Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

4yoz4f6.png

*Jongens, verwacht nog geen grote en veelvuldigde updates!! Ik start hier rustig aan tot mijn andere novelle is afgelopen. Updates komen wel maar ik kan niet beloven hoeveel...

* Waarom Cantona? Is mijn held!!

• Antwoorden 574
  • Weergaven 949
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

4yoz4f6.png

*Jongens, verwacht nog geen grote en veelvuldigde updates!! Ik start hier rustig aan tot mijn andere novelle is afgelopen. Updates komen wel maar ik kan niet beloven hoeveel...

Geplaatst
  • Auteur

4yoz4f6.png

Geplaatst

Hmmm, je clubkeuze is niet helemaal de mijne, maar het zal vast wel weer wat moois worden;) succes ermee

Geplaatst

Paul, als dit net zo word als je vorige. Volg ik hem vanaf het begin nu! Succes jognen. :thumb:

Geplaatst

Je vorige novelle was een topper en ik hoop dat deze dat ook word. Ik ga hem zeker volgen!!

Geplaatst

Juventus hoort in de Serie A thuis, en het zal je zeker gaan lukken om ze volgend seizoen weer in die divisie te laten spelen. Veel succes :thumb:

Geplaatst

hopen dat deze ook mooi wordt.Het ziet er in ieder geval nu goed uit :thumb:

Geplaatst

Wat een arrogante zak, die Cantona:D lekker neergezet, want zo schijnt hij in het echt ook te zijn...:p

Geplaatst

Weer goed geschreven Paul! Zoals we eigenlijk wel van je verwachten :thumb: :thumb:

Ik ga deze zeker volgen, maar pas vanaf pagina 50. En dan lekker in een stuk doorlezen zonder de reacties. Is dan veel mooier!

KUTGW

Geplaatst

Daar zou een knop voor moeten zijn. 'Alleen reacties zichtbaar van Paul Boskamp' :p:p

Geplaatst
  • Auteur

Als mij ander af is post ik hem in gesloten boeken... ZONDER REACTIES, kunnen jullie lekker doorlezen !!

Geplaatst

Deze ga ik zeker volgen... Niet mijn meest favoriete ploeg... In Italie heb ik het meer voor Inter maar toch succes benieuwd hoelang je het met deze volhoudt

Geplaatst

Mooie Layout niet mijn favo club maar je moet de serie B wel kunnen winnen alleen aankopen wordt waarschijnlijk wat moeilijk weinig topspelers willen naar de Serie B maar toch Suc6

Geplaatst

Jaja, he's back. Jammer van je clubkeuze :( Maargoed, wanneer je het net zo neerzet als bij je andere novelle blijf ik zeker hangen ;)

Geplaatst
Deze ga ik zeker volgen... Niet mijn meest favoriete ploeg... In Italie heb ik het meer voor Inter maar toch succes benieuwd hoelang je het met deze volhoudt

Italiaans voetbal is over het algemeen al niet om aan te zien;)

Geplaatst

Ik hoop dat deze net zo mooi wordt als je andere novelle Paul en ook wel leuk dat je een lay-out met een tekstnovelle afwisselt moet ik zeggen.

Jij gaat Juventus naar de top brengen, dat gaat je helemaal lukken volgens mij Paul.

Dit is niet met Paint.net gedaan verwacht ik of toch wel?

Geplaatst

Succes met je nieuwe ploeg. Leuke uitdaging, al is die niet al te moeilijk.. In tegenstelling tot velen hier, wel een van mijn favoriete clubs!;)

Succes, ik ga 'm volgen!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.