Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey mensen..

Nou wil ik graag zelf een kick&rush taktiek gaan maken.. Maar ik heb geen enkel idee wat voor instellingen ik ervoor moet gebruiken, en wat voor opstelling, en natuurlijk... wat voor spelers..

Dus, wat ik vragen wou..

Zouden jullie enige tips willen geven voor het maken van zo'n taktiek ?

Geplaatst
  • Auteur

Hey mensen..

Nou wil ik graag zelf een kick&rush taktiek gaan maken.. Maar ik heb geen enkel idee wat voor instellingen ik ervoor moet gebruiken, en wat voor opstelling, en natuurlijk... wat voor spelers..

Dus, wat ik vragen wou..

Geplaatst
  • Auteur

Hey mensen..

Dus, wat ik vragen wou..

Geplaatst

Ik zou de lange bal spelen. Verdediging diep laten spelen. Iedereen laten pressen. Oh, spelers moeten kunnen koppen.

Geplaatst

Ik zou 1 lange speler in de spits zetten en daarlangs een snelle killer!

Geplaatst

Toni ofzo, met een speler als Suazo ofzo er omheen (gewoon een hele snelle dus). Of 3-4-3, met Toni (of een speler van dat kaliber qua lengte en kwaliteit) en dan twee snelle ernaast en (aanvallende) middenvelders die aansluiten bij de spitsen, want wanneer je de lange bal hanteert kun je dan sneller de tweede bal winnen.

Geplaatst

Zorg weldat je centrale verdedigers hebt met een goede pass, als ze geen goede lange bal hebben kan de 'Toni' in deze tactiek niet doorkoppen.

Geplaatst
Zorg weldat je centrale verdedigers hebt met een goede pass, als ze geen goede lange bal hebben kan de 'Toni' in deze tactiek niet doorkoppen.

Voor verdedigers is 'long bal'' het makkelijkste wat er is trouwens. :)

Geplaatst

Voor verdedigers is 'long bal'' het makkelijkste wat er is trouwens. :)

Niet elke verdediger heeft zo'n goddelijke lange pass als een speler als Heitinga, precies op de stropdas bij een schot vanaf een meter of 60. Long ball is volgens mij niet wegrossen.

Geplaatst

Volgens mij komt iedere long bal pass wel aan, iig als je TM hoge zonder bal heeft staat hij meestal op de plek waar de bal komt.

Geplaatst

Wat misschien een andere optie is:

- Passing op direct

- Tempo hoog

- Verdediging opschuiven

- Pressing hoog

Het is maar een beginnetje. Misschien is het ook wel een idee om de ROO te gebruiken en dan te beginnen bij 12 tikjes mentaliteit ofzo..

Geplaatst

bij liverpool kan deze tactiek mooi.

alle ballen op chrouch, bellamy en kuyt ernaast.

4-3-3 spelen dus.

als je gerrard dan erachter zet scoort ie veel met afstandsschoten

(bij mij dan).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.