Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Bij mij pakt ie ingame screenshots nooit :/

9697dc89cb4ff5b5db9d04ecd880e2d8.png

Zieke game dit. Stonden bij Terror 11-4 achter. Bij CT ook gelijk 2 rondes weggegeven. Toen ff een speech a la Benitez in 2005 gegeven in TS. Vervolgens meest zieke comeback ooit. Waren ook nog eens Turken die hele tijd stoer zaten te praten. Nou je snapt wel dat ik ze helemaal kapot heb gemaakt toen we de game wonnen. :D

Toen gelijk gold nova 4 geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VkhSoQo.jpg

De enige van mijn team die nog niet Silver is was ik. Helaas verloren we maar qua score en kills was dit me beste potje Competitief tot dusver :D ;c

Er werd in ieder geval goed gecommuniceerd als team zijnde maar zij waren helaas te goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze nieuwe VOIP ;e Mic is zowel in Skype als in Steam zelf perfect, maar gekke varkensslachterijgejank in game. Heb het kunnen testen door in te stellen dat je jezelf kan horen, wist niet dat het zo erg was jongens :D hehe.

edit; Jup ligt echt aan cs. Alle instellingen veranderd maar doet het gewoon niet goed. Eerst in Skype gesprek is ook onhandig, jammer dit hoor.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1vjZyfA.jpg

Twee teamgenoten leaven vrijwel meteen direct, echt zonde. Eentje deed blijkbaar vaker want die heeft 7 dagen cooldown gekregen. Echt behoorlijk zonde want zelfs met 2 bots stonden we bij half time ''maar'' 9-6 achter in rondes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites