Jump to content

Counter Strike

Millie-ano
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 years later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
12 uur geleden zei W00t:

Ja ik heb eigenlijk altijd binnen 2-3 minuten wel een game. Wat is je rank op faceit?

volgens mij rank 4 maar, zal later vanavond even kijken. Wel echt maanden niet meer aangeraakt maar ben altijd in voor een potje 

1 uur geleden zei W00t:

Oh das nice, ben zelf lvl 5. Stuur maar een PM als je eens een potje wilt spelen.

Blijkt dat ik niet zo goed ben geëindigd ;c 

image.thumb.png.f798859c2461cd0c34f4bb8f9f642202.png

Ik zal binnenkort wel eerst even pote spelen om te kijken of ik het nog wel allemaal kan. Maar je kan mij altijd toevoegen, Khabisela heet ik op FaceIt en op Steam. 

Oh ja. Soms heb je die shit. Had eens een losestreak van 12 ;c. Heb wel geleerd als ik het spel niet voel dat ik niet door moet spelen maar lekker afsluiten en iets anders moet gaan doen haha.

Ik zal je vanavond als ik thuis ben toevoegen.

Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

14 minuten geleden zei W00t:

Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

Ik ben ook nooit fan geweest van dust2. Maar ben wel van de map haten naar het ''okay'' gaan vinden. Fijn om te horen Cob misschien terug komt, dank :)