Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Eindhoven Koeman treed alsnog af als trainer van PSV, wie zijn opvolger moet worden is nog onduidenlijk. Wel is het duidenlijk dat PSV graag weer een Nederlander heeft. Mensen die op de lijst staan zouden zijn: Koeman (Erwin), Hiddink (da toch opnieuw?), (onbekende naam), Piet Jansens (onbekende naam), Leo Beenhakker. PSV zegt vandaag nog bekend te maken wie het wordt. We houden u op de hoogte.

De lay-out is er waarschijnlijk morgen pas dus de eerste stukjes zijn zonder lay-out

Coming up: presentatie nieuwe coach

Geplaatst
  • Auteur

Eindhoven Koeman treed alsnog af als trainer van PSV, wie zijn opvolger moet worden is nog onduidenlijk. Wel is het duidenlijk dat PSV graag weer een Nederlander heeft. Mensen die op de lijst staan zouden zijn: Koeman (Erwin), Hiddink (da toch opnieuw?), (onbekende naam), Piet Jansens (onbekende naam), Leo Beenhakker. PSV zegt vandaag nog bekend te maken wie het wordt. We houden u op de hoogte.

De lay-out is er waarschijnlijk morgen pas dus de eerste stukjes zijn zonder lay-out

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

kort begin, maar verras me maar... SUCCES

Geplaatst

gijs zou je ook een andere naam kunnen doen, anders hebben we precies de zelfde naam BVD Kevin

Geplaatst
  • Auteur

is goed maar hoe kun je dat doen? want als je op edit drukt kun je alleen het bericht editten :(

Ik ben wel benieuwd wie het het bestdoet van ons :P

(wrs jij want ik ben nog niet zo'n ervaren FM speler)

Geplaatst

moet je even aan een moderator vragen of hij de naam wil veranderen

Geplaatst
  • Auteur

ok als hier een moderator passeert wilt hij/zij dan zo vriendelijk zijn de naam te veranderen in:

Geplaatst

Hartstikke bedankt Gijs, succes bij 'mijn clubbie:P:P

Geplaatst
  • Auteur

nieuwe trainer PSV

is aangesteld als nieuwe trainer van PSV wij van PSV TV waren de eerste die een interview konden krijgen met de trotse man.

Hallo, je bent vrij onbekend stel je eens voor

, ik was vorig jaar coach van de jeugd van Barcelona dus het is een vrij grote stap. Ik denk wel dat ik zoals in Barcelona aanvallend ga spelen met PSV

Ben je al aan het denken over aankopen?

Het bestuur wilt graag een extra aanvaller en aangezien Farfan en Kluivert geblesseerd zijn ga ik dus opzoek naar een goede aanvaller. Ik ga waarschijnlijk ook nog wel opzoek naar een reserve verdediger.

Wie mogen er vertrekken?

Weet ik nog niet, sowieso wel 1 of 2 middenvelders. Ik speel namenlijk maar met 3 middenvelders maar heb dan wel: Simons, Cocu, Mendez, De Jong, Affelay, Culina en Aissatti. Mendez, Affelay en Cocu ben ik al zeker van dat ze blijven voor de rest moet ik kijken wie ik het liefst nog houd van de overige.

Je doel dit seizoen?

Kampioen en 2de ronde in de Championsleague

Bedankt voor het interview/I]

Graag gedaan!

Coming up: Transfers

Geplaatst
ok als hier een moderator passeert wilt hij/zij dan zo vriendelijk zijn de naam te veranderen in:

[FM]Gijs Bloemen bij PSV

Zal het even aan Paul Boskamp voor je vragen ;)

Geplaatst

gijs, ik ga je novelle ook volgen, mischien ook nog een paar nuttige aankopen op jou aanraden

Geplaatst
welke aankopen heb jij gedaan?

Theo Janssen

Sherman Cardenas

Kerlon

tot nu toe;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.