Geplaatst 10 juni 200718 jr. Ik ben atletico en eind 2008 loopt Torres zijn contract af... Ik kan hem maar niet overtuigen om hem te houden dus zouden jullie eventueel tips kunnen geven om ervoor te zorgen dat hij wel wil bijtekenen? Alvast bedankt! Ik ben eind 2007
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Auteur Ik ben atletico en eind 2008 loopt Torres zijn contract af... Ik kan hem maar niet overtuigen om hem te houden dus zouden jullie eventueel tips kunnen geven om ervoor te zorgen dat hij wel wil bijtekenen? Alvast bedankt! Ik ben eind 2007
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Auteur Ik ben atletico en eind 2008 loopt Torres zijn contract af... Ik kan hem maar niet overtuigen om hem te houden dus zouden jullie eventueel tips kunnen geven om ervoor te zorgen dat hij wel wil bijtekenen? Alvast bedankt! Ik ben eind 2007
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Complimenten geven, maar een speler kan gewoon zijn zinnen zetten op een transfer en dan is het (bijna) onmogelijk om een speler tegen zijn wil in bij te laten tekenen.
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Ik ben atletico en eind 2008 loopt Torres zijn contract af... Ik kan hem maar niet overtuigen om hem te houden dus zouden jullie eventueel tips kunnen geven om ervoor te zorgen dat hij wel wil bijtekenen? Alvast bedankt! Ik ben eind 2007 Het is misschien moeilijk, maar probeer hem nog te verkopen voor zijn contract afloopt, waarmee je dan een bvb David Villa kunt kopen als je genoeg geboden krijgt.
Geplaatst 10 juni 200718 jr. ik denk dat als ze contract snel afloopt dat je hem niet voor heel veel meer kan verkopen. maar toch zou ik hem dan ook proberen te verkopen want iets is beter dan niets
Geplaatst 11 juni 200718 jr. Ik ben atletico en eind 2008 loopt Torres zijn contract af... Ik kan hem maar niet overtuigen om hem te houden dus zouden jullie eventueel tips kunnen geven om ervoor te zorgen dat hij wel wil bijtekenen? Alvast bedankt! Ik ben eind 2007 Speler terugzetten naar 2e en waarde laten zakken wil ook soms helpen. Speler wordt wel kwaad, maar maakt niet uit (niet op TL lijst zetten). Het is de truc om te zorgen dat hij niet wanted is door andere clubs. Als hij dan 1 maand voor einde contract nog bij je team zit en not wanted dan terugzetten naar 1e en 1 week wachten dan contract aanbieden.
Geplaatst 11 juni 200718 jr. Ik ben atletico en eind 2008 loopt Torres zijn contract af... Ik kan hem maar niet overtuigen om hem te houden dus zouden jullie eventueel tips kunnen geven om ervoor te zorgen dat hij wel wil bijtekenen? Alvast bedankt! Ik ben eind 2007 Speler terugzetten naar 2e en waarde laten zakken wil ook soms helpen. Speler wordt wel kwaad, maar maakt niet uit (niet op TL lijst zetten). Het is de truc om te zorgen dat hij niet wanted is door andere clubs. Als hij dan 1 maand voor einde contract nog bij je team zit en not wanted dan terugzetten naar 1e en 1 week wachten dan contract aanbieden. Lijkt me niet dat dat altijd werkt, spelers die namelijk niet het 2e horen maar daar wel zitten worden altijd zwaar ontevreden en willen bijna altijd pleiten
Geplaatst 15 juni 200718 jr. je moet al ervoor een nieuwe contract aanbieden als je bijvoorbeeld prijzen heb gepakt dan wil die graag blijven ;-)
Geplaatst 15 juni 200718 jr. Ik had dat probleem eerst met Huntelaar, maar toen ik de melding kreeg dat zijn contract over 1 week afliep heb ik het nog een keer geprobeerd en toen tekende hij wel bij
Geplaatst 16 juni 200718 jr. Wegdoen die Torres, een spits van niks.. :p Bovendien word FM saai als je seizoenen lang dezelfde spits heb.
Geplaatst 23 juni 200717 jr. Auteur Wegdoen die Torres, een spits van niks.. :p Bovendien word FM saai als je seizoenen lang dezelfde spits heb. mja, maar ik ben hem nog niet beu.. ben nu al half maart :*: en niemand intresse in Torres.. Hij zal wel bijtekenen, maar ik heb nu toch wat tips.. Bedankt
Geplaatst 23 juni 200717 jr. ligt er gewoon aan, prijs veel enzo, maar soms wil een speler echt niet blijven
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Als je een succesvolle team hebt willen alles spelers meestal blijven. Maar Ik heb een truc als je niet egt veel prijzen wint: Geef ze heletijd complimentjes zodat je bij favoriete personelen staat bij de speler en als je dan een contract aanbied dan accepteren ze het meestal wel