Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

800px-Flag_of_Sweden.svg.png

malmo.png

Malmö is gezien zijn gunstige geografische ligging niet alleen interessant voor Zweedse spelers, maar ook zeker voor Denen. We hebben zelfs een groot aantal Deense seizoenkaarthouders, het is maar een half uurtje rijden van uit Denemarken.

transfers.JPG

Dit waren de transfers die ik deed toen, Sjöhage en Boskailo waren zowel duur als een kwaliteits injectie.

team.JPG

Met dit team moet ik het de titel proberen te veroveren, wat me ook wel zal lukken, waarschijnlijk.

tactiek.JPG

Weapon of choice is een 442 in diamond formatie met een bloedsnelle spits (Sjöhage) en een aangever.

eindstand.JPG

Ja we werden kampioen, zoals verwacht, ge-eist en geworden.

stats.JPG

Zo deden mijn spelers het toch wel aardig.

fs_5882_1.jpg

2146.gif

• Antwoorden 69
  • Weergaven 31
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

malmo.png

Malmö is gezien zijn gunstige geografische ligging niet alleen interessant voor Zweedse spelers, maar ook zeker voor Denen. We hebben zelfs een groot aantal Deense seizoenkaarthouders, het is maar een half uurtje rijden van uit Denemarken.

transfers.JPG

Dit waren de transfers die ik deed toen, Sjöhage en Boskailo waren zowel duur als een kwaliteits injectie.

team.JPG

Met dit team moet ik het de titel proberen te veroveren, wat me ook wel zal lukken, waarschijnlijk.

tactiek.JPG

Weapon of choice is een 442 in diamond formatie met een bloedsnelle spits (Sjöhage) en een aangever.

eindstand.JPG

stats.JPG

fs_5882_1.jpg

2146.gif

Geplaatst
  • Auteur

malmo.png

transfers.JPG

team.JPG

tactiek.JPG

eindstand.JPG

stats.JPG

fs_5882_1.jpg

2146.gif

Geplaatst

Mooi Kampioen geworden. :thumb:

Hopen dat je volgend jaar iets kan doen op Europees gebied!

Geplaatst
  • Auteur

Dit jaar speelde ik niet Europees, volgend seizoen Championsleague als ik de voorrondes overleef

Waar is Ari :$

Of speelt hij ergens anders?

Ik heb hem niet gekocht, dus speelt hij nog gewoon bij Kalmar FF

Geplaatst

Ziet er netjes uit. Heb zelf ook wel eens met Malmo FF gespeeld en mooie resultaten daar geboekt dus ben benieuwd wat jij ervan gaat maken.

Met Boskalio heb je echt een super goeie verdediger in huis gehaald !

Geplaatst

Wat een onzin joh, dan met men over een brug wat een zeer dure tolweg is, dat gaan ze echt niet doen voor een paar schijtpotjes van Malmö hoor.

Hehe :cab:

Geplaatst

Owjah :mrgy:

Wat een meesterzet kerel. De beste speler van Elfsborg weg halen om vervolgens met hem kampioen te worden op één punt voorsprong van, jawel, Elfsborg _O_ Wat een superieuriteit _O_ Gewoon geen woorden voor, held :mrgy: :< :*)

:cab:

Geplaatst

Waarom speelde Litmanen zo weinig? En mag ik een screen van Ari, ook al speelt hij niet bij jou.

Geplaatst
  • Auteur

Litmanen was niet dynamisch genoeg, dit jaar hebben we een beter team waardoor hij met zijn kwaliteiten meer tot zijn recht komt in het elftal. Maar de concurrentie is sterk.

arisu0.jpg

Geplaatst

Geen gezeik met photoshop! Nee gewoon waar het omgaat namelijk het kampioenschap. Mooi resultaat HJ het kampioenschap. Op naar een nog succesvoller 2e seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

sjohagexx8.jpg

Hier Pieter, hij doseerd zijn goals wat meer dit seizoen, niet meteen 4 per wedstrijd, hij heeft er nu 5 uit 7. Maar dat komt ook omdat ik nu nog een veelvoudig scorende spits heb in de persoon van Dahlberg

Geplaatst

proficiat met de titel in deze niet alledaagse competitie. maar show me the miracle man . geef eens screentje van sjohage asjeblieft

veel succes in europa en toon wat je waard bent

Geplaatst

sjohage staat twee posts boven je beste jongen;)

en ik vind hem eigenlijk niet zo vreselijk goed... kan nog wat groeien, maar technisch komt hij tekort lijkt me...

Geplaatst

Als je goed kijkt is die al 2 posts boven gespost. Maar mooie titel gehaald! Lekkere spitsen heb je ook!

Ga zo door HJ succes :thumb:

Geplaatst

Mooie titel HJ, spannend tot op het einde.

Leuk dat je in Zweden zit, is eens wat anders dan Man Utd en Juve ;)

Véél succes in de CL, win hem gewoon

Geplaatst
  • Auteur

MFF01.jpg

transferssd9.jpg

Ook dit seizoen deden we wat transfers, namelijk de bovenstaande, Per Nillson kwam pas na het seizoen de rangen versterker. Blikvanger dit seizoen was de komst van voormalig Malmö speler, mannetjes putter en talentvolle verdediger Jon Jönsson.

teamrd1.jpg

We kwamen op dit team en dit team moet ons nationale prijzen opleveren en mischien in Europa nog wat succes brengen.

tactiek.JPG

Weapon of choice weer een 4-4-2 met ruit, gekozen voor een boomlange target man die Sjöhage moet lanceren.

eindstand.JPG

In de competitie presteerden we goed door de titel te winnen, Elfsborg liet het dit seizoen wat liggen waar door IFK op kon staan, helaas voor hun was mijn club al te ever ontwikkeling.

beker.JPG

Het krachtsverschil tussen IFK en Malmö FF werdt in de beker nog maar eens gedemonstreerd. Een gemakkelijke overwinning werdt er behaald.

Champions League

Dan de Championsleague, een avontuur op zich, natuurlijk heeft voetbadwerg Malmö FF niets te zoeken in dit glamoreuze miljoenenbal. Maar we zijn er nu toch, dus laten we ook maar ons beste beentje voor zetten, als eerste loten we KRC Genk uit Belgisch-Limburg. Ik zag kansen om door te komen tenkoste van de Vlamingen.

cl1.JPG

En zo het geschiedde..

Vol spanning zagen we Arsenal uit de loting komen en jawel, wij kwamen als tegenstander. Op het eerste gezicht een onhaalbare zaak, maar mij is altijd geleerd naar de dingen te kijken waar je beter in bent. Naja wij zijn geen Arsenal, dus dat is opzich al een voordeel. Ook viel op me dat Arsenal vrij veel ruimte liet tussen de laatste linie en de niet uitermate goede keeper Lehman, dat zijn de krenten in de pap. Ik koos voor een uiterst defensieve speelstijl, zodat Henry, van Persie en consorten niet veel ruimte hadden om zich een weg te banen langs mijn tamelijk statische verdedigers. Vervolgens gaf ik mijn mannen de opdracht om met elk mogelijke bal Sjöhage te lanceren.

cl2.JPG

Het door mij geschetste spelbeeld klopte aardig en mijn tactische plan gooide hoge ogen in het rumoerige Emirates Stadion. Al met al een goede uitgans positie voor de thuis wedstrijd.

cl3.JPG

We opteerden voor dezelfde strategie alleen mochten Osmanovski en Andersson het de aanvallend sterke maar verdedigend belabberde vleugel verdedigers wel iets moeilijker maken. The rest is history.

We kwamen in een poule met Manchester United, Palermo en Bordeaux, ik zag kansen, want we hadden immers ook Arsenal tactisch overklast, al is dat natuurlijk geen prestatie met Aarsene Wenger als hoofdverantwoordelijke.

cl5.JPG

En zo het geschiedde, we waren soms wat ongelukkig, onder andere in de verlies partij tegen Palermo, waar er drie vrije trappen binnenvlogen, gelukkig deed Palermo zijn sportieve plicht op de laatste speeldag tegen Bordeaux en gingen we als nog door, het bier is onderweg mannen.

cl4.JPG

De eindstand in group B.. door naar de volgende fase, waar en wanneer zal het sprookje eindigen?

stats.JPG

Bla die bla die bla

SPORT-31s11mffFRI_438.jpg

Junior vevloekt de goden Donar en Wodan na een gemiste kans..

To be continued..

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.