Geplaatst 12 juni 200718 jr. Als ik een wedstrijd op start bij fm dan na een tijdje krijg ik de foutmelding(warning) : array access out of bounds als ik dan gewoon op ok druk dan gaat die wel weg maar kan dan ook wel gewoon verder spelen maar dan krijg ik het weer hoe kan ik dat oplossen
Geplaatst 12 juni 200718 jr. Auteur Als ik een wedstrijd op start bij fm dan na een tijdje krijg ik de foutmelding(warning) : array access out of bounds als ik dan gewoon op ok druk dan gaat die wel weg maar kan dan ook wel gewoon verder spelen maar dan krijg ik het weer hoe kan ik dat oplossen
Geplaatst 12 juni 200718 jr. Auteur Als ik een wedstrijd op start bij fm dan na een tijdje krijg ik de foutmelding(warning) : array access out of bounds als ik dan gewoon op ok druk dan gaat die wel weg maar kan dan ook wel gewoon verder spelen maar dan krijg ik het weer hoe kan ik dat oplossen
Geplaatst 12 juni 200718 jr. Zucht.. doorzoek eens beter het helpdesk forum.. die vraag is al zo ontzettend vaak gesteld.
Geplaatst 12 juni 200718 jr. Auteur Zucht.. doorzoek eens beter het helpdesk forum.. die vraag is al zo ontzettend vaak gesteld. rustig maar had ff geen zin maar zal wel ff goed over heen kijken