Ozan Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Hoppa DMG al, misschien nog voor 2016 Silver 1. Thijs in 2 potten ook 2 ranks omlaag. :D Binnenkort stratroulette. Ik ben er nu ook mee bezig, zit aan MGE maar gaat echt traag man vanaf een bepaald moment. Ik moest al stuk of 7/8 games verliezen om van dmg naar mge te gaan, vrees dat het nog ff duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Ik ben er nu ook mee bezig, zit aan MGE maar gaat echt traag man vanaf een bepaald moment. Ik moest al stuk of 7/8 games verliezen om van dmg naar mge te gaan, vrees dat het nog ff duurt. Ja heb maar een smurf aangemaakt. Downranken is de lol na 15 potjes ook wel vanaf. En solo queue word je sowieso gekickt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Of we gaan gewoon met 5 man allemaal onze smurf deranken door allemaal mid te rushen elke ronde? snel en effectief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 En geen fuck aan. 20 uur lang "snel en effectief" deranken of 10 euro uitgeven. Nou mag hopen dat ik die 10 euro wel weer heb verdiend in 20 uur tijd. Dit ja, klein uurtje en heb een smurf alweer terugverdiend, wel hoop uren gekut in Casual maar altijd beter dan uuuuuren deranken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 En geen fuck aan. 20 uur lang "snel en effectief" deranken of 10 euro uitgeven. Nou mag hopen dat ik die 10 euro wel weer heb verdiend in 20 uur tijd. Mwah denk als je met 5 man probeert te deranken en afspreekt dat de enemy team bijvoorbeeld dust 2 mid gaat naden of staan met auto snipers is de game zo over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Mwah denk als je met 5 man probeert te deranken en afspreekt dat de enemy team bijvoorbeeld dust 2 mid gaat naden of staan met auto snipers is de game zo over Ik heb jou ook niet meer zien spelen na dat potje op Cobblestone. [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; vraagt nog weleens naar je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Ik heb jou ook niet meer zien spelen na dat potje op Cobblestone. [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; vraagt nog weleens naar je. tja, daar wil ik het niet meer over hebben:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Nu we het er toch over hebben iemand zin in een potje ouderwets trollen ? [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ik weet dat je wilt Deranken maar je speelt wel heel erg TROLL en VERVELEND laatste tijd is echt niet grappig man. Door jou heb ik nu ook een smurf aangemaakt... Omdat ik weer week niet kan spelen op mijn main,. kareloosseff is mijn smurf... Dan weten jullie dat ik net iedereen heb zitten toevoegen ;) :) 30 december 2015 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ik weet dat je wilt Deranken maar je speelt wel heel erg TROLL en VERVELEND laatste tijd is echt niet grappig man. Door jou heb ik nu ook een smurf aangemaakt... Omdat ik weer week niet kan spelen op mijn main,. kareloosseff is mijn smurf... Dan weten jullie dat ik net iedereen heb zitten toevoegen ;) :) Nu niet mij de schuld gaan geven, allebei de teams waren aan het trollen he :D En ja, als je mij de hele tijd gaat teamkillen dan kun je een cooldown verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Nu niet mij de schuld gaan geven, allebei de teams waren aan het trollen he :D En ja, als je mij de hele tijd gaat teamkillen dan kun je een cooldown verwachten. Hele tijd wat lul je man haha. Was alleen een keer en ik maakt je niet eens dood ;) Die dude riep kill him ''he is not defusing'' Zeker ook mijn schuld maar jij neukt tasers en echt niet alleen in het weekend ;) :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hele tijd wat lul je man haha. Was alleen een keer en ik maakt je niet eens dood ;) Die dude riep kill him ''he is not defusing'' Zeker ook mijn schuld maar jij neukt tasers en echt niet alleen in het weekend ;) :P Haha, ging wel dood bij die defuse door jou. :) Maar was een mooi potje man, twee teams die wilden deranken. Alleen die kerel die liep te schreeuwen over z'n mic speelde serieus in ons team he en zelfs dat ging hem vrij beroerd af huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Haha, ging wel dood bij die defuse door jou. :) Maar was een mooi potje man, twee teams die wilden deranken. Alleen die kerel die liep te schreeuwen over z'n mic speelde serieus in ons team he en zelfs dat ging hem vrij beroerd af huhu Hahha oke nice!! Ik ga zo trouwens. Maar was zeker leuk! Uiteindelijk kwam ik toch nog rond de 15 kills. Scheelde ook vooral dat ze mij hele tijd probereerden te knife en ik ze daarom juist neerknallde :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hahha oke nice!! Ik ga zo trouwens. Maar was zeker leuk! Uiteindelijk kwam ik toch nog rond de 15 kills. Scheelde ook vooral dat ze mij hele tijd probereerden te knife en ik ze daarom juist neerknallde :-D Huhu, je had er zelfs nog een met een zeus te pakken toch? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Huhu, je had er zelfs nog een met een zeus te pakken toch? :mrgy: Hahaha ja :mrgy: Soort Ebola virus :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Je hebt mij niet eens toegevoegd. Weet ik ook weer waar ik sta. Hhahaha dude echt wel ik heb jou 100% toegevoegd ;) Vrijwel meteen. Je hebt het alleen nog niet gezien.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Kenny op zijn smurf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; van de week weer 58 kills op Cobble :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; van de week weer 58 kills op Cobble :mrgy: 15-15. :( Valve maar een mail sturen wanneer ze er Cobbledans van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 15-15. :( Valve maar een mail sturen wanneer ze er Cobbledans van maken. Held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 q-Yo2uZd2lE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Wat een matige speler is Guardian zonder zijn Awp he. Doe mij maar Edward, als ik iemand moet kiezen van Navi. Fnatic gewoon ouderwets. Echte skill, geen vorm van de dag. Titan gestopt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Flamie is ook baas : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 3 potjes gespeeld met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; 2x AWP gedropt en minstens nog 6 anderen wapens en heb 6 kicks tegen mij gehad waarvan 2 gelukt zijn. STANK VOOR DANK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Jammer dit. Gaan we speciaal voor Karel nog een extra pot door, mag hij ook nog de map kiezen en dan vervolgens zo reageren. Stank voor dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten