Geplaatst 17 juni 200718 jr. Wat zijn julie routiniers op het veld, ik heb bijna geen routiniers, alleen maar Lindenbergh en Koevermans,, daar baal ik best van want mijn verdedigers zijn allemaal lage twintigers :( En Zet ze dan in deze statistiek: Naam: Leeftijd: Club: Voor welke clubs haalbaar: Positie: Eventueel nog een screen:
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Auteur Wat zijn julie routiniers op het veld, ik heb bijna geen routiniers, alleen maar Lindenbergh en Koevermans,, daar baal ik best van want mijn verdedigers zijn allemaal lage twintigers :( En Zet ze dan in deze statistiek: Naam: Leeftijd: Club: Voor welke clubs haalbaar: Positie: Eventueel nog een screen:
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Auteur Wat zijn julie routiniers op het veld, ik heb bijna geen routiniers, alleen maar Lindenbergh en Koevermans,, daar baal ik best van want mijn verdedigers zijn allemaal lage twintigers :( En Zet ze dan in deze statistiek: Naam: Leeftijd: Club: Voor welke clubs haalbaar: Positie: Eventueel nog een screen:
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Auteur Naam Koevermans Leeftijd 29 Club AZ in het begin maar nu bij groningen Voor welke Clubs haalbaar Hij mocht weg bij AZ dus voor elke eredivisie Positie Spits E.V.T nog een screen: -
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Een veteraan, maar wel een goede: http://fm.manutd.nl/content/view/546/140/
Geplaatst 17 juni 200718 jr. Naam: Luca Toni Leeftijd: 31 Club: AS Roma. Haalde hem voor 20.5 miljoen. 1e seizoen: 33 weds 35 goals _O_ Voor welke clubs haalbaar: Topperts Positie: Spits Eventueel nog een screen:.
Geplaatst 18 juni 200718 jr. Naam: Cristian Chivu Leeftijd: 33 Club: Villarreal Voor welke clubs haalbaar: Ligt eraan waar in het spel, bij mij is hij ouder dus voor meer teams haalbaar. Aan het begin is hij niet echt een routinier Positie: V LC Eventueel nog een screen: -
Geplaatst 19 juni 200718 jr. Naam: George Boateng Leeftijd: dacht iets van 30 club:Middelsbrough Voor welke clubs haalbaar: als je al een jaartje in het spel gevorderd ben kan je hem met een feyenoord, ajax, psv wel halen anders met beter clubs Positie: DM
Geplaatst 27 juni 200717 jr. Naam: Costinha Leeftijd:32 Club:Atletico Madrid Voor welke clubs haalbaar: Sub toppers Positie: Verdedigende Middenvelder Eventueel nog een screen:/ Naam:Martin Petrov Leeftijd:29 Club:Atletico Madrid Voor welke clubs haalbaar:Subtoppers Positie: Links midden Eventueel nog een screen:/
Geplaatst 27 juni 200717 jr. Naam: Patrick Paauwe Leeftijd: 32 Club: Valenciennes Voor welke clubs haalbaar: Na 1 seizoen voor de hele eredivisie Positie: linksback, linkscentrale verdediger, of Verdedigende Middenvelder
Geplaatst 27 juni 200717 jr. Naam: Harold Wapenaar Leeftijd: 36 Club: Sparta Rotterdam Voor welke clubs haalbaar: subtop/degradatie clubs Positie: DM Naam: Giannis Anastasiou Leeftijd: 33 Club: Sparta Rotterdam Voor welke clubs haalbaar: subtop/degradatie clubs Positie: S
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Naam: Scholes, Neville, Ferdinand Leeftijd(in 2009/2010): 34, 33, 30. Club: ManUtd Voor welke clubs haalbaar: Vrij weinig, zijn echte Mancunians Positie: AMC, VRC, VC
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Naam: Daniel Benett Leeftijd: 30 Club: SAFFC Voor welke clubs haalbaar: Bijna alle clubs, alleen niet de mindere clubs uit de S-leaque Positie: V LC, VM Eventueel nog een screen: //