Geplaatst 17 juni 200718 jr. Naam van de download: Unique Skin Omschrijving van de download: Nieuwe skin voor FM2007 Bron/Maker: Maymuncuk Downloadlink: Klik hier of hier en Klik hier voor de background (met de ballen) zoals in de screenshots De background dient opgeslagen te worden als default.jpg en dient geplaatst te worden in deze map: ...Football Manager 2007\data\skins\unique\graphics\backgrounds\ Screenshot (indien van toepassing): Screenshot Startscherm Screenshot Team Screenshot Speler Screenshot Wedstrijd
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Auteur Naam van de download: Unique Skin Omschrijving van de download: Nieuwe skin voor FM2007 Bron/Maker: Maymuncuk Downloadlink: Klik hier of hier en Klik hier voor de background (met de ballen) zoals in de screenshots De background dient opgeslagen te worden als default.jpg en dient geplaatst te worden in deze map: ...Football Manager 2007\data\skins\unique\graphics\backgrounds\ Screenshot (indien van toepassing): Screenshot Startscherm Screenshot Team Screenshot Speler Screenshot Wedstrijd
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Auteur Naam van de download: Unique Skin Omschrijving van de download: Nieuwe skin voor FM2007 Bron/Maker: Maymuncuk Downloadlink: Klik hier of hier en Klik hier voor de background (met de ballen) zoals in de screenshots De background dient opgeslagen te worden als default.jpg en dient geplaatst te worden in deze map: ...Football Manager 2007\data\skins\unique\graphics\backgrounds\ Screenshot (indien van toepassing): Screenshot Startscherm Screenshot Team Screenshot Speler Screenshot Wedstrijd
Geplaatst 18 juni 200718 jr. zou je hem alstublieft ook met sendspace uploaden, prachtige skin trouwens
Geplaatst 21 juni 200717 jr. Auteur Die is dr inderdaad niet.. dat is wel jammer! Je kunt het moraal natuurlijk wel gewoon bekijken in het menu: View
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Dit word men nieuwe skin, zo veel is zeker! Hiervoor had ik nog de standaard skin, omdat de andere me net niet genoeg konden overtuigen. edit: Heb hem ondertussen getest en hij bevalt goed, enkel het scherm waar je 'op vakantie kan gaan' valt wat wit uit en ook de bovenbalk vind ik wat flauw vergeleken met de voor de rest zo kwalitatief goede skin.
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Ja, mooi skin..! Mooi werk;) Jammer van die moraalbalk inderdaad maar dat "foutje" valt in het niet bij al het andere positieve:)
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Kan niemand er even aan prutsen zodat er nog een moraalbalk bij komt .. :cry: ik vind het zonder die moraal balk veel minder ook al ben ik ervan overtuigt dat dit de mooiste skin is die ik ooit heb gebruikt _O_
Geplaatst 20 augustus 200717 jr. In plaats van de achtergrond met ballen enzo. Krijg ik gewoon een lege zwarte achtergrond.. Iemand hulp?
Geplaatst 23 augustus 200717 jr. Denk eraan de volgende keer je post te editten, Paul.! Vraag 1; Die achtergronden zitten niet bij de skin. Vraag 2; Wat bedoel je precies?