Geplaatst 13 juni 200718 jr. AC Milan - FC Barcelona Jomar - Lionel_Messi Opstellingen Wedstrijd 1 Wedstrijd 2: Wedstrijd 3: Gefeliciteerd Lionel_Messi!
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Auteur AC Milan - FC Barcelona Jomar - Lionel_Messi Opstellingen Wedstrijd 1 Wedstrijd 2: Wedstrijd 3: Gefeliciteerd Lionel_Messi!
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Auteur AC Milan - FC Barcelona Jomar - Lionel_Messi Opstellingen Wedstrijd 1 Wedstrijd 2: Wedstrijd 3: Gefeliciteerd Lionel_Messi!
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Auteur @ Jomar; Ronaldo was vlak voor de 1e wedstrijd geblesseerd geraakt voor 4 maanden. Vandaar dus Inzaghi.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Gefeliciteerd, ik vind die tactiek van milan wel appart. En was niet succesvol.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Ah oké, nja ik had dus m'n verkeerde tactiek gestuurd, het moest eigenlijk deze zijn: --------DM-------- ----VC--VC--VC--- -VV----VM-----VV- -|---MC--MC---|-- -|-----\--------|-- -----AC--AC------ Maarja, congrats Messi.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Gefeliciteerd Messi! Best wel ownage :cab: Maar ja, blijkbaar verkeerde tactiek ingestuurd.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Als ik even al die gegevens kijk heb ik 't nog helemaal niet zo slecht gedaan met deze bouttactiek.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Auteur Ja, met name Saviola. De gehele defensie had het érg lastig met de watervlugge Argentijn.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Jammer van de tactiek Jomar, maar zonder meer gefeliciteerd Lionel_Messi
Geplaatst 14 juni 200718 jr. gefeliciteerd Lionel_Messi. Barcelona veel beter over 2 wedstrijden, maar ja dat komt dus wss omdat jomar zijn verkeerde tactiek had ingestuurd
Geplaatst 16 juni 200718 jr. Jomar kreeg slaag thuis :cab: ik verschoot ook wat toen ik de picture van de opstelling zag.
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Wel jammer, maar goed, het is je eigen fout, niet dat het verder iets uit maakt. Was echter wel benieuwd geweest of het goed was gegaan met je eigen tactiek. Gefeliciteerd Messi, heb je mooi gedaan. Leuke opstelling ook.