Geplaatst 5 juni 200718 jr. kan iemand mij uitleggen hoe je nou zo'n update laat werken, ik heb hem namelijk precies in de goede map gezet, maar ik hoor mensen erover dat ze een database kunnen kiezen. Bij mij is dit niet mogelijk
Geplaatst 5 juni 200718 jr. Auteur kan iemand mij uitleggen hoe je nou zo'n update laat werken, ik heb hem namelijk precies in de goede map gezet, maar ik hoor mensen erover dat ze een database kunnen kiezen. Bij mij is dit niet mogelijk
Geplaatst 5 juni 200718 jr. Auteur kan iemand mij uitleggen hoe je nou zo'n update laat werken, ik heb hem namelijk precies in de goede map gezet, maar ik hoor mensen erover dat ze een database kunnen kiezen. Bij mij is dit niet mogelijk
Geplaatst 5 juni 200718 jr. kan iemand mij uitleggen hoe je nou zo'n update laat werken, ik heb hem namelijk precies in de goede map gezet, maar ik hoor mensen erover dat ze een database kunnen kiezen. Bij mij is dit niet mogelijk had ik ook, ten 1ste heb je origineel zo niet moet je een andere crack zoeke vraguh naar die crack is hier verboden 2de ik ging naar fm editor en heb hem daar opgeslagen en toen deed die het :S PS: ik heb origineel