Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

IsbUtva.jpg

[MENTION=7019]Barteh[/MENTION];

Weet hoe ie vrienden kapot moet maken!!

Als ik ooit kind als jij zou hebben zou ik hem verdrinken. Nou ik speel geen CS meer met die vent.

En meneertje is nog niet klaar:

5BkHnmK.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irritant ja. Heb je al iemand voor die Co-Op missies? Ik zoek nog iemand ;c

Voordat ik daar aan toe kom ;D Zoals ForzaUtreg al zegt eerst de single missions doen, kom het beste uit aangezien ik toch maar beperkt tijd heb door de week. Maar mag altijd invite sturen, of ik er op in ga is twee maar wil ze zeker wel doen iig. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat jij je lekker door het hele forum misbruiken en in de maling nemen, terwijl iedereen je lekker uitlacht en niemand je serieus neemt. Steek die grote autistische kop van je maar in het zand. Diep van binnen weet je het echt wel volgens mij, want met welke combinatie van 4 MU'ers je ook speelt je houdt 't geen twee potjes vol zonder cooldown en je wordt zo serieus genomen dat mensen hun lach niet eens inhouden als je weer eens een gekke woedetirade hebt.

En iedereen mag zeker jou wel Free Willy.. Houd toch op man. Ik dacht dat we vrienden zijn maar jij zegt dingen tegen mij die de grootste pestkoppen nooit gezegd hebbben. Ik wil met je spelen als jij je excuses aanbiedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry man. Wat ik laatst zei ging veels te ver, heb ik niet zo bedoeld en had ik nooit moeten zeggen.

Thnx oke. Waardeer het, is al goed. Maar als je ooit nog eens zo voelt geef dan aub aan wat ik kan doen zodat weggaat. Zo rond 21:00 weer spelen :)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; waarom ging je nou in die molotov staan

Sent from my Mi-4c using Tapatalk

Ik was al aan t lopen...

Uiteindelijk eindigde we met 2 man en dan vote Bart om mij te kicken...

Nu dus 7 dagen kick op MAIN en Smurf.

bewerkt door Kyrill
aanpassingen
Link naar opmerking
Deel via andere websites