Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Hoppa DMG al, misschien nog voor 2016 Silver 1. Thijs in 2 potten ook 2 ranks omlaag. :D

Binnenkort stratroulette.

Ik ben er nu ook mee bezig, zit aan MGE maar gaat echt traag man vanaf een bepaald moment. Ik moest al stuk of 7/8 games verliezen om van dmg naar mge te gaan, vrees dat het nog ff duurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nu ook mee bezig, zit aan MGE maar gaat echt traag man vanaf een bepaald moment. Ik moest al stuk of 7/8 games verliezen om van dmg naar mge te gaan, vrees dat het nog ff duurt.

Ja heb maar een smurf aangemaakt. Downranken is de lol na 15 potjes ook wel vanaf. En solo queue word je sowieso gekickt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En geen fuck aan. 20 uur lang "snel en effectief" deranken of 10 euro uitgeven. Nou mag hopen dat ik die 10 euro wel weer heb verdiend in 20 uur tijd.

Dit ja, klein uurtje en heb een smurf alweer terugverdiend, wel hoop uren gekut in Casual maar altijd beter dan uuuuuren deranken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En geen fuck aan. 20 uur lang "snel en effectief" deranken of 10 euro uitgeven. Nou mag hopen dat ik die 10 euro wel weer heb verdiend in 20 uur tijd.

Mwah denk als je met 5 man probeert te deranken en afspreekt dat de enemy team bijvoorbeeld dust 2 mid gaat naden of staan met auto snipers is de game zo over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we het er toch over hebben iemand zin in een potje ouderwets trollen ?

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ik weet dat je wilt Deranken maar je speelt wel heel erg TROLL en VERVELEND laatste tijd is echt niet grappig man.

Door jou heb ik nu ook een smurf aangemaakt... Omdat ik weer week niet kan spelen op mijn main,.

kareloosseff is mijn smurf...

Dan weten jullie dat ik net iedereen heb zitten toevoegen ;) :)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ik weet dat je wilt Deranken maar je speelt wel heel erg TROLL en VERVELEND laatste tijd is echt niet grappig man.

Door jou heb ik nu ook een smurf aangemaakt... Omdat ik weer week niet kan spelen op mijn main,.

kareloosseff is mijn smurf...

Dan weten jullie dat ik net iedereen heb zitten toevoegen ;) :)

Nu niet mij de schuld gaan geven, allebei de teams waren aan het trollen he :D En ja, als je mij de hele tijd gaat teamkillen dan kun je een cooldown verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu niet mij de schuld gaan geven, allebei de teams waren aan het trollen he :D En ja, als je mij de hele tijd gaat teamkillen dan kun je een cooldown verwachten.

Hele tijd wat lul je man haha. Was alleen een keer en ik maakt je niet eens dood ;) Die dude riep kill him ''he is not defusing''

Zeker ook mijn schuld maar jij neukt tasers en echt niet alleen in het weekend ;) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele tijd wat lul je man haha. Was alleen een keer en ik maakt je niet eens dood ;) Die dude riep kill him ''he is not defusing''

Zeker ook mijn schuld maar jij neukt tasers en echt niet alleen in het weekend ;) :P

Haha, ging wel dood bij die defuse door jou. :) Maar was een mooi potje man, twee teams die wilden deranken. Alleen die kerel die liep te schreeuwen over z'n mic speelde serieus in ons team he en zelfs dat ging hem vrij beroerd af huhu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ging wel dood bij die defuse door jou. :) Maar was een mooi potje man, twee teams die wilden deranken. Alleen die kerel die liep te schreeuwen over z'n mic speelde serieus in ons team he en zelfs dat ging hem vrij beroerd af huhu

Hahha oke nice!! Ik ga zo trouwens. Maar was zeker leuk! Uiteindelijk kwam ik toch nog rond de 15 kills. Scheelde ook vooral dat ze mij hele tijd probereerden te knife en ik ze daarom juist neerknallde :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 potjes gespeeld met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; 2x AWP gedropt en minstens nog 6 anderen wapens en heb 6 kicks tegen mij gehad waarvan 2 gelukt zijn. STANK VOOR DANK

Link naar opmerking
Deel via andere websites