Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Je kent het wel.. Van die spelertjes die het niet met elkaar kunnen vinden en gaan lopen ruzieen.. Vervolgens komt er een knokpartij (heb ik al verschillende keren gehad..) En daarna loopt het allemaal niet zo soepel in het team, omdat iedereen nerveus voor elkaar is..

Dus.. Hoe los jij je spelersconflicten op ?

Geplaatst
  • Auteur

Je kent het wel.. Van die spelertjes die het niet met elkaar kunnen vinden en gaan lopen ruzieen.. Vervolgens komt er een knokpartij (heb ik al verschillende keren gehad..) En daarna loopt het allemaal niet zo soepel in het team, omdat iedereen nerveus voor elkaar is..

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Heel makkelijk: 1 van de twee gaat er per direct uit. Ligt eraan wie het meest gehaat word in de groep. Desnoods maar met een vrije transfer.

Geplaatst

Nog makkelijker dan die van Satyr: ik gooi ze er allebei uit. Of ben ik nu een té harde manager? :D

Geplaatst

Nog makkelijker dan die van Satyr: ik gooi ze er allebei uit. Of ben ik nu een té harde manager? :D

Kan ook, maar meestal zijn het twee goede spelers en ik ben meestal niet in de positie (lees: ik manage baggerclubs) om twee toppers te ontslaan.

Edit: Ja, je bent een eikel van een manager :mrgy:

Geplaatst

Misschien,

Maar ik leg ze zoiezo sanctie's op.

Maar ik gooi ze er allebei uit behalve als het behalve sneijder vs Huntelaar is ofzo dan probeer ik het echt optelossen!!

Geplaatst

Kan ook, maar meestal zijn het twee goede spelers en ik ben meestal niet in de positie (lees: ik manage baggerclubs) om twee toppers te ontslaan.

Edit: Ja, je bent een eikel van een manager :mrgy:

Oh, jij manage East Stirling en Steveage toch? Ik zal de clubs eens vergelijken met mijn semi-prof clubje CD Guijuelo. Mijn assistent is daar zo verschrikkelijk, heeft absoluut geen vertrouwen in me (''Je hebt geen enkel kans om degradatie te ontlopen'' en ''Joaquín is op het gebied van spitsen je slechtste speler binnen de groep'') terwijl Joaquín de topper voorin is, daar heb ik dat door mijn assistent (natuurlijk) geprezen talent niet voor nodig.

Natuurlijk zou ik Joaquín nooit ontslaan, de topper wordt niet voor niets gevolgt door een aantal (sub)toppers uit mijn competitie en uit andere.

Geplaatst

Maar ik gooi ze er allebei uit behalve als het behalve sneijder vs Huntelaar is ofzo dan probeer ik het echt optelossen!!

Kijk, zo wordt je nooit een goede manager. Aanpakken die handel, jij bent de baas.

'Nobody is bigger than the club'

Geplaatst
Ik negeer het altijd, het is immers toch zo weer voorbij....

Ik doe dat ook zo ongeveer. Of probeer de jongeling te verhuren o.i.d, is toch niet van groot belang in het spel, tenzij je sterspeler een maand slecht presteert door een laag moraal. :huhu:

Geplaatst

Kijk, zo wordt je nooit een goede manager. Aanpakken die handel, jij bent de baas.

'Nobody is bigger than the club'

Mwah, Stel ik ga die 2 ontslaan komt het zeker te goede van mijn sportieve resultaten. :cab: + Dat ik alle fans op me dak krijg!

Geplaatst

Ik geef ze gewoon een boete voor 2 weken. Ik heb het 1x gehad. Daarna nooit meer. In 7 seizoenen

Geplaatst

Ik hou meestal het salaris van beide spelers voor 2 weken in. Gebeurt het dan nog vaker dan verkoop ik ze.

Geplaatst

Ik heb het 2x gehad, 1 met Luirink Vs Ikedia. Toen besloot ik Ikedia te verkopen.

En 1x Vermealen vs Huntelaar, tja toen had ik het geprobeerd optelossen.

Geplaatst

Net ruzie gehad met een speler. Ik kocht Maduro, die ik als DC of DM wil gebruiken. Een speler, die AMC/FC is, was bang voor z'n plekje (:sorry:) en lekte naar de pers. Ik geef een waarschuwing, wil 'ie weg. Nou, doei, het was toch geen basisspeler en nou zit 'ie bij Swansea :*)

Geplaatst
Ik hou meestal het salaris van beide spelers voor 2 weken in. Gebeurt het dan nog vaker dan verkoop ik ze.

Wat geef je dan als reden voor die boete? Onprofessioneel gedrag zeker?

Geplaatst

Wat geef je dan als reden voor die boete? Onprofessioneel gedrag zeker?

Ja inderdaad

Geplaatst

Geeft iemand wel eens een waarschuwing voor een rode kaart? Ik had laatst een wedstrijd waarin ik 2x direct rood kreeg, toen heb ik het wel gedaan. Krijgt een speler rood als hij vlak voor tijd een doorgebroken speler neerhaalt, dan geef ik niks.

Ligt er dus een beetje aan, maar in principe doe ik nooit wat.

Geplaatst
Geeft iemand wel eens een waarschuwing voor een rode kaart? Ik had laatst een wedstrijd waarin ik 2x direct rood kreeg, toen heb ik het wel gedaan. Krijgt een speler rood als hij vlak voor tijd een doorgebroken speler neerhaalt, dan geef ik niks.

Ligt er dus een beetje aan, maar in principe doe ik nooit wat.

Voor een elleboogje of knietje geef ik over het algemeen een officiele waarschuwing, doet ie nog een keer hetzelfde dan houd ik zijn salaris in voor 1 week. Als ie dan weer hetzelfde doet dan voor 2 weken.

Maar inderdaad wat jij zegt, voor een doorgebroken speler geef ik geen waarschuwing, ik bedoel dat is gewoon de tijdelijke emotie in het spel en daarmee kan hij het team hebben gered bijvoorbeeld.

Geplaatst

Ik heb dat ook zo vaak maar meestal zijn het m'n toppers die ruzie maken :S

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.