Acquafresca Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Creativehosting.nl is ook wel een toffe NL server. Is wel deathmatch. @Randy; ja gisteravond nog ff gedaan in ons eigen server. Ben wel een keepertje hoor:| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Hehe vanavond keertje doen dan? Ik ben spits/keeper, vroeger was ik altijd buitenspeler maar mn crosses zuigen tegenwoordig aars. Kan straks anders misschien ook wel maar moet eerst kwart over 3 naar tandarts. D: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Net 13-10 een 3 vs 3 match gewonnen in CSS soccer, zij zijn een aardig goede clan, ik moest met 2 lui uit mn vriendenlijst, waarvan er een nooit speelt, die andere keal en ik zijn uberpro, hij hield alles uit doel en ik schoot alles erin (volgens mij 12 vd 13). :mrgy: Twas meer Barca-Chelsea, verdedigen tot je erbij neervalt en dan gewoon uit countertje ofzo scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Mijn skills worden elk keer weer beter. :m: Hopelijk kan ik van me wireless naar wired en dan ga ik eens in de zomer er even dik tegenaan. (Na de examens) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Waarom heb ik opeens L4D op me Steam?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Hehe, ik ook. Ik dacht ik kijk ook even nu jij het zegt :) Mooi even installeren dus ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Waarom heb ik opeens L4D op me Steam?:cab: Je kan het gratis tot vanavond 12uur spelen. Vind dat CSS voetbal echt kut trouwens bij CS 1,6 was het leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 1 dag gratis? Nou dikke care dat vind ik 't niet waard zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 mei 2009 Share Geplaatst 8 mei 2009 Gisteren ff met Randy gespeeld. In Knasland2 owde ik maar in pira zwaar fail:cab:. Paraaaaa:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 mei 2009 Share Geplaatst 8 mei 2009 1 dag gratis? Nou dikke care dat vind ik 't niet waard zeg. De mensen die het wouden proberen wel. @Villa: Hehe idd, ging zelf niet super, beetje met shotty raggen enzo :mrgy: Ik join wel vaker, server is op zich wel fijn alleen dat ik geen Turks praat is dan wat minder. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven Geplaatst 10 mei 2009 Share Geplaatst 10 mei 2009 http://www.sourceradio.com/modules.php?name=Vault&page=watch&id=1663 Bekijken waard. Al een oud filmpje inmiddels, maar toch :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 mei 2009 Share Geplaatst 10 mei 2009 Hoe ze dat met die deagle doen, echt heerlijk. Is dit echt of hebben ze dit gewoon opgezet en opgenomen? Want wat een skills hebben die lui dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven Geplaatst 11 mei 2009 Share Geplaatst 11 mei 2009 Hoe ze dat met die deagle doen, echt heerlijk. Is dit echt of hebben ze dit gewoon opgezet en opgenomen? Want wat een skills hebben die lui dan. Meestal zijn het high skilled teams die tegen een low skilled team spelen om alles te recorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 mei 2009 Share Geplaatst 11 mei 2009 Shit:| Hier een video van Kodiak, nix te zeggen;e tICjvNBAeU4&feature=related Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Shit:| Hier een video van Kodiak, nix te zeggen;e tICjvNBAeU4&feature=related Niets vergeleken met: Devour MHDV2L9XNbw&feature=channel_page en Nickn0it lNhnu9-C2f8&feature=channel_page Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Kom op, Kodiak is absolute nummer 1 van Css.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Volgens mij speelt hij helemaal niet meer, Ancients iig niet. Devour en Nickn0it spelen nog steeds, ondanks het stoppen van de CGS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 juni 2009 Share Geplaatst 22 juni 2009 Deze blijft ook zo geniaal. Fvw1WoMr8OE&feature=fvst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spoon Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Ik speel het nog steeds :whistle: Al vanaf 1.3... Alleen speler er tegenwoordig zoveel cheaters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Weinig van te merken, misschien ben je gewoon niet goed genoeg? ;x Oja niet dat ik zo pro ben hoor, ik ben meer een rusher die aan het begin van de ronde al dood is, of beetje voor de grap gaan knifen ofzo of met shotty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spoon Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Haha niet goed genoeg, ik sta in pub. altijd bij de eerste drie. Alleen de laatste week heb ik echt cheaters gezien die voor een dag leuk denken te zijn met speedhack en aimbit (VAC draait echt niet voor niks). Soms heb je ook van de wallhackers, maar niet in servers waar vele leden (admins) van die server spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
You'll never walk alone Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Haha niet goed genoeg, ik sta in pub. altijd bij de eerste drie. Alleen de laatste week heb ik echt cheaters gezien die voor een dag leuk denken te zijn met speedhack en aimbit (VAC draait echt niet voor niks). Soms heb je ook van de wallhackers, maar niet in servers waar vele leden (admins) van die server spelen. Welk spel speel je cs of css? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spoon Geplaatst 15 juli 2009 Share Geplaatst 15 juli 2009 Welk spel speel je cs of css? Counterstrike Source, css dus :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 juli 2009 Share Geplaatst 28 juli 2009 Weten jullie wat echt irritant is, glasshoters van je eigen team. Ik wordt dan echt helemaal pia. Loop je lekker 14-2 ofzeu, wordt je 3-4x op deze manier tk'd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spoon Geplaatst 29 juli 2009 Share Geplaatst 29 juli 2009 Zeker irritant als je niets tegen hun kunt doen. Bijvoorbeeld er is geen Admin of je kunt ze niet Slay'en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten