Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Net 13-10 een 3 vs 3 match gewonnen in CSS soccer, zij zijn een aardig goede clan, ik moest met 2 lui uit mn vriendenlijst, waarvan er een nooit speelt, die andere keal en ik zijn uberpro, hij hield alles uit doel en ik schoot alles erin (volgens mij 12 vd 13). :mrgy: Twas meer Barca-Chelsea, verdedigen tot je erbij neervalt en dan gewoon uit countertje ofzo scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 dag gratis?

Nou dikke care dat vind ik 't niet waard zeg.

De mensen die het wouden proberen wel.

@Villa: Hehe idd, ging zelf niet super, beetje met shotty raggen enzo :mrgy: Ik join wel vaker, server is op zich wel fijn alleen dat ik geen Turks praat is dan wat minder. :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ze dat met die deagle doen, echt heerlijk. Is dit echt of hebben ze dit gewoon opgezet en opgenomen? Want wat een skills hebben die lui dan.

Meestal zijn het high skilled teams die tegen een low skilled team spelen om alles te recorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha niet goed genoeg, ik sta in pub. altijd bij de eerste drie. Alleen de laatste week heb ik echt cheaters gezien die voor een dag leuk denken te zijn met speedhack en aimbit (VAC draait echt niet voor niks). Soms heb je ook van de wallhackers, maar niet in servers waar vele leden (admins) van die server spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha niet goed genoeg, ik sta in pub. altijd bij de eerste drie. Alleen de laatste week heb ik echt cheaters gezien die voor een dag leuk denken te zijn met speedhack en aimbit (VAC draait echt niet voor niks). Soms heb je ook van de wallhackers, maar niet in servers waar vele leden (admins) van die server spelen.

Welk spel speel je cs of css?

Link naar opmerking
Deel via andere websites