Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

5062tll.jpg

Wie?

Ilja (lange022), Rick(Sperwer), Roy(roysonny) en Ik, hebben besloten om een netwerkgame te starten. We doen het rustig aan en nemen onze tijd. We posten hier allemaal hetgene wat er rondom onze eigen ogen gebeurt. Als we tegen elkaar spelen nemen we deze wedstrijd extra onder de loep.

Onze doel:

Nederland is qua spelers een topland, maar al onze spelers worden weggekaapt van jongs af aan. Dit is natuurlijk niet te voorkomen dus proberen wij ons zodanig naar boven te werken, als club en als land. We zeggen niet dat we gaan ''vernederlandsen'' maar dat we ons land meer aanzien willen geven.

Internationaal:

Om aanzien te krijgen moeten we natuurlijk hier het best presteren. PSV speelt zoiezo in de Kampioenenbal en als alles naar verwachting gaat Ajax ook. AZ en Feyenoord spelen ook als het goed is Uefa Cup. We willen allemaal minimaal in het eerste seizoen de groepsfase overleven, en misschien later meer. Dit hangt er natuurlijk ook van af wie wij loten in het knock-out systeem.

Wat meer?

Wat wij nog meer willen is topspelers naar Nederland houden, toekomstige sterren kan natuurlijk ook. En we willen natuurlijk onze sterren in Nederland houden zodat we daarop kunnen voorbouwen.

• Antwoorden 158
  • Weergaven 182
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

5062tll.jpg

Wie?

Ilja (lange022), Rick(Sperwer), Roy(roysonny) en Ik, hebben besloten om een netwerkgame te starten. We doen het rustig aan en nemen onze tijd. We posten hier allemaal hetgene wat er rondom onze eigen ogen gebeurt. Als we tegen elkaar spelen nemen we deze wedstrijd extra onder de loep.

Onze doel:

Nederland is qua spelers een topland, maar al onze spelers worden weggekaapt van jongs af aan. Dit is natuurlijk niet te voorkomen dus proberen wij ons zodanig naar boven te werken, als club en als land. We zeggen niet dat we gaan ''vernederlandsen'' maar dat we ons land meer aanzien willen geven.

Internationaal:

Om aanzien te krijgen moeten we natuurlijk hier het best presteren. PSV speelt zoiezo in de Kampioenenbal en als alles naar verwachting gaat Ajax ook. AZ en Feyenoord spelen ook als het goed is Uefa Cup. We willen allemaal minimaal in het eerste seizoen de groepsfase overleven, en misschien later meer. Dit hangt er natuurlijk ook van af wie wij loten in het knock-out systeem.

Wat meer?

Wat wij nog meer willen is topspelers naar Nederland houden, toekomstige sterren kan natuurlijk ook. En we willen natuurlijk onze sterren in Nederland houden zodat we daarop kunnen voorbouwen.

Geplaatst
  • Auteur

5062tll.jpg

Wie?

Onze doel:

Internationaal:

Wat meer?

Geplaatst

Leuk idee om met deze 4 clubs een netwerkgame te beginnen.

Geplaatst

ok, leuk idee om met z'n vieren een novelle te starten, Succes allemaal

Geplaatst

Dan post ik maar t wordt een leuke strijd voor PSV hebben we al een grote tegenvaller maar die verklap ik nog niet die eer is voor managertoday :)

binnekort volgt een update met een korte intro en de Transfers tot nu toe

Geplaatst
Nederland is kwa spelers een topland, maar al onze spelers worden weggekaapt van jongs af aan.

kwa --> qua,

Voor de rest een leuk idee. Ik wens jullie allemaal veel succes!

Geplaatst

Haha succes, eigenlijk had die "Ik" ik moeten zijn :p Maar ik had geen zin in online ;) Hoop dat Roysones alles verliest aangezien hij echt een TE grote ego heeft :p En ik hoop dat Rick wint, hij is echt heel goed en hij speelt met Feyenoord (stomme ajacied :p)!!

Geplaatst
  • Auteur

@Joeri, Senqo Bedankt

@LSA Ja bedankt, heb het verbeterd. ;)

@Klaarzaken, Ja bedankt, Ik verklap je dit, Rick en Ik hebben de beste voorbereiding gehad!

Geplaatst
@Klaarzaken, Ja bedankt, Ik verklap je dit, Rick en Ik hebben de beste voorbereiding gehad!

Dat dacht ik al ;) Jij hebt misschien ook veel potentie maar dat weet ik niet ;)

Geplaatst
  • Auteur

Dat dacht ik al ;) Jij hebt misschien ook veel potentie maar dat weet ik niet ;)

Dat zal je wel zien..

Geplaatst

Jammer voor jou dat Leaqar niet echt meer beter word in fm. De rest is goed.

Geplaatst
  • Auteur

6eztcp1.jpg

Jammer voor jou dat Leaqar niet echt meer beter word in fm. De rest is goed.

Het is ook een bewuste aankoop, door een mega-aankoop kon ik niet meer een speler van de 9 miljoen aantrekken, er komt misschien een andre rechtsbuiten in de winterstop!

Geplaatst

62n71pw.jpg

Hoop dat Roysones alles verliest aangezien hij echt een TE grote ego heeft :p

Thanks voor de steun alvast :checkit:

Geplaatst

hehe, ik ken dat kindje, normaal staat er bij: hoera, een extra chromosoom!

je komt op dat prentje als je op google "mongool" intikt:)

Geplaatst

ik vind het erg leuk! Ben benieuwd!

Geplaatst

bedankt voor de reacties iedereen ;)

4mb7amg.jpg

screens op aanvraag :) binnenkort komen de updates over de wedstrijden

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.