Geplaatst 9 juni 200718 jr. Een novelle van mij. Met een groot tegenstander van mijn favoriete club. Namelijk PSV. Guus Hddink Jr. werd vooral bekend door zijn dribbel technieken. Hij liep zo langs te tegenstander, en scoorde meestal met alle flair. Hij ging altijd mee met zijn vader naar wedstrijden. Hij werd nog Guusje genoemd. Guusje deed een training mee met Nederland die tijd, en bleek veel talent te hebben. Hij mocht naar PSV. En staat nu weer op het veld van het Phillips Stadion, als coach. De erfgenaam van Guus Hiddink. Junior is de naam. Coachen is de faam. Next update: De selectie De transfers.
Geplaatst 9 juni 200718 jr. Auteur Een novelle van mij. Met een groot tegenstander van mijn favoriete club. Namelijk PSV. Guus Hddink Jr. werd vooral bekend door zijn dribbel technieken. Hij liep zo langs te tegenstander, en scoorde meestal met alle flair. Hij ging altijd mee met zijn vader naar wedstrijden. Hij werd nog Guusje genoemd. Guusje deed een training mee met Nederland die tijd, en bleek veel talent te hebben. Hij mocht naar PSV. En staat nu weer op het veld van het Phillips Stadion, als coach. De erfgenaam van Guus Hiddink. Junior is de naam. Coachen is de faam. Next update: De selectie De transfers.
Geplaatst 9 juni 200718 jr. Auteur Een novelle van mij. Met een groot tegenstander van mijn favoriete club. Namelijk PSV. Guus Hddink Jr. werd vooral bekend door zijn dribbel technieken. Hij liep zo langs te tegenstander, en scoorde meestal met alle flair. Hij ging altijd mee met zijn vader naar wedstrijden. Hij werd nog Guusje genoemd. Guusje deed een training mee met Nederland die tijd, en bleek veel talent te hebben. Hij mocht naar PSV. En staat nu weer op het veld van het Phillips Stadion, als coach. De erfgenaam van Guus Hiddink. Junior is de naam. Coachen is de faam. Next update: De selectie De transfers.
Geplaatst 13 juni 200718 jr. Je lay-out ziet er schitterend uit en is het niet beter om Boffin voor een jaartje te verhuren met deze jongens al voor zich? Het eerste oefenduel heb je tot een goed einde gebracht hoewel een grotere uitslag nooit kwaad kan.
Geplaatst 15 juni 200718 jr. Je lay-out ziet er schitterend uit en is het niet beter om Boffin voor een jaartje te verhuren met deze jongens al voor zich? Het eerste oefenduel heb je tot een goed einde gebracht hoewel een grotere uitslag nooit kwaad kan. lees jij wel wat hij post? Er staat namelijk naast het fotootje van Boffin: hij zal verhuurd worden aan een eerste divisie club.