ForzaUtreg Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 (bewerkt) NiP tegen LG nou. Die Fallen he, man man.Beste speler in CS, niet alleen qua spel maar tel daar zijn knowledge bij op EDIT: Goh, kom je thuis zie je Liquid - Fnatic, niet slecht thuis komen :D 30 maart 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Beste speler in CS, niet alleen qua spel maar tel daar zijn knowledge bij op EDIT: Goh, kom je thuis zie je Liquid - Fnatic, niet slecht thuis komen :D Liquid zet even een aardige streak weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Echt ik lees dit nu door maar heb geen idee waar dit over gaat. Stond op het punt om deze game te kopen omdat ik zag dat hij zo populair was, maar ik haal af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Beste match van het toernooi tot nu toe gezien. Bizar niveau ook. Heerlijk om dan CS te kijken. Mooier dan zelf te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Not bad, not bad. Vanavond voor ik weg moest nog ff sneaky naar Gambit geswitched tegen EnVyUs :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Lekker. Nu al een bronzen badge :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 (bewerkt) NIP laat echt niks heel nu van Mousesports... Ze spelen ook zo passief terwijl ze Cache MOETEN winnen... EDIT 5-6 en echo voor NIP nu. Wordt ineens spannend :-D Forest wat een baas _O_ [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Kijken jullie nu ook? 31 maart 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Mouse Sports wint 16-12 :-D WAt een helden _O_ Totaal niet verwacht.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Mouse Sports wint 16-12 :-D WAt een helden _O_ Totaal niet verwacht.... Het is nog niet voorbij Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Het is nog niet voorbij Karel Dat was mijn punt juist vriendje Kay. Alle comments op twitch en percentages waren iedereen voor Nip en nu 9-7 is spannend!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Heb NiP laten winnen volgens mij in m'n Team Pick"em Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Zo dit toernooi is zooooooo spannend!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Ik denk dat het sarcasme is, maar er zitten aardige potten tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Ik denk dat het sarcasme is, maar er zitten aardige potten tussen. Dat had ik zelfs nog door vanwege die vele uitroeptekens :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; Man man man, wat is dit. Dit kan je toch al niet meer serieus nemen als toeschouwer. Gaat deze man even vertellen hoe ze spelen. Lijkt net of een wesp in z'n wang heeft geprikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) - Ging iets fout zo te zien. Weg ligt open voor je favoriet [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; 1 april 2016 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) deze gast. Bijna KennyS voor de nerf 1 april 2016 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Jammer dat ie geen Ace had... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Lol had geen eens een ace, zo goed is die niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Lol kreeg net mn drop, Duel Berattas,Duelist. 7,- eurie`s ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Lekker potje tussen VP en die Brazilianen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Lekker potje tussen VP en die Brazilianen zeg. Hoeveel staat het of is het geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Staat nu 1-1. VP pakte cache met overtime, LG won cobble met 5 verschil. Overpass gaat nu beginnen. Had LG getipt als winnaar nadat Fnatic eruit vloog. Maar hoop eerlijk gezegd dat VP m pakt. Pasha + twee veteranen. Tof. Wel hopen dat die saaie Navi m niet wint. xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Staat nu 1-1. VP pakte cache met overtime, LG won cobble met 5 verschil. Overpass gaat nu beginnen. Had LG getipt als winnaar nadat Fnatic eruit vloog. Maar hoop eerlijk gezegd dat VP m pakt. Pasha + twee veteranen. Tof. Wel hopen dat die saaie Navi m niet wint. xd Welk team had welke pick? Overpass is random neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Welk team had welke pick? Overpass is random neem ik aan. Beide teams hebben hun eigen pick gewonnen. Dus VP cache en LG cobble. Overpass is idd random. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten