ForzaUtreg Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Nou boys, weer terug in Gold Nova 1 en Overwatch. 2 winst voor nodig gehad :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Net mijn beste ronde OOIT tot dusver gehad als CT in Militia. Had een Sterry Aug en vermoorde in 1 ronde tijd 6 vijanden en 67% van het vijandelijke team. Daarna ging ook gelijk rondes erop stuk minder haha. Buiten dan nog 1x 2 vijanden headshotten met 1 kogel :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Goh, volgens mij liggen servers er weer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 (bewerkt) Kan je niet meer met je AWP quickshotten als je sleept met je muis zegmaar, zoals in CSS. Nu ik dit zo neertyp klinkt het wel erg dom, maar weet ff niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Bij CSS kon je op zo'n bepaalde manier AWPen, maar lijkt bij CSGO niet te lukken. Ohja en die Deagle manmanman. Was op Source ook zoveel fijner. 15 april 2015 bewerkt door W00t Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Precies daarom blijf ik zeggen dat mensen die nooit source hebben gespeeld in voordeel zijn. AWP is zoo sloom, met autosniper ben ik zelfs slomer dan met AWP in source. Over deagle ben ik t ook met je eens, voor AK geldt t zelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Precies daarom blijf ik zeggen dat mensen die nooit source hebben gespeeld in voordeel zijn. AWP is zoo sloom, met autosniper ben ik zelfs slomer dan met AWP in source. Over deagle ben ik t ook met je eens, voor AK geldt t zelfde. Ik kies ook 90/100x minimaal de Scar ipv AWP. Meer mijn soort wapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Sniper zijn sowieso kut. Ik snap waarom ze erin zitten, maar ze moeten goed in balans zijn. Nu zijn ze erg sloom en rare inzoem, wat ze ok maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Gewoon een kwestie van gewenning. Ik vind het fijn dat CSGO anders aanvoelt dan CSS, want dat spel was nou ook niet bepaald perfect. Ben er altijd een beetje allergisch voor als mensen zeggen "CSS was zoveel beter!" als ze net een uurtje CSGO hebben gespeeld en ze geen k/d-ratio hebben van 7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 CSS had toch slechte networking waardoor de hitboxes niet kloppen? Dat je voor iemand moest schieten als ze liepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Ja hitbox was vet vaag soms. Zeg ook trouwens nergens dat CSS beter was, vind alleen zo jammer dat je niet meer zo kan AWPen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 AWPen was gewoon hetzelfde, is alleen paar dagen geleden generfd. Agressive AWPing was gewoon ziek OP, de eckte AWPers rekken nog altij. Je moet het gewoon gewend raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Haha gisteren laatste 5 ronde speelde hele team van ons met awp :-D werkte ook nog prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 AK47 > Alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 M4A1-s > AllesFixed (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Moet nog 4 achievement of combat skills halen o.i.d en dan ben ik schijnbaar EINDELIJK Silver. Heb de sfeer nu helemaal te pakken met Competitief laatste tijd. Ook al een potje gewonnen op Mirrage en zo net op Nuke. Ga nu Militia of Office Competitief doen. Wat langer wachten dan met een Dust 2, so be it. Maar ook Dust2 gaat me zowel bij Competitief als Casual al wat beter af de laatste tijd. Ben iig al blij zat steeds vaker positieve K/D ratio's te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Je komt altijd minimaal in silver :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Je komt altijd minimaal in silver :P Ik moet nu serieus 19 uur wachten voor ik weer competitief kan spelen :r :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Ik moet nu serieus 19 uur wachten voor ik weer competitief kan spelen :r :cab: Goh ja :D Dat kon ik je ook al wel vertellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Goh ja :D Dat kon ik je ook al wel vertellen Retarded is dat zeg :r Heb ik eindelijk EENS zin in competitief kan ik na 2 gewonnen potjes vandaag 24 uur bijna niet spelen :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Krijg je altijd na 2 gewonnen competitive games per dag. Totdat je 10 wins hebt iig, dan krijg je een rank en geen cooldowns meer na gewonnen wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Krijg je altijd na 2 gewonnen competitive games per dag. Totdat je 10 wins hebt iig, dan krijg je een rank en geen cooldowns meer na gewonnen wedstrijden. Had gehoord dat het na 8 was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Had gehoord dat het na 8 was. Na 8 is je laatste cooldown en dan na 10 krijg je een rank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Had gehoord dat het na 8 was. In principe wel, kan ook goed zijn dat je bij 9 ene krijgt. Hangt er vanaf of je er elke dag 2 wint. Kan goed zijn dat je op 7 zit, en de volgende dag er 2 wint. Heb je dus op 9 een cooldown. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 ez pz lemon squeez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Weer een Competitief potje gewonnen en weer een positieve K/D ratio. Zit nu op 5 gewonnen potjes :D [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; Voelt goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten