Geplaatst 10 juni 200718 jr. Heb ff een bestand je gedownload dat je grote pic van voetballer er in kunt zien maar nu ben ik op zoek naar een facepack waar grote pic in zitte want die kan ik niet vinden misschien weten jullie waar ik die kan vinden als vast bedankt
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Auteur Heb ff een bestand je gedownload dat je grote pic van voetballer er in kunt zien maar nu ben ik op zoek naar een facepack waar grote pic in zitte want die kan ik niet vinden misschien weten jullie waar ik die kan vinden als vast bedankt
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Auteur Heb ff een bestand je gedownload dat je grote pic van voetballer er in kunt zien maar nu ben ik op zoek naar een facepack waar grote pic in zitte want die kan ik niet vinden misschien weten jullie waar ik die kan vinden als vast bedankt
Geplaatst 10 juni 200718 jr. Auteur jah maar misschien ee nbeetje domme vraag he :oops: :oops: maar kijk zullen ze dan gewoon tussen de normaale face packs in staan want zo op het eerste gezicht zie je niet speciaal staan facepacks met grote pic maar kan het ook verkeerd hebben hoor