Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

hoe zet je een eigen foto op de trainersprofiel,, ik heb de nummer ervan ik zit mijn foto gewoon bij pictures en doe skin cache gebeuren en nog steeds niks

Geplaatst
  • Auteur

hoe zet je een eigen foto op de trainersprofiel,, ik heb de nummer ervan ik zit mijn foto gewoon bij pictures en doe skin cache gebeuren en nog steeds niks

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

als je een trainer aanmaakt kun je een foto uploaden die gebruik je dan, daarvoor hoef je niet in de mappen te gaan rommelen, als dat is wat je bedoelt!

Geplaatst
als je een trainer aanmaakt kun je een foto uploaden die gebruik je dan, daarvoor hoef je niet in de mappen te gaan rommelen, als dat is wat je bedoelt!

Als je al een tijdje in je game zit..

Geplaatst

Als je al een tijdje in je game zit..

VOlgens mij kan dat niet meer!! dan

Geplaatst

kijk even boven jouw eigen post!!

Geplaatst

Ontslag nemen, nieuwe manager, (NIET snel doen, maar heel die Manager Wizzard weer overnieuw afgaan..)

En dan zie je Picture, dan bladeren.. klaar is Emirio

Geplaatst
  • Auteur

iz gelukt, bdankt spammer, tim

Geplaatst
  • Auteur

:thumb: bedankt spammer,tim.protec, voor jullie moeite om me te helpen:banana:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.