Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

28 juni 2020

Thomas Heeneman nieuwe manager Manchester United

Manchester United heeft vandaag de 49-jarige Thomas Heeneman aangesteld als nieuwe manager. De Nederlandse manager begint aan zijn eerste avontuuur als manager. Manchester United moet na enkele magere jaren eindelijk weer wat prijzen gaan pakken. Verwacht wordt dat Manchester United dit seizoen zijn pijlen gaat richten op de UEFA Cup en het Premiership.

Aan de hand van enkele nieuwe aankopen en vedetten Kjær en Akinfeev zullen ze de strijd aangaan met Chelsea en Arsenal

OldTraffordSM.jpg

Ik heb een game gedownload uit 2020 en ik zal hierin gaan spelen.

Aangevraagde Screens

Hier zal ik alle (aangevraagde) screens neerzetten, om te voorkomen dat ik screens meerdere keren maak.

Competitie:

Spelers:

Millan

Lita

Screen Soares

Screen Wijnaldum

Rooney

Club's en landen:

Turkije

Fenerbahçe

Ajax

Geplaatst
  • Auteur

28 juni 2020

Manchester United heeft vandaag de 49-jarige Thomas Heeneman aangesteld als nieuwe manager. De Nederlandse manager begint aan zijn eerste avontuuur als manager. Manchester United moet na enkele magere jaren eindelijk weer wat prijzen gaan pakken. Verwacht wordt dat Manchester United dit seizoen zijn pijlen gaat richten op de UEFA Cup en het Premiership.

Aan de hand van enkele nieuwe aankopen en vedetten Kjær en Akinfeev zullen ze de strijd aangaan met Chelsea en Arsenal

OldTraffordSM.jpg

Aangevraagde Screens

Hier zal ik alle (aangevraagde) screens neerzetten, om te voorkomen dat ik screens meerdere keren maak.

Competitie:

Spelers:

Millan

Lita

Screen Soares

Screen Wijnaldum

Rooney

Club's en landen:

Turkije

Fenerbahçe

Ajax

Geplaatst
  • Auteur

28 juni 2020

OldTraffordSM.jpg

Aangevraagde Screens

Competitie:

Spelers:

Millan

Lita

Screen Soares

Screen Wijnaldum

Rooney

Club's en landen:

Turkije

Fenerbahçe

Ajax

Geplaatst

Dit is eens een keer wat anders... Alleen de titel mag wel wat kleiner...

Geplaatst

Een leuk idee maar qua uiterlijk niet echt een super begin. Hopelijk ga je hier nog iets verbetering in aanbrengen. Succes ermee, leuk. Ben benieuwd hoe het met United gesteld is in 2020 ;)

Akinfeev en Kjaer, Kjaer ken ik niet. Akinfeev zal vast een toppertje zijn. Opvolger van de Sar?

Geplaatst

Akinfeev is 32 jaar ofzo! Maar ja dat maakt niks uit met keepers!

SUCCES!!!

Geplaatst

Leuk om eens in 2020 te beginnen... begin maar eens met een screentje van Ajax en het Nederlands Elftal;)

Geplaatst
  • Auteur

manchesterunited11600x1cf3.jpg

Selectie

Keepers:

Akinfeev: Deze Russische keeper zal dit seizoen een sterkhouder voor het team worden. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid onze aanvoerder worden.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Clement: Deze 29-jarige Franse keeper zal dit seizoen achter Akinfeev de 2e keeper zijn, hij zal echter zeker vaak zijn wedstrijdjes pakken.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Verdedigers:

Bruce: 28-jaige Schot, die dit seizoen samen met Fontaine in het centrum van de verdediging komt te spelen.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Meneghin: Deze Italiaan heeft seizoen nog geen basisplaats, maar maakt zeker kans daarop in de volgende seizoenen.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Jonathan Evans: Deze 33-jarige Noord-Ier mag dit jaar de bank gaan warm houden. Fontaine en Bruce krijgen de voorkeur boven hem.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Ferreira: Portugees. Zal dit seizoen genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Fontaine: Dé leider van de verdediging. Deze Fransman is onomstreden.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Gallego: Hét talent van dit Manchester. Zal dit seizoen nog niet veel in actie komen, maar groeit zeker uit tot 'een grote'.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Tanner: Zal dit seizoen reserve worden.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Alfonso: Deze Braziliaan wordt de onomstreden linksback van het elftal. Wordt met zijn kwaliteiten een dragende speler voor dit team.

Screen stats:

Screen geschiedenis:

Volgende keer gaan we verder

Geplaatst
  • Auteur
Selectie

Middenvelders:

Corrie Evans: Deze speler zal bij ons centraal op het middenveld komen te speler, zal met zijn routine het elftal moeten trekken.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Neubert: Back-up voor de positie's centraal op het middenveld

Screen stats:

Screen geschiedenis

Norman: Zelfde rol als Neubert

Screen stats:

Screen geschiedenis

O'Reilly: Toch wel een vedette. Zal samen met Evans op centraal komen te staan.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Lechner: Zal de positie van rechtermiddenvelder innemen.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Forsberg: Back-up. Wordt mogelijk verhuurd, is nog niet met zekerheid te zeggen.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Kjær: Zal onze linkermiddenvelder worden.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Aanvallers

Galbraith: Echte clubspeler. Speelt bijna zijn hele carrière op Old Trafford hij is enkel één seizoen uitgeleend en speelde voor hij naar Manchester kwam voor Hearts

Screen stats:

Screen geschiedenis

Torre: Een ervaren Italiaan. Zal dit seizoen genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Goodfellow: Zal dit seizoen af-en-toe spelen.

Screen stats:

Screen geschiedenis

Scott: Zal dit seizoen weinig spelen, wordt eventueel verhuurd

Screen stats:

Screen geschiedenis

Lawrence: Zal dit seizoen zeer waarschijnlijk naast Galbraith in de spits gaan spelen

Screen stats/

Screen geschiedenis

Geplaatst
ik ken geen enkele speler

ikkeh ken ankinfeev,, maar lekkere selecitie,, vind Lawrence niet echt in zo een superteam passen,, maar je ebt groot talent (Goodfellow),, moet toch wel kampioen worden en waarschijnlijk nog wel meer..zet em op(y)

Geplaatst

Die lechner zit er bij mij ook in als regen en is bij mij ook een Super talent

Geplaatst

ziet er goed uit, ga zo door!

Ik ken ook Galbraith, zit vanaf begin in de jeugd van Manchester

Geplaatst

Klopt, mooie selectie overigens...

Mag ik een screentje van Nicolas Millan, als die in je spel zit? En als Leroy Lita nog voetbal speelt, zou ik er ook graag een van hem hebben...

Mooie introductie van je selectie, ga zo door zou ik zeggen.

Geplaatst

Fijn hoe je het brengt. Deze is echt eentje om te volgen. Vooral omdat je al zover zit

Geplaatst

Schitterende lay-out, nog bedankt voor de screentjes van Lita en Millan.

Wijnaldum is wel'n heldje overigens.

Zit Rooney nog in je game? Zoja, zou ik daar dan een screentje van mogen..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.