. Natuurlijk hebben we wel gezocht naar een aanvallende middenvelder maar helaas, we mogen maar één speler buiten de EU aantrekken in een seizoen en we hadden Paes immers al aangetrokken. Dus de transfer van Buonanotte ging niet door en hij tok naar Palermo. We zijn dus nog opzoek naar een aanvallende middenvelder, en twee spitsen waarvan ik er al een heb kunnen strikken. Spelers verkopen is nog niet gebeurd, wel hoop ik dat er snel een paar spelers zullen vertrekken. Paes: Reacties werken motiverend..;)
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Ziet er tot nu toe allemaal goed uit, maar ik reageer normaal pas op tastbare resultaten zoals het behalen van Europees voetbal een beker of een bepaalde transfer. KUTGW in ieder geval.