Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Buiten was het heerlijk weer en ben dan dus ook een middagje naar het strand geweest.Toen ik thuiskwam zette ik mijn tv aan kijk zoals gebruikelijk naar het Sportjournaal van half 11. Een hockeywedstrijd tussen Bloemendaal en Oranje Zwart zag ik voorbij komen. Hierna een documentaire over het leven van Joop Zoetemelk en uiteindelijk kwamen we terecht in de korte berichten. Zo was het Boogerd die een 2e plaats wist te behalen in een onbeduidende ronde en had Tiger Woods opnieuw een toernooi gewonnen. Maar toen kwam er iets voorbij dat een nieuwe wending in mijn leven zou geven. De trainer van mijn ploegje was ontslagen en ik, Michael Poot werd genoemd als één van de kandidaten om deze vacature in te vullen. Andere grote namen zoals Willem van Hanegem, Claudio Ranieri en Felix Magath werden ook genoemd. Ik was zo verbaasd dat ik nog wel een uur naar het beeld heb zitten staren of het allemaal wel echt gebeurde. De kans dat ik deze baan zou krijgen is natuurlijk niet al te groot maar toch, er iseen kans. Ik had natuurlijk in de jeugd gespeeld en door een blessure kon ik niet voldoende herstellen om mijn oude niveau weer te halen. Elke maand ging ik een keer kijken in het naar de verrichtingen van het team waar ik graag bij in het eerste elftal had gespeeld, maar het heeft niet zo mogen zijn. Die avond werd ik door vrienden gebeld die het bericht ook hadden gehoord en net zo verbaasd waren als ikzelf. Ze hoopten datik deze baan zou krijgen want het was mijn droom geweest om ooit nog eens bij deze club als coach aan het werk te mogen en het zou nog werkelijkheid kunnen worden ook. De volgende dag werd ik gebeld door de voorzitter en hij vroeg of ik die middag even langs kon komen om wat dingen te bespreken. Het zou toch niet echt gebeuren? Dus ik ga naar het kantoor van de voorzitter en hij legt mij een papier voor mijn gezicht en zegt: Lees dit maar eens goed door en vertel maar wat je er van vind. Ik begin te lezen en na de eerste zin weet ik het al, ik word gewoon trainer van mijn club en hoefde de voorwaarden niet eens maar te lezen. Ik zei meteen ik doe het.

Geplaatst
  • Auteur

Buiten was het heerlijk weer en ben dan dus ook een middagje naar het strand geweest.Toen ik thuiskwam zette ik mijn tv aan kijk zoals gebruikelijk naar het Sportjournaal van half 11. Een hockeywedstrijd tussen Bloemendaal en Oranje Zwart zag ik voorbij komen. Hierna een documentaire over het leven van Joop Zoetemelk en uiteindelijk kwamen we terecht in de korte berichten. Zo was het Boogerd die een 2e plaats wist te behalen in een onbeduidende ronde en had Tiger Woods opnieuw een toernooi gewonnen. Maar toen kwam er iets voorbij dat een nieuwe wending in mijn leven zou geven. De trainer van mijn ploegje was ontslagen en ik, Michael Poot werd genoemd als één van de kandidaten om deze vacature in te vullen. Andere grote namen zoals Willem van Hanegem, Claudio Ranieri en Felix Magath werden ook genoemd. Ik was zo verbaasd dat ik nog wel een uur naar het beeld heb zitten staren of het allemaal wel echt gebeurde. De kans dat ik deze baan zou krijgen is natuurlijk niet al te groot maar toch, er iseen kans. Ik had natuurlijk in de jeugd gespeeld en door een blessure kon ik niet voldoende herstellen om mijn oude niveau weer te halen. Elke maand ging ik een keer kijken in het naar de verrichtingen van het team waar ik graag bij in het eerste elftal had gespeeld, maar het heeft niet zo mogen zijn. Die avond werd ik door vrienden gebeld die het bericht ook hadden gehoord en net zo verbaasd waren als ikzelf. Ze hoopten datik deze baan zou krijgen want het was mijn droom geweest om ooit nog eens bij deze club als coach aan het werk te mogen en het zou nog werkelijkheid kunnen worden ook. De volgende dag werd ik gebeld door de voorzitter en hij vroeg of ik die middag even langs kon komen om wat dingen te bespreken. Het zou toch niet echt gebeuren? Dus ik ga naar het kantoor van de voorzitter en hij legt mij een papier voor mijn gezicht en zegt: Lees dit maar eens goed door en vertel maar wat je er van vind. Ik begin te lezen en na de eerste zin weet ik het al, ik word gewoon trainer van mijn club en hoefde de voorwaarden niet eens maar te lezen. Ik zei meteen ik doe het.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Succes bij Atletico Madrid.

Ben benieuwd naar je aankopen en met name de tactiek die je gaat gebruiken !

Geplaatst
  • Auteur
Het bestuur is er van overtuigd dat we dit seizoen een plaats in de middenmoot moesten afdwingen en ik ben het daar niet helemaal mee eens en heb dit ook gemeld bij de leidinggevenden. Met zo een goede selectie moet je makkelijk bij de eerste 5 kunnen eindigen en dat is dan ook mijn doel. Europees spelen we niet dus we kunnen al onze aandacht richten op de Primera Division.

Transfers:

Na een uitgebreide blik op de goede selectie geworpen te hebben ben ik er toch van overtuigd dat we nog een goede centrale verdediger nodig hebben. Voor deze positie heb ik mijn scouts een rapport laten opstellen over Christian Chivu (AS Roma), Igor Tudor (Juventus) en Manuel da Costa (PSV). Hieruit kwam dat ik niet over voldoende geld beschikte om Chivu te halen, dus zou het Tudor of Da Costa gaan worden. Tudor is relatief goedkoop omdat Juventus in de serie B speelt en hij graag naar Atletico Madrid wil komen. Manuel da Costa is waarschijnlijk nog niet ineens goed genoeg maar heeft wel het talent. De conclusie is dat er een bod wordt gedaan op Igor Tudor van 3 miljoen en dit werd geaccepteerd.

Dan eens kijken naar de spelers die weg mogen en die niet te behouden zijn. Een speler die door de komst van een nieuwe centrale verdediger mag vertrekken is Luis Perea en al snel waren er veel clubs die intresse toonden. Palermo bracht een bod uit van 3 miljoen en dit vond ik genoeg voor een speler die toch niet bij de selectie zou zitten. Een speler die ik echt niet kon behouden was Antonio Lopez. De talentvolle linksback had al snel een hele rij grote clubs achter zich aan. Het was Bayern Munchen dat een bod van 7 miljoen uitbracht dus hij mocht vertrekken vanwege een clausule in zijn contract. Met Pernia hebben we toch nog een goede back achter de hand maar toch wil ik nog een goede linksback aantrekken. Kandidaten zijn: Chiellini (Juventus), Evra (Manchester United) en Emanuelson (Ajax). Hierover is verder nog niets bekend.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.