Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Spanje

spaanse%20vlag.gif

Nadat ik maar niet de juiste club kon vinden om mee te FMen, koos ik uiteindelijk maar voor een land. Dat land werd uiteindelijk Spanje, vanwege de vele talenten en de wereldaanval met David Villa en Fernando Torres.

Kwalificatie EK 2008

20061013094104_euro2008.bmp

Een land als Spanje hoort zich natuurlijk te plaatsen voor het EK en om dat te bereiken zaten we in de poule bij Zweden, Noord-Ierland, Denemarken, Letland , Liechtenstein en IJsland. Een hele eenvoudige poule dus waarin we makkelijk groepswinnaar moeten kunnen worden.

In deze opstelling speelden we het meest in de kwalificatie:

4lg2grm.png

Wedstrijd 1

6ewq2px.png

In de eerste wedstrijd moesten we het opnemen tegen voetbaldwerg Liechtenstein. Ik verwachte een makkelijke zege en die kwam er ook, en zo gaan we de kwalificatie dus goed van start!

Wedstrijd 2

54bpvgo.png

De tweede wedstrijd ging een stuk moeizamer. We kregen wel veel kansen tegen de Noord-Ieren maar kwamen maar niet tot scoren. Tot in de laatste minuut toen Fernando Torres de 1-0 maakte en zo namen we dus toch de 3 punten mee naar Spanje.

Wedstrijd 3

4ykf30o.png

Ook de derde wedstrijd verliep goed met opnieuw een overwinning. We wonnen eenvoudig de uitwedstrijd van Zweden en pakken dus 9 punten uit de eerste 3 duels.

Wedstrijd 4

4tz9hsj.png

Wedstrijd 4 werd met moeite gewonnen van Denemarken. De Denen boden veel weerstandmaar uiteindelijk gingen wij er toch met de terechte overwinning vandoor.

Wedstrijd 5

4py7s7s.png

In de thuiswedstrijd tegen IJsland verwachte ik natuurlijk een ruime overwinning. Die kwam er ook en we wonnen met 5-0 al had de score nog veel groter kunnen zijn.

Wedstrijd 6

4zc360m.png

In de uitwedstrijd tegen Letland, dat het tot dan goed deed in de kwalificatie, hadden we weinig moeite. We wonnen opnieuw en gaan ruim aan kop in groep F.

Wedstrijd 7

6b3xxdu.png

In de zevende wedstrijd verwachte ik een eenvoudige zege op Liechtenstein. We wonnen uiteindelijk ook eenvoudig met 4-0 maar de uitslag had veel groter kunnen en moeten zijn.

Wedstrijd 8

53tm68i.png

De uitwedstrijd tegen IJsland ging een stuk moeizamer, we wonnen wel maar met veel moeite. Een gelijkspel was terecht geweest maar we wonnen wederom!

Wedstrijd 9

4tswi0o.png

Ook in de thuiswedstrijd hadden we weinig moeite met Letland. Ze werden helemaal weggespeeld en de uitslag had een stuk groter kunnen zijn als de kansen beter afgemaakt werden.

Wedstrijd 10

67x9rhv.png

In de wedstrijd tegen Denemarken kwamen we al snel op en 2-0 voorsprong en kregen we het makkelijk door een rode kaart voor Thomas Kahlenberg. iteindelijk wonnen we verdiend met 3-0

Wedstrijd 11

4kcojeh.png

De thuiswedstrijd tegen Zweden had al geen zin meer, omdat we ons al geplaats hadden voor het EK. Maar we wilden natuurlijk wel alles winnen in de poule en dat deden we dan ook in de wedstrijd tegen Zweden.

Wedstrijd 12

63mu1yv.png

Ook de thuiswedstrijd tegen Noord-Ierland had weinig zin meer. We wonnen wel verdiend met 2-0.

Eindstand groep F

664axsi.png

We plaatsten ons dus zeer eenvoudig voor het EK door alles te winnen, en dat biedt natuurlijk hoop op een goed verloop van het EK!

Volgende update

• EK 2008

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

Spanje

spaanse%20vlag.gif

Nadat ik maar niet de juiste club kon vinden om mee te FMen, koos ik uiteindelijk maar voor een land. Dat land werd uiteindelijk Spanje, vanwege de vele talenten en de wereldaanval met David Villa en Fernando Torres.

Kwalificatie EK 2008

Een land als Spanje hoort zich natuurlijk te plaatsen voor het EK en om dat te bereiken zaten we in de poule bij Zweden, Noord-Ierland, Denemarken, Letland , Liechtenstein en IJsland. Een hele eenvoudige poule dus waarin we makkelijk groepswinnaar moeten kunnen worden.

4lg2grm.png

Wedstrijd 1

6ewq2px.png

In de eerste wedstrijd moesten we het opnemen tegen voetbaldwerg Liechtenstein. Ik verwachte een makkelijke zege en die kwam er ook, en zo gaan we de kwalificatie dus goed van start!

Wedstrijd 2

54bpvgo.png

De tweede wedstrijd ging een stuk moeizamer. We kregen wel veel kansen tegen de Noord-Ieren maar kwamen maar niet tot scoren. Tot in de laatste minuut toen Fernando Torres de 1-0 maakte en zo namen we dus toch de 3 punten mee naar Spanje.

Wedstrijd 3

4ykf30o.png

Ook de derde wedstrijd verliep goed met opnieuw een overwinning. We wonnen eenvoudig de uitwedstrijd van Zweden en pakken dus 9 punten uit de eerste 3 duels.

Wedstrijd 4

4tz9hsj.png

Wedstrijd 4 werd met moeite gewonnen van Denemarken. De Denen boden veel weerstandmaar uiteindelijk gingen wij er toch met de terechte overwinning vandoor.

Wedstrijd 5

4py7s7s.png

In de thuiswedstrijd tegen IJsland verwachte ik natuurlijk een ruime overwinning. Die kwam er ook en we wonnen met 5-0 al had de score nog veel groter kunnen zijn.

Wedstrijd 6

4zc360m.png

In de uitwedstrijd tegen Letland, dat het tot dan goed deed in de kwalificatie, hadden we weinig moeite. We wonnen opnieuw en gaan ruim aan kop in groep F.

Wedstrijd 7

6b3xxdu.png

In de zevende wedstrijd verwachte ik een eenvoudige zege op Liechtenstein. We wonnen uiteindelijk ook eenvoudig met 4-0 maar de uitslag had veel groter kunnen en moeten zijn.

Wedstrijd 8

53tm68i.png

De uitwedstrijd tegen IJsland ging een stuk moeizamer, we wonnen wel maar met veel moeite. Een gelijkspel was terecht geweest maar we wonnen wederom!

Wedstrijd 9

4tswi0o.png

Ook in de thuiswedstrijd hadden we weinig moeite met Letland. Ze werden helemaal weggespeeld en de uitslag had een stuk groter kunnen zijn als de kansen beter afgemaakt werden.

Wedstrijd 10

67x9rhv.png

In de wedstrijd tegen Denemarken kwamen we al snel op en 2-0 voorsprong en kregen we het makkelijk door een rode kaart voor Thomas Kahlenberg. iteindelijk wonnen we verdiend met 3-0

Wedstrijd 11

4kcojeh.png

De thuiswedstrijd tegen Zweden had al geen zin meer, omdat we ons al geplaats hadden voor het EK. Maar we wilden natuurlijk wel alles winnen in de poule en dat deden we dan ook in de wedstrijd tegen Zweden.

Wedstrijd 12

63mu1yv.png

Ook de thuiswedstrijd tegen Noord-Ierland had weinig zin meer. We wonnen wel verdiend met 2-0.

Eindstand groep F

664axsi.png

We plaatsten ons dus zeer eenvoudig voor het EK door alles te winnen, en dat biedt natuurlijk hoop op een goed verloop van het EK!

Volgende update

• EK 2008

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

Spanje

spaanse%20vlag.gif

Kwalificatie EK 2008

4lg2grm.png

Wedstrijd 1

6ewq2px.png

Wedstrijd 2

54bpvgo.png

Wedstrijd 3

4ykf30o.png

Wedstrijd 4

4tz9hsj.png

Wedstrijd 5

4py7s7s.png

Wedstrijd 6

4zc360m.png

Wedstrijd 7

6b3xxdu.png

Wedstrijd 8

53tm68i.png

Wedstrijd 9

4tswi0o.png

Wedstrijd 10

67x9rhv.png

Wedstrijd 11

4kcojeh.png

Wedstrijd 12

63mu1yv.png

Eindstand groep F

664axsi.png

Volgende update

• EK 2008

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Erg sterk gespeeld in de voorronde en maar 4 doelpunten tegen in 12 wedstrijden is heel netjes. Nu maar hopen dat Spanje in 2008 niet teleurstelt op het EK. ;)

Geplaatst

Super resultaten! Hopelijk breng jij verandering in dat Spanje geen toernooiteam is!

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor de reacties :)

EK 2008

Groepsfase

Wedstrijd 1

grpwedstrijd1lw0.png

Voor de groepsfase van het EK waren we ingedeeld bij Tsjechie, Italie en Belgie. In de eerste wedstrijd tegen Tsjechie kwamen we al vroeg op achterstand maar maakten we het uiteindelijk nog helemaal goed en wonnen we verdiend met 2-0.

Wedstrijd 2

grpwedstrijd2.png

Een schitterende overwinning in de 2e wedstrijd van de groepsfase. We wonnen met maar liefst 3-0 van Italie, de winnaar van het WK en de topfavoriet voor het EK. De overwinning was compleet verdiend en zo zijn we al weer door naar de volgende ronde.

Wedstrijd 3

grpwedstrijd3kd2.png

De wedstrijd tegen Belgie was niet belangrijk meer omdat we al geplaatst waren. Maar we wilden nog wel graag groepswinnaar worden en dit terechte 0-0 gelijkspel was daar voldoende voor.

Eindstand groep D

grp.png

Kwartfinale

kwrt.png

In de kwartfinale moesten we het opnemen tegen Portugal. Het was een lastige wedstrijd en beide teams waren gewaagd aan elkaar. Uiteindelijk gingen we door na strafschoppen.

Halve finale

hlv.png

In de halve finale werden we geloot tegen Nederland. We wonnen erg overtuigend met 2-0 en de score had nog veel groter kunnen zijn.

Finale

fin.png

In de finale speelden we tegen Engeland. De Engelsen waren beter maar wij kwamen in de 2e helft op een 2-0 voorsprong. Engeland kon nog wel iets terug doen maar de goal van Defoe kwam te laat, Spanje wint het EK!

Volgende update

• Confederations Cup

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Ey man, wat voor shirts zijn dat :cab: Dodelijk!!!

EDIT: Prachtige Novelle!

Geplaatst

Lekkere prestaties, leuke presentatie, goeie novelle dus. Hoop wel dat je dit nog een tijdje vol kan houden, alhoewel, alleen een land managen niet echt geweldig is. Succes ermee en Villa en F. Torres zijn nu al helden ;)

Geplaatst
  • Auteur
Ey man, wat voor shirts zijn dat :cab: Dodelijk!!!

EDIT: Prachtige Novelle!

Het zijn de R'07 shirts, stuur maar een pm als je een link wilt.

Lekkere prestaties, leuke presentatie, goeie novelle dus. Hoop wel dat je dit nog een tijdje vol kan houden, alhoewel, alleen een land managen niet echt geweldig is. Succes ermee en Villa en F. Torres zijn nu al helden ;)

Ik ben wel van plan om dit lang vol te houden. Na het WK neem ik waarschijnlijk ontslag bij Spanje en ga ik op zoek naar een leuke club :)

Geplaatst

Heb ik ze net gevondn :D

Geplaatst

Netjes dat je van Portugal wist te winnen zeg, dat zullen niet veel mensen je na kunnen zeggen.

En ik zie ook al een paar debutanten in je selectie, dat kan ook nooit kwaad natuurlijk.

Geplaatst

goede resultaten, als je het ek kan winnen moet ook de cc en het wk wel lukken succes

Geplaatst
  • Auteur

Confederations Cup

conlogo.png

Groepsfase

Wedstrijd 1

con1.png

In de eerste wedstrijd van de Confederations Cup moesten we het opnemen tegen Mexico. Een wedstrijd die gewonnen moest worden maar dat gebeurde niet. In een zwak duel speelden we 2-2 gelijk en begonnen we het toernooi matig.

Wedstrijd 2

con2.png

Van Zuid-Afrika werd wel met gemak gewonnen als is dat niet aan de score te zien. Spanje was veel beter en domineerde de hele wedstrijd maar we verzuimden de score uit te breiden.

Wedstrijd 3

con3.png

Tegen Zuid-Korea verwachtte ik een overwinning maar dat geberde niet. We speelden opnieuw gelijk al waren we deze keer wel een stuk beter dan de tegenstander. Ondanks het gelijkspel gingen we wel als groepswinnaar door.

Eindstand groep B

congrp.png

Halve finale

conhlv.png

In de halve finale werden we geloot tegen Engeland, waar we ook al in de finale van het EK tegen speelden. We verloren deze wedstrijd terecht en Engeland was een stuk beter en daardoor zijn we helaas uitgeschakeld in de Confederations Cup.

3e/4e plaats

con34.png

Om het toernooi nog een mooi einde te geven wilde ik de wedstrijd om de 3e plaats winnen. Dat deden we dan ook en vooral dankzij Bojan. Hij speelde een geweldige wedstrijd en wist maar liefst vier keer te scoren.

Volgende update

• WK Kwalificatie

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Jammer van de Confederations Cup, maar je had natuurlijk wel al een andere mooi prijs gewonnen ;).. Succes in de aanloop naar het wk ;)

Geplaatst

Zeer mooie resultaten. Je hebt het dus bewezen dat Spanje ook een tournooit team kan zijn.

Screen Bojan graag!

Geplaatst

Ziet er geweldig uit, ook mooi dat Bojan nu al A-international is. Welke skin en shirts zijn dit trouwens? Vind alleen maar R'07 shirts van Hongarije enzo..

Geplaatst
Ziet er geweldig uit, ook mooi dat Bojan nu al A-international is. Welke skin en shirts zijn dit trouwens? Vind alleen maar R'07 shirts van Hongarije enzo..

Zoek op google FMGLive opdie site staan ze allemaal :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Dit is de skin die ik gebruik en die shirts vind je inderdaad waar Ummy zei ;)

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor de reacties :)

Screen Bojan

WK Kwalificatie

WK2010-1.jpg

Wedstrijd 1

wk1.png

Om ons te kwalificeren voor het WK van 2010 werden we ingedeeld in een poule met Armenie, Noord-Ierland, IJsland, Oekraine en Polen. Een poule waarin we makkelijk groepswinnaar moeten kunnen worden.

We begonnen in ieder geval al goed in de eerste wedstrijd, Polen werd simpel met 3-0 verslagen.

Wedstrijd 2

wk2.png

In de tweede wedstrijd speelden we tegen het lastige Oekraine. Toch kwamen we verdiend op voorsprong en konden we de wedstrijd winnend afsluiten.

Wedstrijd 3

wk3.png

In de derde wedstrijd werd erg overtuigend met 6-0 gewonnen van Armenie. We waren een klasse beter en speelden de tegenstander helemaal weg.

Wedstrijd 4

wk4.png

Ook de vierde wedstrijd werd overtuigend gewonnen en deze keer met een 3-0 overwinning in IJsland. De tegenstander was helemaal nergens en de score had nog veel groter moeten zijn.

Wedstrijd 5

wk5.png

De vijfde wedstrijd wonnen we met maar liefst 6-0 van Noord-Ierland. We waren erg goed op dreef en Noord-Ierland speelde erg zwak. Na 5 wedstrijden zijn we al zo goed als geplaats voor het WK.

Wedstrijd 6

wk6.png

De volgende wedstrijd moesten we het opnemen tegen Polen. We wonnen opnieuw met 3-0 en waren weer een stuk beter.

Wedstrijd 7

wk7.png

In de uitwedstrijd tegen Oekraine werd het eerste puntverlies in de WK kwalificatie reeks een feit. We speelden 2-2 in Oekraine door een late gelijkmaker van Shevchenko. David Villa kreeg nog een onnodige rode kaart en werd geschorst voor drie wedstrijden.

Wedstrijd 8

wk8.png

In de achtste wedstrijd moesten we het opnemen tegen Armenie. We kwamen zelfs nog op achterstand, maar door de snelle rode kaart van Oseyan konden we de achterstand makkelijk ombuigen in een 4-1 overwinning.

Wedstrijd 9

wk9.png

Tegen IJsland werd opnieuw overtuigend gewonnen. Deze keer werd het maar liefst 6-1, het was alleen jammer van de tegengoal.

wedstrijd 10

wk10.png

De wedstrijd tegen Noord-Ierland deed er al niet meer toe omdat we ons al geplaatst hadden voor het WK. Desondanks wonnen we simpel met 2-0.

Eindstand poule

Eindstand.png

We werden erg simpel groepswinnaar. Alleen met Oekraine hadden we nog moeite, maar als we deze vorm door kunnen zetten kunnen we ver komen op het WK!

Volgende update

• WK 2010

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

WK 2010

WK2010-1.jpg

Groepsfase

Wedstrijd 1

wk1-1.png

In de eerste wedstrijd van het WK in Zuid-Afrika moesten we het opnemen tegen Nigeria. We begonnen zwak en kwamen al snel met 2-0 achter, maar we wisten uiteindelijk nog terug te komen tot 2-2 door een uitstekende Torres.

Wedstrijd 2

wk2-1.png

In de tweede wedstrijd speelden we tegen Servie. We speelden een sterke wedstrijd, maar we kregen wel 2 goals tegen. Uiteindelijk wonnen we nog wel verdiend door een goal 10 minuten voor tijd van David Villa.

Wedstrijd 3

wk3-1.png

De derde een laatste groepswedstrijd was tegen Australie. We moesten winnen om groepswinnaar te worden, en dat deden we ook. Er werd eenvoudig met 3-0 gewonnen en in de volgende ronde moeten we het opnemen tegen Slovenie.

Eindstand groep D

Eindstand-1.png

Tweede ronde

wk4-1.png

De wedstrijd tegen Slovenie verliep erg moeizaam. Ik had vooraf een eenvoudige overwinning verwacht maar die kwam er niet. Geen van beide ploegen kon in 120 minuten tijd scoren dus moesten er penalties genomen worden. Daarin trokken wij uiteindelijk aan het langste eind en zo gaan we door naar de kwartfinale.

Kwartfinale

wk5-1.png

In de kwartfinale troffen we Nederland. Ook deze keer konden we niet in de reguliere speeltijd winnen en gingen we pas door na een penalty van Torres in de extra tijd.

Halve finale

wk6-1.png

In de halve finale moesten we het opnemen tegen Engeland. We verloren terecht en speelden een erg zwakke wedstrijd. Engeland zou uitendelijk ook het WK winnen.

Nieuwsbericht.png

Na de wedstrijd tegen Engeland had ik het zo gehad met Spanje dat ik meteen ontslag nam. Ik vergat dat ik ook nog de wedstrijd om de 3e plaats moest spelen, maar die is toch niet belangrijk.

Volgende update

• Een nieuwe club?

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

Weet iemand een leuke titel voor deze novelle? Ik zal vaak van club veranderen dus hij moet wel lang mee kunnen.

Geplaatst

Een fout in de post van het WK, daar staat: EK 2008 boven, dat moet WK 2010 zijn

Opzich wel aardige resultaten. Ik was zelf ook van plan om eens met een land te beginnen.

Over die titel heb ik geen ideé

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.