Geplaatst 8 juni 200718 jr. Hoi, ik probeer de officiele updates van si te instaleren omdat ik fm opnieuw moest instaleren. Alleen hij geeft aan dat die geinstalleerd is maar als ik dan fm opstart is er niks veranderd. Voordat ik fm opnieuw had geinstalleerd deden die updates het wel. Ik heb ook de database 700.701.702 op c staan in de officiele map maar ook naar mijn documenten gekopieerd, maar er gebeurt gewoon niks, krijg ook geen scherm om database te kiezen. Heeft iemand een idee waarom die het eerst wel deed en nu niet?
Geplaatst 8 juni 200718 jr. Auteur Hoi, ik probeer de officiele updates van si te instaleren omdat ik fm opnieuw moest instaleren. Alleen hij geeft aan dat die geinstalleerd is maar als ik dan fm opstart is er niks veranderd. Voordat ik fm opnieuw had geinstalleerd deden die updates het wel. Ik heb ook de database 700.701.702 op c staan in de officiele map maar ook naar mijn documenten gekopieerd, maar er gebeurt gewoon niks, krijg ook geen scherm om database te kiezen. Heeft iemand een idee waarom die het eerst wel deed en nu niet?
Geplaatst 8 juni 200718 jr. Auteur Hoi, ik probeer de officiele updates van si te instaleren omdat ik fm opnieuw moest instaleren. Alleen hij geeft aan dat die geinstalleerd is maar als ik dan fm opstart is er niks veranderd. Voordat ik fm opnieuw had geinstalleerd deden die updates het wel. Ik heb ook de database 700.701.702 op c staan in de officiele map maar ook naar mijn documenten gekopieerd, maar er gebeurt gewoon niks, krijg ook geen scherm om database te kiezen. Heeft iemand een idee waarom die het eerst wel deed en nu niet?
Geplaatst 8 juni 200718 jr. Had je echt alles verwijderd van FM? Dus de Sports Interactive mappen in C:Program Files en Mijn Documenten
Geplaatst 8 juni 200718 jr. Heb je het spel illegaall Dat maakt geen ene moer uit. want er hebben er hier meer op de site fm illegaal en daar doen ze het wel.
Geplaatst 8 juni 200718 jr. Heb je het spel illegaall Dat maakt geen ene moer uit. want er hebben er hier meer op de site fm illegaal en daar doen ze het wel. Ja, inderdaad....maakt geen moer uit,, ik had FM 2006 ook illegaal....alle patches enz deden het gewoon :cab: :whistle:
Geplaatst 9 juni 200718 jr. Zorg er idd voor dat je wel degelijk ALLES verwijderd! Dan moet het als het goed is goedkomen.