Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Alleen de operatie en de missies daarin kost geld. De maps die erbij zijn gekomen zitten gewoon bij in de lijst die ja kan bespelen hoor. Hoef je niet voor te betalen.

Ben het trouwens wel eens dat je de belangrijke maps allemaal zou moeten spelen. Dust, Inferno, Mirage, Cache, Overpass en Cobble zijn allemaal heerlijke maps. Begrijp natuurlijk ook wel dat het lastig is om een map te spelen die je niet kent, dus speel de maps die je niet kent best eerst casual dat je beetje de spots kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Monkey business vind ik echt geweldig.

Mee eens. Ik vind die PP Bizon ook heel mooi Osiris. Sowieso dat de PP Bizon onderschat wapen is. 9/10 mensen kiezen voor P90, geef mij maar de Bizon. 64 kogels en reload time van nog geen 3 seconden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die waar je een pass voor moet kopen en 5 euro dokken?

Die laat ik gewoon links liggen. Ik kan jullie allemaal aanraden echt eens wat anders te proberen. Doe eens Mirrage/Nuke/Inferno of Cobblestone. Want 99/100x dat ik bij [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; jullie kijk is het alleen maar Dust 2 , Dust 2 en Dust 2. Als ik net als jullie zovaak die map zou spelen zou ik nu allang gestopt zijn met dit spel.

Nee geef mij maar Inferno/Mirrage of Nuke.

XAOauaV.jpg

Werd nog even spannend van 14-9 naar 14-13 zowat. Maar toch gewonnen.

Snap niet dat Inferno zo hoog staat. Imo het grootste probleem van die map is dat er geen middle to B is. Enorme splitsing tussen A en B voor T. Nuke is dramatisch, Cobblestone nog nooit gespeeld. Mirage en Overpass vind ik andere leuke maps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet dat Inferno zo hoog staat. Imo het grootste probleem van die map is dat er geen middle to B is. Enorme splitsing tussen A en B voor T. Nuke is dramatisch, Cobblestone nog nooit gespeeld. Mirage en Overpass vind ik andere leuke maps.

Ik vind Inferno juist wel leuk doordat A en B best nog ver van elkaar vandaan zitten. Plus de battle's in de appartementen in Inferno vind ik echt geniaal vaak. In goede tijden rag ik mensen daar aaneen met een Shotgun. De CT spawn bij Inferno is wel mooi verbinding stuk tussen A en B. Er is allicht geen middle maar door mijn net genoemde reden en dat stukje 'gracht/kuilen'' vind ik wel erg fijne map. Met T is het heerlijk om te rushen richting B en dan snel terug te trekken naar A.

En je hebt in Inferno aantal heerlijke verstop plekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Inferno juist wel leuk doordat A en B best nog ver van elkaar vandaan zitten. Plus de battle's in de appartementen in Inferno vind ik echt geniaal vaak. In goede tijden rag ik mensen daar aaneen met een Shotgun. De CT spawn bij Inferno is wel mooi verbinding stuk tussen A en B. Er is allicht geen middle maar door mijn net genoemde reden en dat stukje 'gracht/kuilen'' vind ik wel erg fijne map. Met T is het heerlijk om te rushen richting B en dan snel terug te trekken naar A.

En je hebt in Inferno aantal heerlijke verstop plekken.

Op wat hogere ranks wordt het echt minder. Shotgun heb je sowieso weinig kans, mijn StatTrak Nova gebruik ik alleen nog maar voor de lol hehe. Via CT spawn is onmogelijk met goede communicatie. Als je rechter kant T splitsing vanuit mid smooked en richting CT loopt staat daar 100% iemand. Stel je maakt hem af en loopt richting CT. Als je met z'n alle gaat zit je ingesloten, je hebt een betere kans als je meteen A site probeert te taken. Als je een split doet en 2 via banana laat gaan moet je je 1 vs 1 winnen anders ben je kansloos.

edit; Nu ik er nog eens over nadenk is naar B gaan wel te doen als je in CT bent, maar ik vind het maar niks.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dd2 beste map gwn

Als je 20 dagen achter elkaar Pizza eet, dan wil je toch ook eens wat anders eten dag 21 tot en met 25, Makaak? ;)

dT3ILEI.jpg

Ook efe Bloodhoung Gang geprobeerd. 1e keer op die map Zoo en gelijk zo'n score :)

Heerlijk level zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je 20 dagen achter elkaar Pizza eet, dan wil je toch ook eens wat anders eten dag 21 tot en met 25, Makaak? ;)

dT3ILEI.jpg

Ook efe Bloodhoung Gang geprobeerd. 1e keer op die map Zoo en gelijk zo'n score :)

Heerlijk level zeg.

Wel de ramen van de receptie met rust laten, he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dT3ILEI.jpg

Heerlijk level zeg.

Nee, je kunt zoveel paden nemen op dd2 dat het nooit saai wordt, zelfde als je verschillende soorten pizza hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die waar je een pass voor moet kopen en 5 euro dokken?

Die laat ik gewoon links liggen. Ik kan jullie allemaal aanraden echt eens wat anders te proberen. Doe eens Mirrage/Nuke/Inferno of Cobblestone. Want 99/100x dat ik bij [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; jullie kijk is het alleen maar Dust 2 , Dust 2 en Dust 2. Als ik net als jullie zovaak die map zou spelen zou ik nu allang gestopt zijn met dit spel.

Nee geef mij maar Inferno/Mirrage of Nuke.

XAOauaV.jpg

Werd nog even spannend van 14-9 naar 14-13 zowat. Maar toch gewonnen.

Als je die pass gewoon op de eerste dag koopt voor vijf euro is er gewoon nog een grote kans dat je er winst uit haalt. Je moet in de eerste 24 uur maar één zo'n nieuwe kist gedropt krijgen en je hebt je geld al terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel de ramen van de receptie met rust laten, he!

Hoe weet je dat ik die telkens aan gorten schoot? Haha! :-D

Ja, ik vind dat geluid van gebroken glas na een pistool/geweer schot echt heerlijk in dit spel ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe weet je dat ik die telkens aan gorten schoot? Haha! :-D

Ja, ik vind dat geluid van gebroken glas na een pistool/geweer schot echt heerlijk in dit spel ;c

Ik zag je spelen, dus wou even ronde meekijken en toen ging je ramen kapot schieten. Toen maar weer gestopt met kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deagle Conspiracy:love: Misschien wel de mooiste skin die er is.

Meeh. Vind Inferno echt een toffe map. Zeg niet dat ik er goed in ben, maar kan er wel genieten als ik andere zie spelen. Als je btw mid hebt, kan je via long ook naar de andere spot gaan zonder het huis in te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites