Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Zucht het wou niet lukken vanavond :( Eerste pot een surrender omdat er 2 weggingen na 2 ronden. Dit was de 2e pot. lijkt spannend maar was het nooit echt helaas. Van 15-10 nog teruggekomen tot 15-14 maar toen was het over. Leuke alleen was dat dit de eerste pot was waar ik uitgemaakt werd voor smurf ;D

2015-04-20_00004_zpsvgralpbw.jpg[/url]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ghalit jung wanneer kom je dan eens met ons meespelen?

Ik speel niet meer Mu'ers. :/ Ik nodig je wel uit als wij een keer spelen haha. halitinho is steamnaam

Hoezo is je FPS van 60 een pain is the ass? Hoger is toch overkill

Nee joh. Merk gewoon t verschil, als ik langs een muur moet kijken. Dan wordt ik ALTIJD eerder geschoten, terwijl ik zeker weet dat hij daar is en hele map heb geshift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel niet meer Mu'ers. :/ Ik nodig je wel uit als wij een keer spelen haha. halitinho is steamnaam

Nee joh. Merk gewoon t verschil, als ik langs een muur moet kijken. Dan wordt ik ALTIJD eerder geschoten, terwijl ik zeker weet dat hij daar is en hele map heb geshift.

-

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met wie speel je dan? Heb je in ieder geval toegevoegd.

Misschien dat ping ook uitmaakt? Ik heb vrijwel altijd een ping van 5 in cs. Als iemand dan een ping van 30 heeft zou ik hem 25ms eerder moeten zien als het werkt hoe ik denk dat het werkt.

Mijn ping is altijd rond de 20/30. Misschien komt het omdat ik op een laptop speel. Zal straks wel even posten welke laptop ik heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt meer als een latency-probleem.

Misschien dat ping ook uitmaakt? Ik heb vrijwel altijd een ping van 5 in cs. Als iemand dan een ping van 30 heeft zou ik hem 25ms eerder moeten zien als het werkt hoe ik denk dat het werkt.

Dat kun je niet zo zeggen, omdat er ook zoiets is als lag-compensation. Dat is een systeem wat de bewegingen van een speler voorspelt zodat ze eerder verstuurt kunnen worden dan ze gebeuren. Als iemand bijvoorbeeld een seconde naar links loopt, dan voorspelt dat systeem na de eerste halve seconde dat hij de fracties erna ook nog wel naar links zal lopen, zodat die info eerder naar jou verstuurd kan worden. Daarom zie je wel eens dat iemand met een zeer hoge ping heel schokkerig beweegt, dat komt dus doordat de lag compensation steeds achterloopt op wat die speler doet door de lag aan zijn kant.

Weet niet of ik het duidelijk heb uitgelegd :P

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt meer als een latency-probleem.

Dat kun je niet zo zeggen, omdat er ook zoiets is als lag-compensation. Dat is een systeem wat de bewegingen van een speler voorspelt zodat ze eerder verstuurt kunnen worden dan ze gebeuren. Als iemand bijvoorbeeld een seconde naar links loopt, dan voorspelt dat systeem na de eerste halve seconde dat hij de fracties erna ook nog wel naar links zal lopen, zodat die info eerder naar jou verstuurd kan worden. Daarom zie je wel eens dat iemand met een zeer hoge ping heel schokkerig beweegt, dat komt dus doordat de lag compensation steeds achterloopt op wat die speler doet door de lag aan zijn kant.

Weet niet of ik het duidelijk heb uitgelegd :P

Dit is absoluut niet waar. Dit is een manier hoe het gedaan kan worden maar wat heel veel nadelen heeft. Als je dit doet zal iemand die zig zag beweegt altijd schokkerig zijn. Dit heet extrapolation, data gokken op basis van oude data. Wat Valve en alle andere moderne FPS'en doen is interpolations. Iedere speler ziet eigenlijk de geschiedenis en stuurt door naar de server hoever in de geschiedenis, en die bepaald of je iemand geraakt hebt. Als jullie willen kan ik het helemaal uitleggen, game networking programming vind ik enorm interessant.

edit: als je zelf wilt lezen https://developer.valvesoftware.com/wiki/Latency_Compensating_Methods_in_Client/Server_In-game_Protocol_Design_and_Optimization

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wat je bedoelt ja. Geen idee ook wat voor eisen je allemaal aan moet voldoen om een groot voordeel te halen in zo een spel.

Leuke vrienden heb jij trouwens Halit. Meteen tegen vijf nova4's gespeeld. Had tot voorheen nog nooit een nova 3 gezien zelfs. :D

Je had bijna 10kills ook. Beest :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is absoluut niet waar. Dit is een manier hoe het gedaan kan worden maar wat heel veel nadelen heeft. Als je dit doet zal iemand die zig zag beweegt altijd schokkerig zijn. Dit heet extrapolation, data gokken op basis van oude data. Wat Valve en alle andere moderne FPS'en doen is interpolations. Iedere speler ziet eigenlijk de geschiedenis en stuurt door naar de server hoever in de geschiedenis, en die bepaald of je iemand geraakt hebt. Als jullie willen kan ik het helemaal uitleggen, game networking programming vind ik enorm interessant.

edit: als je zelf wilt lezen https://developer.valvesoftware.com/wiki/Latency_Compensating_Methods_in_Client/Server_In-game_Protocol_Design_and_Optimization

Ooh ja, je hebt gelijk. Ik dacht dat wat ik uitlegde nog steeds actueel was, maar dat is dus allang niet meer zo :-D Interessant is het zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zieke pot gehad zeg. Lekker op mn eigen niveau, prutsniveau dus. Kwamen we 14-10 achter. Conventionele tactieken werkten niet, heb nog een [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; imitatie gedaan met 3 AWP kills in de pit, maar merk dat dat ook het enige is dat ik met dat ding kan, dus maar besloten om als noobs te gaan rushen. Uiteindelijk gekomen tot 15-14, dus beslissende ronde. Onze sniper direct dood, ik headshot er een op short en opeens ben ik nog alleen over. 4 man over, pak ik er nog een op short en bom was geplant. Dus ik heel rustig terug, nog een gepakt en die daarna gaf me ook genoeg kans om hem te killen. Nou denk laat die ace maar komen, maar kon de laatste niet vinden. Ik kijken, zag niks. Probeerde fake defuse, maar zette hem maar door want er was niemand. Opeens hoor ik hem eraankomen bij 2, dacht nou de dood of de gladiolen. Begint die tegen me te schieten en bam defuse. :D:D:D:D Heel mijn team JUICHEN heerlijk man. :D

Meteen ook promoted naar Silver 3. Nu lekker even op dat niveau blijven spelen en wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een of ander manier was jouw rank, voor mij moeilijkste van allemaal. Duurde gewoon weken voordat ik omhoog ging. Ging zelfs een keertje omlaag. Nu gold nova 2.

Gamingmouse gehaald. :< Al blijft mijn fps van 60 een pain in the ass.

Wat pain in the ass man :-D Ik ben gold nova 2 atm en ik speel standaard met gemiddeld 25-35 fps. Met geluk kom ik eens wat hoger. Overpass, Cobble, Train, Season zelfs minder. Cobble bv echt niet te spelen. Na de zomer eens investeren om dat allemaal op te krikken :D

Edit; Heb laatste 2 weken wel weinig matchmaking eigenlijk. Speel met kleiner broertje van een goeie vriend van me (2/3 jaar jonger) op faceit. Hij is supreme, dus vlak onder global. Het niveau is ook een pak hoger en je leert er echt veel meer en sneller bij dan met MM. Hij carried ons wel een pak, maar gaat steeds beter en beter. Als je dan opnieuw matchmaking doet tegen Gold Nova's gaat het je wel makkelijker af. Faceit is zeg maar DMG/Eagle area vooral. Af en toe Global Elite's/Supremes.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

h4c9TOY.jpg

@The Kerfst; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];

Ging lekker met ons team. We werden wel erg gedragen maar goed. Ik ben nog niet eens Silver en kon het niveau behoorlijk aan.

Nogmaals: Onder 10 zie je je rank niet, ook al heb je die wel. Als je in je eerste twee potjes 50-0 gaat en 15-0 wint speel je daarna meteen met enorme hogere ranks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals: Onder 10 zie je je rank niet, ook al heb je die wel. Als je in je eerste twee potjes 50-0 gaat en 15-0 wint speel je daarna meteen met enorme hogere ranks.

Oke , helder. Kreeg wel alleen melding dat ik brons ben/was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, ik wilde net CS:GO weer starten, maar het scherm hapert opeens gigantisch. Ik heb de beeldinstellingen wat proberen aan te apssen(en als het niet werkte weer teruggezet), maar daar kan ik geen oplossing in vinden. Iemnad een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites