Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

2002573484232408718_rs.jpg

Dit dagboek is ook al op een ander forum gepost dus daar hoef je niks over vragen ;)

• Antwoorden 58
  • Weergaven 71
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Dit dagboek is ook al op een ander forum gepost dus daar hoef je niks over vragen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur
Je hebt er wel vertrouwen in zeg, meteen je eerste post een novelle! Succes ermee.

Ik heb hier ook al langer rondgekeken hoor.. ;) en mijn broer heeft ook nog ergens een account hier als het goed is.. :p

En ik post al langer op een ander forum dus ik weet wel hoe het hier aan toegaat :*)

Geplaatst

Oh, god..wat een ploeg! :D

Ben benieuwd! Begin is iig er goed hoor. :)

Geplaatst
  • Auteur

2004219021457898413_rs.jpg

Doestelling: Minimaal 10e eindigen zodat ik niet in degradatiegevaar kom.

En dit waren de transfers:

2002448136984689432_rs.jpg

2002469870887108406_rs.jpg

Informatie

2005131233716512864_rs.jpg

Geplaatst

Idd wat een spelers allemaal, ik ken er geen een.

Toch wel leuk, want op deze manier leer je ze kennen.

Succes man in Polen

Geplaatst

Haha, wat een leuk team. Nog nooit van gehoord en allemaal van die heerlijke vreemde namen. Goed begin en leuke stukjes tekst, ofterwijl: tot nu toe een leuke novelle. Je competitiestart is niet slecht. 10e worden gaat je denk ik, alhoewel ik dan misschien wel erg vroeg van stapel loop, wel lukken!

Geplaatst
  • Auteur

2001650103240622725_rs.jpg

EDIT: De laatste wedstrijd tegen Stal St. Wola was ik vergeten op te slaan, dus die heb ik opnieuw moeten spelen.. het was nu 2-3 voor mij ;)

Geplaatst
  • Auteur

studiovoetbal.jpg

Jack van Gelder:

Bijzonder goede avond, Studio Voetbal met onze gast Erwin Koeman, maar eerst hebben we een telefoongesprek met een trainer uit Polen.

Hallo David!

David:

Goedenavond Jack!

Jack van Gelder:

Hoe gaat het daar in Polen?

David:

Goed hoor, ik sta met mijn clubje Kmita veilig in de middenmoot terwijl de verwachtingen niet al te hoog waren.

Jack van Gelder:

En het niveau, moet je daar veel van verwachten?

David:

Nou eerlijk gezegd; niet echt, ik denk dat de nummer 1 van Polen in de eredivisie in de middenmoot zou ronddraaien, maar ik heb het goed naar mijn zin en heb veel plezier in mijn doel om van Kmita een grote club te maken.

Hugo Borst:

Wat ik mij afvraag is hoe het daar nou gaat met transfers, je zal vast niet veel geld voor transfers hebben gehad.

David:

Nee idd Hugo, ik heb ben begonnen om de selectie helemaal op te bouwen, dat betekent dus veel spelers aantrekken, maar ook afscheid nemen van spelers die te slecht zijn voor het niveau wat ik nastreef.

Dat zie je ook wel terug in mijn aantal transfers: 10 spelers ingekocht + 2 op huurbasis en dan komen er ook nog 6 spelers tijdens de zomer bij, er zijn ook al 3 spelers vertrokken maar dat worden er nog veel meer!

Jack van Gelder:

Nog een vraag; stel er komt een Nederlandse club langs die een trainer zoekt, zou je daar intresse in hebben?

David:

Daar zal ik dan wel op ingaan waarschijnlijk, maar ik wil zoiezo eerst promoveren met Kmita, zolang dat niet gebeurt is ga ik hier niet weg.. maar Nederland begint natuurlijk ook te kriebelen.

Ik woon al jaren in Polen dus als ik over een paar de kans krijg terug naar Nederland te gaan zal ik dat zeker serieus nemen.

Jack van Gelder

Ok, we bedanken jou voor het leuke gesprek en wensen je veel succes!

David:

Graag gedaan en bedankt Jack!

Geplaatst
  • Auteur

De transfers in de winterstop waar ik het over had in Studio Voetbal zet ik nu even voor jullie op een rijtje ;)

Lukasz Siciak:

siciak_lukasz.jpg

Van het transfergeld van Michael Solartz werd Lukasz Siciak voor 3k gehaald!

Hier ben ik heel blij mee, hij kan spelen als rechtsmid, een positie die ik minder vond in mijn selectie, al denk ik dat hij het beter doet als AMC.

Stats:

http://aycu15.webshots.com/image/15574/2004348612247924019_rs.jpg

Junior Ferreira:

19.jpg

Een Braziliaans tintje bij Kmita!

Nadat ik Michael Solartz had verkocht voor 5k wou ik een extra speler op de bank (ook omdat er veel blessures waren) dit werd Junior Ferreira.

Stats:

http://aycu15.webshots.com/image/17454/2004302270347504951_rs.jpg

Marcin Zimon

zimon_marcin.jpg

Ook werd er nog Marcin Zimon voor een half jaar geleend, hij speelt als verdedigende middenvelder.

Ik haalde hem omdat ik erachter kwam dat Slawomir Swiecki het veel beter deed als rechtsback en er daardoor een vacature vrij kwam voor de Verdedigende Mid positie.

Stats:

http://aycu33.webshots.com/image/17712/2004377714071920323_rs.jpg

Uitgaande tranfers:

2004811860319917887_rs.jpg

Geplaatst

Je team is voor mij een vreemdelingen legion, maar je brengt het leuk. Ook dat stukje van Studio Voetbal, leuk om te lezen. Jammer van de beker, maar goed.. succes ermee!

Geplaatst
  • Auteur

De Wedstrijden.

2002734935549626827_rs.jpg

Een periode die slecht begon maar heel mooi eindigde, we verloren een paar wedstrijden en na een tijdje hadden we zelfs 4 wedstrijden achter elkaar niet meer gewonnen.

Tja we hadden een hele volle ziekenboeg, met ondere andere onze topscorer Pawel Krotki en mijn nieuwe aankoop Lukasz Siciak.

Toen er een paar spelers van blessures terugkwamen ging het echter weer beter, we wonnen zelfs van Jagiellonia, een club die voor de titel gaat.

Door deze resultaten staan we nu 7e, en beginnnen de degradatieplaatsten steeds verder uit het zicht te raken zodat we stiekem nog kunnen hopen op de 3e plaats..

De Stand

2006258466323668864_rs.jpg

Geplaatst

Zeker een origenele club.. En de prestaties zijn ook mooi.. Ga zo door ;)

Geplaatst

Leuk, een LLM'er!

Ik zal het zeker blijven volgen, zeer intressant.

Geplaatst
  • Auteur

top.jpg

De Transfers

Om Kmita promotie af te laten dwingen moet er doorgeselecteerd worden, dit betekent dat er een groot aantal spelers aan-en-verkocht worden.

Mijn belangrijkste aankopen waren:

Marek Pensksa

penksa_marek.jpg

Marek Pensksa kwam transfervrij van Wisla Krakow over, hij is Slowakijs international en heeft voor clubs als Eintracht Frankfurt en Grazer AK gespeeld, hij zal zeker belangrijk worden voor mijn team en speelt als AML.

Stats

Michal Ilkow-Golab

ilkow_michal.jpg

Michal Ilkow-Golab werd transfervrij opgehaald bij Slask, hij is nog jong en toch al redelijk sterk in afmaken.

Ook is hij redelijk kopsterk en heeft hij een goede balaanname zodat hij als targetman te gebruiken is.

Stats

Matuesz Bukowiec

bukowiec3.jpg

Ook werd Matuesz Bukowiec gehaald deze twintiger moet publiekslieveling Dariusz Zawadzki doen vergeten, hij krijgt van mij het vertrouwen en ik denk dat hij kan uitgroeien tot een hele degelijke speler.

Stats

Gregorz Pater

pater_grzegorz.jpg

Dan had je nog Gregorz Pater die de sterspeler van gedragdeerde Podzebekidze was en daarom wou vertrekken.

Hij gaat bij mij als AMR spelen.

Stats

Jacek Banaszynski

banaszynski_1.jpg

Misschien wel de beste aankoop was keeper Banaszynski, die gehaald werd van Jagiellonia.

Artur Sarnat werd al wat ouder dus ik had een nieuwe keeper nodig, toen ik Banaszynski transfervrij kon halen deed ik dat daarom ook meteen.

Stats

Ireneusz Adamski

adamski_ireneusz.jpg

Als laatste belangrijke speler werd tenslotte nog Adamski binnengehaald die als centrale verdediger gaat spelen.

Hij kwam over van Ruch Chorzow waar hij een van de sterkhouders was.

Stats

Transfers In:

2004284734393044193_rs.jpg

De meeste spelers waar ik de stats etc niet van heb laten zien zijn gehaald om het niveau op de

reservebank op te schroeven omdat dat ons grootste probleem was vorig seizoen.

Transfers Uit

Als er zoveel spelers ingekocht worden betekent dat natuurlijk ook dat er spelers moeten vertrekken

Al deze spelers vond ik te slecht voor het niveau wat ik nastreef dus mochten weg.

2004240026480280385_rs.jpg

* Dit zijn niet alle 35 vertrokken spelers, van die 35 waren er een hele hoop jeugdspelers

waarvan ik niet verwacht dat ze het niveau aankunnen

** Dawid Banacezk, Artus Sarnat, en Benjamin Gorka staan nog op het lijstje om verkocht te worden.

*** Op huurbasis kwam Pawel Krotki, de topscoorder van vorig seizoen ons wederom versterken

Door deze transfers hebben we deze selectie die het moet gaan doen.

De Selectie

2002993673093483613_rs.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.