Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Net mijn beste ronde OOIT tot dusver gehad als CT in Militia. Had een Sterry Aug en vermoorde in 1 ronde tijd 6 vijanden en 67% van het vijandelijke team. Daarna ging ook gelijk rondes erop stuk minder haha. Buiten dan nog 1x 2 vijanden headshotten met 1 kogel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je niet meer met je AWP quickshotten als je sleept met je muis zegmaar, zoals in CSS. Nu ik dit zo neertyp klinkt het wel erg dom, maar weet ff niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Bij CSS kon je op zo'n bepaalde manier AWPen, maar lijkt bij CSGO niet te lukken.

Ohja en die Deagle manmanman. Was op Source ook zoveel fijner.

bewerkt door W00t
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies daarom blijf ik zeggen dat mensen die nooit source hebben gespeeld in voordeel zijn. AWP is zoo sloom, met autosniper ben ik zelfs slomer dan met AWP in source.

Over deagle ben ik t ook met je eens, voor AK geldt t zelfde.

Ik kies ook 90/100x minimaal de Scar ipv AWP. Meer mijn soort wapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een kwestie van gewenning. Ik vind het fijn dat CSGO anders aanvoelt dan CSS, want dat spel was nou ook niet bepaald perfect.

Ben er altijd een beetje allergisch voor als mensen zeggen "CSS was zoveel beter!" als ze net een uurtje CSGO hebben gespeeld en ze geen k/d-ratio hebben van 7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Q6WJCjI.jpg

Moet nog 4 achievement of combat skills halen o.i.d en dan ben ik schijnbaar EINDELIJK Silver. Heb de sfeer nu helemaal te pakken met Competitief laatste tijd. Ook al een potje gewonnen op Mirrage en zo net op Nuke. Ga nu Militia of Office Competitief doen. Wat langer wachten dan met een Dust 2, so be it. Maar ook Dust2 gaat me zowel bij Competitief als Casual al wat beter af de laatste tijd. Ben iig al blij zat steeds vaker positieve K/D ratio's te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had gehoord dat het na 8 was.

In principe wel, kan ook goed zijn dat je bij 9 ene krijgt. Hangt er vanaf of je er elke dag 2 wint. Kan goed zijn dat je op 7 zit, en de volgende dag er 2 wint. Heb je dus op 9 een cooldown. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erQtzqR.jpg

Weer een Competitief potje gewonnen en weer een positieve K/D ratio. Zit nu op 5 gewonnen potjes :D [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION];

Voelt goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites