Geplaatst 6 juni 200718 jr. Hmm, dat is eigenlijk wel jammer.. Waarom heeft hij eigenlijk een ban? Mijn benieuwen tegen wie ik in de volgende ronde moet.
Geplaatst 6 juni 200718 jr. Oke, van Aklilu moet ik deze wedstrijd toch spelen ;e Omdat Sietze terug kan komen zegt Aklilu (Glenn ;e) Maar dat zal ik morgen posten want heb het nu druk, sorry Boytje ;) Ik hoor mijn naam?
Geplaatst 6 juni 200718 jr. Ik zei alleen dat Sietze wellicht terugkeerd ;) Lijkt me dan lullig als opeens blijft dat ie uit het toernooi is vanwege een ban. Het is nu dus rustig afwachten op de uitslagen.
Geplaatst 6 juni 200718 jr. 'kut Glenn, nu moet ik meer werk doen' ;) 'Lachtte' om t tweede, maar ja, back on-topic.
Geplaatst 16 juni 200718 jr. Gerrard gedeeld topscoorder :cab: 8) , goede overwinning Boytje, ik denk dat de VM->VC de verkeerde zet was in Sietze's tactiek.
Geplaatst 18 juni 200718 jr. Je kunt het ook anders zeggen: Hoop dat ik de volgende ronde een tegenstander heb :cab: Iker zal toch niet geband worden hoop ik :huhu:
Geplaatst 18 juni 200718 jr. Ik bedoel meer van dat Sietze zo slecht was dat het geen tegenstander genoemt kan worden :cab: Kan ook :P
Geplaatst 18 juni 200718 jr. Nee ik word niet geband hoor, (tenminste neem ik aan;) ) Gefeliciteerd trouwens en succes tegen mij;)
Geplaatst 21 juni 200717 jr. Gefeliciteerd Boytje :thumb: Je had nog wel dikker kunnen winnen als ik niet nog wat late goaltjes had.. Ik bedoel meer van dat Sietze zo slecht was dat het geen tegenstander genoemt kan worden :cab: Zo slecht was ik toch niet :cab: Schoten op doel vergelijk dan gaat het nog wel..
Geplaatst 21 juni 200717 jr. Weet ik veel :cab: In dat geval was het trouwens idd aardig kansloos :cab: