Spring naar bijdragen

PSV 14 leden hebben gestemd

1. 1. PSV

• Gomes
      2
    • Alex
      10
    • Cocu
      2
    • Farfan
      0

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 75
  • Weergaven 125
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Korte intro maar wel goed.

is de intro nog niet;)

Geplaatst
  • Auteur

Dat las ik, vol trots keek ik naar het scherm. Ik, Kevin Klunder, maakt gewoon kans op de manager posititie bij PSV. Als het aan mij zou liggen zat ik morgen nog aan mijn nieuwe bureau. Met de geur van een lekkerruikende sicetaresse.

Ik popelde om weer terug te komen in de voetballerij. Vroeger had ik immers ook gevoetbalt. Van een klijn clubbie uit IJmuiden, naar een club in de eredivisie. Ik had alles doorlopen de E1 D1 C1 B1 A1 Jong PSV,tot ik 16 was.

Het was een koude avond. Het regende pijpenstelen. Ik moest beginnen aan mijn warming-up. Ik was immers met het eerste elftal mee. Na een warming-up

van ongeveer 5 minuten, was ik er klaar voor. Ik deed mijn trainingspak uit, en het magische nummer 14 werd zichtbaar. Ik ging mijn debuut maken in het eerste elftal. Toen werd het zichtbaar. Op alle schermen in het stadion

Uit ------> Jefferson Farfan

IN ------> Kevin Klunder

Ik mocht nog 20 minuten meedoen. Wij stonden 2-0 voor tegen Liverpool.

De 20 minuten waren zo om. De wedstrijd was afgelopen. De eindstand 4-0.

Ik had een groot aandeel in die laatste twee goals, een assist en zelf een goal

De volgende morgen las ik in de krant een prachtige kop over mij, met de titel:

Voetbal is een spel van fouten, Klunder maakt de minste fouten en PSV wint

Dat vond ik al geweldig, maarja nu even terug naar deze tijd. Het was immidels al kwart voor drie. Ik ging maar eens even douchen.

Toen ik klaar was met douchen ging ik de telefoon. "Ja hallo, spreek ik met de heer Klunder". Het was een heel gesprek van wel een half uur. Ik was uitgenodigd bij studio voetbal! Om mijn verhaal te doen.

Volgende update:

Studio Voetbal

De beslissing van PSV

Geplaatst

mooi begin, succes bij de titelverdediger

Geplaatst

Leuk en origineel! Alleen het is secateresse in plaats van sicetaresse!!

Geplaatst

Ik vind het niet echt een "mooi" begin. Qua uiterlijk dan. Ziet er niet echt verzorgd of overzichtelijk uit. Wel leuk en orgineel verhaal. Ben benieuwd hoe je optreden in Studio Voetbal zal zijn en wat PSV doet.. kom op met die update ;)

Geplaatst
  • Auteur
Leuk en origineel! Alleen het is secateresse in plaats van sicetaresse!!

sorry ik heb dislectie

Geplaatst
  • Auteur

groot_studio_voetbal_tcm45-255356.jpg

K= Kevin J= Jack .

3,2,1 en start. Hoorde ik van de camaraman.

J: Hallo, welkom op deze mooie avond. Iedereen heeft er weer zin in.

Vandaag hebben we een 'nieuwe manager' in aantocht, Kevin Klunder.

Toen ging ik lekker zitten. Ik was nog een klein beetje nerveus. De zweetdruppels gonsde van mijn voorhoofd af. Nou-ja kom op dan maar.

J: Hallo Kevin, gelijk met de vuist op tafel, heeft PSV al contact met jou opgenomen.

K: Hallo Jack, PSV heeft nog geen contact met mij opgenomen, ik vind dat heel jammer. Ik zou graag bij mijn 'clubbie' terugkeren.

J: Oke, maar waarom PSV, er zijn nog zat andere banen te krijgen bij club die iedereen kent, zoals West Ham.

K: PSV zit voor altijd in mijn hart, zo`n club wil je altijd wel bij terugkeren.

J: Ga je voor het grote geld, of voor een magere club.

K: Ligt eraan, als het een club als Chelsea was, zou ik voor het grote geld gaan. Maar als het een club is als FC Utrecht, zou ik er niet heen gaan.

J: Heb je, als je wordt aangesteld, al enkele spelers op het oog.

K: Jazeker heb ik al spelers op het oog.

J: Oke, bedankt voor je interview, kom je nog een keer weer als je wordt aangesteld.

K: Graag gedaan,ik beloof dat ik als ik wordt aangesteld hier nog een keer kom

Enzo was het interview bij studio voetbal gegeven. Ik vond het wel een beetje jammer dat Youri en Hugo er niet bij waren. Zij waren naar een wedstrijd van PSV.

Toen ik eenmaal thuis was deed ik de computer aan om te kijken of ik nog mails had. En-ja hoor. Afzender: PSV Onderwerp: Manager Funcie

envelopqv7.png

briefuu7.png

Geplaatst

Niet echt mooie layout, wel een originele club.. op een of andere manier zijn er heel weinig novelles met PSV...

Geplaatst
  • Auteur

Immidels was het 12 uur, ik was allang wakker. Ik moest vandaag op bezoek bij Rob. Ik was deze keer helemaal niet nerveus, ik had er zelfs zinin.

Ik ging er maar eens naar toe. Ik stapte in mijn auto, op weg naar Eindhoven.

Om 12:15 was ik, veilig en wel, in Eindhoven. Ik zette mijn auto op de parkeerplaats van het stadion, en liep naar de ingang. Ik keek nog een keer goed naar het stadion. Hier begon mijn carriere, prachtige tijden waren dat.

Maarja genoeg over vroeger, ik moest naar de voorzitter.

Ik liep door de gangen van het stadion, onderleiding van een dame.

En ze liep, en liep, tot we opgegeven moment bij een deur kwamen.

Hier is het zei de dame, ze was bloedmooi, en ze liep weer terug. Ik klopte op de deur en hoorde een stem brommen: Kom Binnen. Ik deed de deur open en liep naar binnen. De voorzitter wenkte me naar mijn plaats. Hij legde mij het contract voor mijn neus, en gaf me een pen. Ik had ongeveer 10 MIL te besteden aan transfers. Ik las het contract grondig door. Alles was beter dan dat ik gedacht had. Ik pakte de pen en zette mijn krabbel onder een lucratief 1-jarig contract. Diep van binnen kwam het kind in mij weer naar boven.

Ik was blij dat ik weer terug mocht komen in de voetballerij, en nog bij mijn favo club ook, mijn dag kan al niet meer kapot. Toen dat alles klaar was, ging we overal over praten. We hadden om ongeveer 14:00 de hele champagne fles leeg gedronken. Nu vond ik het tijd om naar huis te gaan, ik zei iedereen gedag, en stapte in mijn auto terug naar huis. Ondertussen was het sportnieuws op de radio. Ik zette de radio iets harder aan, om te kijken of het al bekend was. En toen hoorde ik het volgende: "PSV heeft een nieuwe trainer gevonden, Kevin Klunder is de gelukkige, het zat er allang aantekomen maar toch". Ik was nu nog opgewonder, geweldig vond ik het.

Ik was immidels thuis gekomen. Ik was heel erg moe van dat rijden.

Ik besloot om maar eens naar bed te gaan. Het was een mooie leuke dag.

Geplaatst
  • Auteur

De voorbereiding en de transfer waren eingelijk zo gepiept. Er kwamen een paar spelers in, en er gingen er ook weer een paar weg.

transfersinwp7.png

En dan de transfers uit waar ik ook heel erg tevreden over was.

transfersuitrk7.png

Geplaatst

Eerlijk gezegt ben ik niet zo'n fan van je layout. Voor de rest, ziet het er goed uit en wens ik je succes toe..;)

Geplaatst
  • Auteur
Eerlijk gezegt ben ik niet zo'n fan van je layout. Voor de rest, ziet het er goed uit en wens ik je succes toe..;)

sorry ik weet niet zo goed hoe ik een layout maak, ben een beginneling

Geplaatst
  • Auteur

sorry ik weet niet zo goed hoe ik een layout maak, ben een beginneling

kan iemand me daarmee helpen??

Geplaatst

Kijk bij de sticky's daar staat boven aan hulp voor paint. Neem daar eens een kijkje..;)

Geplaatst
  • Auteur

De eerste competitie wedstrijd stond al weer voor de deur die moeilijk gewonnen werd.

werdstrijd1od1.jpg

Geplaatst

ik ben ook met psv bezig nu, begin dadenlijk aan comeptitiebegin, maar mooi geschreven :)

Geplaatst

en de johan cruijf schaal heb je die gewonne? die is meestal voor de competitie. Wel lekker begin van de competitie ga zo door

Geplaatst

Als je me ff toevoegt aan MSN: RKoorn83@hotmail.com dan stuur ik je wel ff een lay-out die ik net gemaakt heb. Kijk maar of je die dan wil gebruiken :checkit:

OT: Succes met PSV. Ben benieuwd of je het een Hollandscher gezicht kunt geven

Geplaatst
  • Auteur
en de johan cruijf schaal heb je die gewonne? die is meestal voor de competitie. Wel lekker begin van de competitie ga zo door

sorry spreek ik liever niet over, ben ik ook vergeten, maar 4-0 verloren van Ajax

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.