Spring naar bijdragen

Succesvol of toch niet??? 4 leden hebben gestemd

1. 1. Succesvol of toch niet???

• Analyticus worden, Toine blij, NOS zendt het uit.
    • Geen analyticus, Toine teleurgesteld, Talpa zendt het uit
      0

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst

Het is nog vroeg als ik pas half wakker uit bed stap, na maar een paar uur te hebben geslapen, en de computer aan zet. Een hele avond liggen piekeren waarom al die Nederlandse clubs me niet willen als manager. Ik ben er nog steeds niet uit. Even kijken of me zaakwaarnemer al een club heeft gevonden waar ze me wel willen. En ik ben gelijk wakker als ik zie dat hij een club voor me heeft gevonden en niet de minste ook. Die Guus hoe lukt dat hem toch. Gelijk wat informatie zoeken. Een stadion waar maar liefst 55500 mensen in kunnen dat alleen nog maar in de hoogste divisie van het land heeft gespeeld en de Europacup I en II heeft gewonnen. En daar wordt ik manager van. Een douche nemen om te kijken of ik echt wakker ben maar als ik terug komt staat die naam nog steeds op het scherm. Wat is Guus toch een goede zaakwaarnemer!!:*)

• Antwoorden 62
  • Weergaven 67
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Het is nog vroeg als ik pas half wakker uit bed stap, na maar een paar uur te hebben geslapen, en de computer aan zet. Een hele avond liggen piekeren waarom al die Nederlandse clubs me niet willen als manager. Ik ben er nog steeds niet uit. Even kijken of me zaakwaarnemer al een club heeft gevonden waar ze me wel willen. En ik ben gelijk wakker als ik zie dat hij een club voor me heeft gevonden en niet de minste ook. Die Guus hoe lukt dat hem toch. Gelijk wat informatie zoeken. Een stadion waar maar liefst 55500 mensen in kunnen dat alleen nog maar in de hoogste divisie van het land heeft gespeeld en de Europacup I en II heeft gewonnen. En daar wordt ik manager van. Een douche nemen om te kijken of ik echt wakker ben maar als ik terug komt staat die naam nog steeds op het scherm. Wat is Guus toch een goede zaakwaarnemer!!:*)

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur
He Guus

Bedankt dat je dit voor me hebt geregeld

Ik zal daar morgen zijn om 14.00 in Duitsland.

Hopelijk wordt het beter dan die gesprekken in Nederland maar dat kan niet slechter.

Tof dat je dit voor me hebt geregeld je hoeft nu niet bang te zijn dat je je baantje binnenkort kwijtraakt.

Groeten Robbert

Geplaatst

ik weet welke club het is maar ik zal het niet verklappen.. verder is het een leuk begin...

Geplaatst

zeg het... ik ben in spanning whaha. succes... leuke intro

Geplaatst

Ik weet het nog niet, maar ik vind de updates wel een beetje kort;)

ben benieuwd, maak er wat moois van:D

Geplaatst
  • Auteur
Ik weet het nog niet, maar ik vind de updates wel een beetje kort;)

ben benieuwd, maak er wat moois van:D

ja sorry ik had niet echt veel tijd maar zal proberen langere te maken

Geplaatst
  • Auteur

Het is pas 9.30 als ik helemaal klaar voor het gesprek de auto in stap naar Duitsland. Ik heb nog ruim de tijd dus ga ik op de afsluitdijk wat drinken. Als ik daar rustig zit krijg ik een smsje.

Ik hoop dat je al op weg bent want het gesprek is een half uur eerder dus om 13.30 omdat de voorzitter nog wat belangrijke gesprekken daarna heeft onder andere over een groep nieuwe jeugdspelers.

Dus je moet opschieten en veel succes

Guus

Gelukkig ben ik vroeg van huis gegaan anders weet ik niet of ik het red.

Ik drink snel mijn koffie op en ga weer op weg. Als ik om 11.30 over de grens van Duitsland ben valt het me op dat er best wel wat auto's zijn met een vlaggetje van de club waar ik nu heen moet in hun auto hebben. Dat brengt de sfeer er goed in nu weet ik in iedergeval dat ze wel wat supporters hebben.

Ik ben om 13.15 daar dus gelukkig ben ik op tijd.

Willen jullie weten welke club het woord blijf op letten

Geplaatst
  • Auteur

HSV haalt Nederlandse trainer Mantel

en

HSV zo goed als rond met Mantel

Die koppen zag ik staan toen ik de Bild las en teletekst bekeek. Inderdaad de Bild. Ik zat nu in mijn appartment dat ik gekregen had van de voorzitter van HSV, Bernd Hoffman. Aardige gast trouwens helemaal niet moeilijk doen. In Nederland kwam steeds dat ik geen ervaring had maar Bernd deed daar niet zo moeilijk over. Gewoon kijken hoe het zal gaan. En natuurlijk een Nederlandse trainer om de naam 'Hollander Sport Verein' wat eer aan te doen. De spelers die ik onder me hoede krijg zijn ook niet slecht met onder andere Nigel de Jong, Joris Mathijsen en natuurlijk Rafael van der Vaart.8) Maar ook grote talenten als Vincent Kompany.

Mijn selectie:

Keepers

Sacha Kirchstein

Frank Rost

Stefan Wächter

Verdedigers

Mathias Abel

René Klingbeil

Guy Demel

Joris Mathijsen

Vincent Kompany

Bastian Reinhardt

Timothée Atouba

Juan Pablo Sorin

Middenvelders

Raphael Wicky

Collin Benjamin

Medi Madhavikia

Nigel de Jong

David Jarolim

Piotr Trochowski

Rafael van der Vaart

Aanvallers

Danijel Ljuboja

Besart Berisha

Massimo Cannizzaro

José Paolo Guerrero

Ivica Olic

Boubacar Sanogo

Daar zitten wel een paar goede spelers tussen alleen jammer dat Benjamin Lauth is uitgeleend want ik had hem graag bij mijn team gewild.

Maar over de gesprekken die Bernd daarna had over jeugdspelers. Er zijn een groep nieuwe jeugdspelers gekomen waar wel een beetje talent tussenzit met Rainer Grote

Geplaatst
  • Auteur
Hé Bernd,

Hoe gaat het met je?? Loopt het een beetje goed met de club?

Ik wil ff iets met je bespreken:

- Transfers en geld

- Sattelietclub

- Vriendschappelijke wedstrijden

Als eerste de transfers ik had 7.49 miljoen euro gekregen voor transfers alleen door het kopen van Alex van Chelsea (is uitgeleend aan PSV) voor 6.5 miljoen, die pas komt op 1 juli 2007 dus over een jaar, is daar nog maar ongeveer 1 miljoen van over dus zou ik extra geld voor transfers mogen??? We zijn trouwens ook dicht bij een uitleenbeurt van Charles-André Doudin van Parma hij is pas 19 jaar en een Zwitser. Aangezien ik hem niet kon kopen en hij op de leenlijst stond heb ik hem maar voor een jaar geleend. Ik wil trouwens ook Mike Riedl kopen van Bochum is pas 14 jaar maar word door de scouts gezien als een groot talent maar het lijkt niet dat we hem kunnen halen. Ik zou trouwens ook nog een aanvallende middenvelder willen om een beetje aanvallender te kunnen spelen maar daar hebben we het geld niet voor dus hoop ik dat ik wat extra geld kan krijgen.

Dan de sattelietclub die ik graag zou willen om spelers te stallen die binekort kunnen doorbreken dat die alvast wat ervaring hebben opgedaan.

En als laatst de vriendschappelijke wedstrijden

Nîmes 1-1 HSV

HSV 2-0 FC Kobenhavn

Estoril 0-2 HSV

Nacional 1-1 HSV

Rio Ave 0-3 HSV

Niet helemaal oke met die gelijke spelen tegen Nîmes en Nacional maar tegen Rio Ave was een goede afsluiting zodat we klaar zijn voor het seizoen. Wie ik trouwens goed vond spelen was José Paolo Guerrero ik was eerst van plan hem een plek op de bank te geven maar misschien staat hij overmorgen wel in de basis in de wedstrijd tegen Hertha BSC in de kwartfinale van de Ligabeker. Ik hoop dat het team zich van de beste kant laat zien met dominant voetbal.

Groeten,

Robbert Mantel

Geplaatst
  • Auteur

Daar stond ik dan in de kleedkamer van de LTU Arena in Düsseldorf (wedstrijd werd op neutraal terrein gespeeld). De spelers zaten op de bank al helemaal omgekleed op een rij. De spelers wisten al of ze speelden of niet, maar ik gaf de opstelling nog een keer door.

Ljuboja Guerrero

^ v.d. Vaart ^

l l

Sorin Mahdavikia

de Jong

Atouba Mathijssen Kompany Demel

Rost

En vlak voor het eerste fluitsignaal en na een goed warming-up nam ik plek op mijn plaats in de dug-out.

Geplaatst
  • Auteur

sorry opstelling is iets mee gebeurd weet niet wat maar jullie weten denk ik wel hoe het er een beetje uit moet zien.

Als jullie weten hoe het daar wel goed komt te staan zeg het dan even en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom

Geplaatst
  • Auteur

hamburgherthabsckwartfizh9.png

Deze kwartfinale van de Liga beker begon niet goed voor ons met een tegengoal al in de 9de minuut door een goede aanval van Hertha BSC. Daarna domineerde wij maar konden we dat niet omzetten in een doelpunt. Na rust liep Hertha BSC uit naar een 2-0 voorsprong en dat was dik onverdiend omdat zij in de hele wedstrijd maar 2of 3 kansen hebben gehad en dan schieten ze er 2 in maar zo gaat het in het voetbal. Na Ljuboja en Guerrero vervangen te hebben voor Olic en Sanogo kwamen er wel doelpunten. Eerst door een prachtig afstandsschot van van der Vaart die via de paal binnen ging en daar Olic die een goede aanval keurig afmaakte. Zo gingen we met een stand van 2-2 penalties nemen (er was geen verlenging). Door 2 goede reddingen van Rost en alle 4 de penalties door ons er ingeschoten gingen wij helemaal terecht door naar de halve finale waar Werder Bremen ons op wacht.

Geplaatst
  • Auteur
Hé Robbert

Ik zat bij Hertha BSC op de tribune en het ging niet slecht we domineerden eigenlijk de hele wedstrijd alleen jammer dat dat niet in de score te zien was maar genoeg gepraat over de wedstrijd. Je had me een mailtje gestuurd onder ander over het transfergeld en een satellietclub.

Ik heb het allebei aan bod laten komen in de bestuursvergadering en we zijn het er over eens geworden dat je genoeg transfergeld hebt om spelers te kopen. En over de satellietclub me hebben er eentje gekozen! Het is geworden U.E. Lleida S.A.D. uit Spanje. Ook heb ik nog door gekregen dat je Cannizzaro hebt verkocht. Al is het maar voor 220.000 euro misschien kan je dat geld gebruiken voor transfers. Ik was bij de lotingen voor de Duitse Beker en natuurlijk de Champions League aangezien jij heel druk bezig was met verhuizen. In de Duitse Beker spelen we in de eerste ronde tegen Stuttgart Degerloch waar we ook in de finale van de Beker is tegen gespeeld hebben dat was in 1987. Toen hebben wij gewonnen en ik verwacht van je dat je dat weer doet. Ons Champions League avontuur begint tegen Chievo Verona. We spelen eerst thuis tegen hun en daarna uit. Zorg dat je doorgaat naar de groepsfase!

uelleida366621lm4.jpg Onze satellietclub

chievoveronamc5.jpg Onze tegenstander in de kwalificatieronde van Champions League

Geplaatst
  • Auteur

werderbremenqi7.jpg hsvpp7.jpg

Inderdaad de halve finale van de Liga beker in het Weserstadion.

weserstadionua7.jpg

Nu dus niet op neutraal terrein.

We begonnen goed aan de wedstrijd met al in de 2de minuut een intikkertje van Olic. Maar 15 minuten later kreeg Diego de bal aangespeelt in buitenspelpositie en scoorde. Heel HSV was boos dat het doelpunt was toegekeurd. Maar jammer genoeg stond het nu 1-1. Sorin was aan de bal toen Fritz hem met een tackle van achteren neer haalde. ROOD!!! Niet dat dat een voordeel voor ons was want Werder ging er beter door spelen en wij alleen maar slechter. Waardoor vlak daarna 2 mooie afstandsschoten het goal invlogen. 3-1 dus. En zo was het ook bij rust. En in de rust vertelde ik de spelers dat ik ontevreden over ze was en dat ze veel beter konden en dat ze nu wel hebben gezien wat er gebeurd als je denkt dat je wel wint als de tegenstander een man minder heeft. Ik haalde Guerrero er uit omdat hij niet veel in het spel betrokken werd en daar zelf ook niet voor zorgde. Waardoor de pas 19-jarige geleende Doudin zijn debuut voor ons mocht maken. Dat deed hij ook goed want hij verlengde een voorzet van Mahdavikia met zijn hoofd en kopte hem zo over Wiese heen en maakte het enige doelpunt uit de tweede helft.

MOTM: Diego

diegozh4.jpg

Diego was MOTM met 2 doelpunten.

Reactie, opbouwende kritiek en tips zijn altijd welkom!!!

Geplaatst
  • Auteur

studiovoetbalhb3.jpg

Met als gast Robbert Mantel

J=Jack R=Robbert

J: Leuk dat je er bent Robbert. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Hoe gaat het bij HSV?

R: "Tot nu toe wel goed. Het is een leuke club met aardige mensen en met spelers die goed kunnen voetballen alleen zie je dat nog niet in de resultaten terug maar er zijn nog maar 2 wedstrijden geweest. Maar ik hoop dat het ook word gezien bij de volgende wedstrijd tegen Chievo."

J: En uiteraard stelt een Nederlandse coach dan de Nederlandse spelers op.

R: "Zo bekijk ik het niet. Ik stel gewoon de spelers op die mij het beste lijken om voor een overwinning te zorgen."

J: Je hebt Alex gekocht, in Nederland is hij natuurlijk heel bekend maar hoe is dat in Duitsland?

R: "Volgens mij is hij niet heel bekend hier maar daar zorg ik wel voor. Alleen jammer dat hij pas volgende zomer naar ons komt omdat hij is verhuurd aan PSV."

J: Er zijn ook geruchten dat je een Argentijnse speler hebt aangetrokken. Kloppen die geruchten?

R: "Nou hij is nog niet aangetrokken maar we zijn wel dicht bij een contract. Het is een rechterverdediger van 17 jaar. Maar zijn naam geef ik nog niet pas als we hem hebben aangetrokken."

J: Bedankt voor het gesprek en door naar het volgende. PSV heeft Jason Culina voor 3.4 miljoen euro aan Lens verkocht.

En zo ging hij maar door.

Na het gesprek komt Toine van Peperstraten op me aflopen. We zaten vroeger bij elkaar in de klas dus we kennen elkaar goed. We beginnen een gesprek en na een tijdje zegt Toine tegen me "Ik heb een voorstel voor je..."

Geplaatst
  • Auteur

RM: Robbert Mantel RZ: Ralf Zumdick

Maar als Toine net verder wil gaan gaat mijn mobiel. Ik neem op en hoor in de telefoon een stem die ik herken als die van mijn assistent, Ralf Zumdick, die "He met Ralf" zegt.

RM: He Ralf, wat is er?

RZ: Nou ik heb slecht nieuws voor je Vincent is geblesseerd geraakt op de training.

RM: Dat is heel slecht nieuws! Wat heeft hij?

RZ: Een verstuikte enkel, hij is waarschijnlijk 3 weken tot een maand uitgeschakeld.

RM: We moeten maar even kijken wie dan naast Joris komt te staan. Maar hoe ging de training verder?

RZ: Dat ging wel goed.

RM: Oke, ik zie je morgen weer.

Toine die het gesprek had gehoord vroeg of er een speler geblesseerd was. "Ja" zei ik. "Kompany onze centrale verdediger. Maar wat was je voorstel?" "O ja" begon Toine zijn voorstel. "Nou ik wou je vragen of je analyticus bij ons wou worden. Want wij mogen de Champions League en Uefa Cup uitzenden. Maar dan mogen we maar twee analytici hebben. We hebben als Guus Hiddink maar die wou niet zo vaak en Johan Cruijff wou niet. Dus zou jij analyticus bij ons willen zijn. En dat Guus dan die keren doet als jij met HSV moet spelen? Alsjeblieft want anders gaat Talpa het uitzenden en dat willen wij niet." "Oke" begon ik "Ik zal het met de voorzitter bespreken en met mensen op een of ander forum die mijn verhalen over HSV willen lezen. Oke?" "Oke is goed maar ik moet het overmorgen om 16.30 weten."

Nou jullie hebben Toine gehoord moet ik analyticus worden of niet? Stemmen kan tot woensdag 16.30.

Geplaatst

Ziet er leuk uit Robbie, leuke club met veel mogelijkheden. Als ik jouw was zou ik de updates iets langer maken, zo kan je de laatste twee makkelijk samenvoegen. Succes verder!

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er leuk uit Robbie, leuke club met veel mogelijkheden. Als ik jouw was zou ik de updates iets langer maken, zo kan je de laatste twee makkelijk samenvoegen. Succes verder!

ja maar deed dat eiglijk voor wat spanning maar was ook al eerder gezegd van langer maken dus ik zal er voor proberen te zorgen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.