Geplaatst 16 juni 200718 jr. Ik heb een game gehad met een eigen gemaakte club vv De Leeuw. een club die de reputatie van Omniworld heeft, in de Jupiler League staat. Maar geen spelers. Maarja dat terzijde. Na 2 seizoenen gespeeld te hebben dacht ik aan wat aanpassingen aan FM. - Nieuwe Skins (SoCa 07) Voorbeeld - Nieuwe Wedstrijd pop-ups (De Wedstrijden - Talpa) Voorbeeld - Nieuwe Vlaggen(Shiny Flags) Voorbeeld Na een tijdje vond ik de kits wel voor vernieuwing vatbaar dus ging ik op zoek naar kits uiteindelijk kwam ik uit bij. 3D Creased Kits - Voorbeeld Alles werkte, en het was weer leuk om met die game door te spelen, eenmaal in financiele crisis gekomen was het minder leuk met die game. Dus klikte ik op Nieuw Spel en ging ik dus een carriere beginnen met Roda JC. Maar nu deed alleen de kit het van de Jupiler League. Na een andere kit geprobeerd te hebben (3GT Kits) Voorbeeld Maar nu deed Het Premiership, Serie A en de Jupiler League het, maar de Eredivisie nog steeds niet. (btw. Bij de eredivisie deden de standaard kits het ook niet je had gewoon simpele shirts met enkel een kleur en een kleine vorm, geen sponsor geen logo niks.) Hier kreeg ik dus echt de schijt van dus heb ik alles verwijderd. En heb ik vanochtend FM weer opnieuw geinstalleerd. Patch 7.01 geinstalleerd, patch 7.02 geinstalleerd. Een aanpassing van het Nederlandse en Duitse Elftal + alle echte Clubnamen geinstalleerd. Dus ik start weer een nieuwe game met Roda JC en van alle competities heb je de normale standaard kits maar van de eredivisie werken zelfs de normale standaard kits die je ook hebt bij het spel niet. Ik heb de map C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\kits\Clubs eens gerarred en op rapidshare gegooid kan je eens kijken wat er mis mee is. http://rapidshare.com/files/37542212/clubs.rar is maar 11 MB Weet iemand hoe ik dit oplos aangezien ze eerst wel werken en daarna niet. Ik heb het zo gedetailleerd mogelijk proberen uit te leggen.
Geplaatst 16 juni 200718 jr. Auteur Ik heb een game gehad met een eigen gemaakte club vv De Leeuw. een club die de reputatie van Omniworld heeft, in de Jupiler League staat. Maar geen spelers. Maarja dat terzijde. Na 2 seizoenen gespeeld te hebben dacht ik aan wat aanpassingen aan FM. - Nieuwe Skins (SoCa 07) Voorbeeld - Nieuwe Wedstrijd pop-ups (De Wedstrijden - Talpa) Voorbeeld - Nieuwe Vlaggen(Shiny Flags) Voorbeeld Na een tijdje vond ik de kits wel voor vernieuwing vatbaar dus ging ik op zoek naar kits uiteindelijk kwam ik uit bij. 3D Creased Kits - Voorbeeld Alles werkte, en het was weer leuk om met die game door te spelen, eenmaal in financiele crisis gekomen was het minder leuk met die game. Dus klikte ik op Nieuw Spel en ging ik dus een carriere beginnen met Roda JC. Maar nu deed alleen de kit het van de Jupiler League. Na een andere kit geprobeerd te hebben (3GT Kits) Voorbeeld Maar nu deed Het Premiership, Serie A en de Jupiler League het, maar de Eredivisie nog steeds niet. (btw. Bij de eredivisie deden de standaard kits het ook niet je had gewoon simpele shirts met enkel een kleur en een kleine vorm, geen sponsor geen logo niks.) Hier kreeg ik dus echt de schijt van dus heb ik alles verwijderd. En heb ik vanochtend FM weer opnieuw geinstalleerd. Patch 7.01 geinstalleerd, patch 7.02 geinstalleerd. Een aanpassing van het Nederlandse en Duitse Elftal + alle echte Clubnamen geinstalleerd. Dus ik start weer een nieuwe game met Roda JC en van alle competities heb je de normale standaard kits maar van de eredivisie werken zelfs de normale standaard kits die je ook hebt bij het spel niet. Ik heb de map C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\kits\Clubs eens gerarred en op rapidshare gegooid kan je eens kijken wat er mis mee is. http://rapidshare.com/files/37542212/clubs.rar is maar 11 MB Weet iemand hoe ik dit oplos aangezien ze eerst wel werken en daarna niet. Ik heb het zo gedetailleerd mogelijk proberen uit te leggen.
Geplaatst 16 juni 200718 jr. Auteur Ik heb een game gehad met een eigen gemaakte club vv De Leeuw. een club die de reputatie van Omniworld heeft, in de Jupiler League staat. Maar geen spelers. Maarja dat terzijde. Na 2 seizoenen gespeeld te hebben dacht ik aan wat aanpassingen aan FM. - Nieuwe Skins (SoCa 07) Voorbeeld - Nieuwe Wedstrijd pop-ups (De Wedstrijden - Talpa) Voorbeeld - Nieuwe Vlaggen(Shiny Flags) Voorbeeld Na een tijdje vond ik de kits wel voor vernieuwing vatbaar dus ging ik op zoek naar kits uiteindelijk kwam ik uit bij. 3D Creased Kits - Voorbeeld Alles werkte, en het was weer leuk om met die game door te spelen, eenmaal in financiele crisis gekomen was het minder leuk met die game. Dus klikte ik op Nieuw Spel en ging ik dus een carriere beginnen met Roda JC. Maar nu deed alleen de kit het van de Jupiler League. Na een andere kit geprobeerd te hebben (3GT Kits) Voorbeeld Maar nu deed Het Premiership, Serie A en de Jupiler League het, maar de Eredivisie nog steeds niet. (btw. Bij de eredivisie deden de standaard kits het ook niet je had gewoon simpele shirts met enkel een kleur en een kleine vorm, geen sponsor geen logo niks.) Hier kreeg ik dus echt de schijt van dus heb ik alles verwijderd. En heb ik vanochtend FM weer opnieuw geinstalleerd. Patch 7.01 geinstalleerd, patch 7.02 geinstalleerd. Een aanpassing van het Nederlandse en Duitse Elftal + alle echte Clubnamen geinstalleerd. Dus ik start weer een nieuwe game met Roda JC en van alle competities heb je de normale standaard kits maar van de eredivisie werken zelfs de normale standaard kits die je ook hebt bij het spel niet. Ik heb de map C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\kits\Clubs eens gerarred en op rapidshare gegooid kan je eens kijken wat er mis mee is. http://rapidshare.com/files/37542212/clubs.rar is maar 11 MB Weet iemand hoe ik dit oplos aangezien ze eerst wel werken en daarna niet. Ik heb het zo gedetailleerd mogelijk proberen uit te leggen.
Geplaatst 16 juni 200718 jr. Auteur Die staat er ook in die .rar als het goed is. Ik had vanmorgen een game gestart maar toen deden ze het niet. Nu probeer ik het nog eens en doen ze het wel. Ik zou niet weten waar het aan lag :S