Kyrill Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Je moet gewoon naar mijn aanwijzingen luisteren volgende keer in plaats van naar Kelvin en Christian. Ik ben niet voor niks Distinguished Master Guardian hè. Hahah ja. Of ik ga gewoon voor nade, flash en smoke. xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Je moet gewoon naar mijn aanwijzingen luisteren volgende keer in plaats van naar Kelvin en Christian. Ik ben niet voor niks Distinguished Master Guardian hè. /jaloers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Hahah ja. Of ik ga gewoon voor nade, flash en smoke. xD Naar Barteh luisteren zal ik enorm aanraden, heeft mij persoonlijk naar een hoger niveau gebracht met zijn tactieken. Molotovs zijn onmisbaar met Bart in je team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 iemand potje comp ? [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Jij kan nu helemaal niet meer op je eigen account spelen nee. Op zilver werd je al geslacht en nu heeft Dans em naar DMG geknald ofzo? :D Boeit me ook 0, niet voor niks verwijderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Bart hypocriet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Wat is jouw steam krism? Ik voeg je wel even toe, maar ik kan later vanavond misschien pas spelen. http://steamcommunity.com/id/KJM050/ Toppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Je moet gewoon naar mijn aanwijzingen luisteren volgende keer in plaats van naar Kelvin en Christian. Ik ben niet voor niks Distinguished Master Guardian hè. He, ik heb geen enkele instructie gegeven, he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Lange game-avond. Wel weer 3 keer op rij boven Stacey geëindigd. Drie keer boven onze pro AWP'er. Global binnen een maand dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Was wel heel ez vandaag allemaal. Maja waar zijn jullie ook zonder mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Lange game-avond. Wel weer 3 keer op rij boven Stacey geëindigd. Op Stacey speel ik altijd met touchpad he :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Speel nu ongeveer een weekje. Gaat toch wel wat sneller dan andere shooters :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Speel nu ongeveer een weekje. Gaat toch wel wat sneller dan andere shooters :cab: Went vanzelf wel joh... Is aan te raden om eerst gewoon veel Deatmatch en Casual te spelen. Zou eerst gewoon Pistolen dan Smg's dan wat Shotguns en zo spaar je geld op om na 3-5 ronde's M4/AK47 , Sterry Aug of AWP te kopen.... Er zijn genoeg goede SMG's die ook gewoon meedoor kunnen gaan zodat je geld bespaard en toch kills kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TOMEKKKKK Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Counter Strike CS blijft beste shooter op de PC. Speel zelf al wel meer dan 10 jaar, vanaf 1.5 of iets eerder, maar laatste 5/6 jaar nog maar sporadisch. Voorheen ook LAN party's gedaan met een hele groep uit het dorp en aan online competities meegedaan. CS:GO natuurlijk ook direct gekocht en een korte periode heel veel gespeeld, nu nog maar 1x per week max [emoji17] Ben nu geloof ik Legendary Eagle Master na een hele periode rond DMG te hebben gehangen. Echter zijn er laatst paar banwaves geweest en is het smurfen tegen gegaan waardoor je nu dus veel reëler beeld van waar je staat tov aantal maanden geleden. Ps; hebben jullie iets van een steam group die ik kan joinen? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Went vanzelf wel joh... Is aan te raden om eerst gewoon veel Deatmatch en Casual te spelen. Zou eerst gewoon Pistolen dan Smg's dan wat Shotguns en zo spaar je geld op om na 3-5 ronde's M4/AK47 , Sterry Aug of AWP te kopen.... Er zijn genoeg goede SMG's die ook gewoon meedoor kunnen gaan zodat je geld bespaard en toch kills kan maken. Ik doe vooral Death arm race en dat andere. Vind ik lachen. Moet toegeven dat mijn kd altijd wel in de + komt te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ik doe vooral Death arm race en dat andere. Vind ik lachen. Moet toegeven dat mijn kd altijd wel in de + komt te staan. Als je na minder dan 2 weken al positieve K/D ratio hebt dan heb je weinig te vrezen ;) :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Als je na minder dan 2 weken al positieve K/D ratio hebt dan heb je weinig te vrezen ;) :P 1.060 om precies te zijn :D Het is niet veel, maar wel positief :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Zag dit lijstje nog staan van een paar maanden terug. Is snel gegaan. ;c 1. @The Kerfts; (Legendary Eagle ) 2. Kiewiet (Master Guardian Elite) 3. stevehh (Master Guardian 1) 3. Gabi (Master Guardian 1) 3. Dansmeister (Master Guardian 1) 3. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 3. Stefan (Master Guardian 1) 4. Acquafresca ( Gold Nova Master) 4. Juca (Gold Nova Master) 5. Boke (Gold Nova 3) 6. The Bazzterd (Gold Nova 2) 7. joostmakaay (Gold Nova 1) 8. Barteh (Silver Elite Master) 9. Kelvin (Silver Elite) 10. Kyrill (Silver IV) 11. lennard95 (unranked) 12. Christian. (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Dat lijstje klopt idd niet meer... Ik ben ook al iets van Master Eagle ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Ondertussen wel half jaartje he jongens ;c Zitten aardig wat uurtjes in. Heb je al eens solo queue gedaan [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Iemand die ooit zin heeft om een potje te spelen. Kun je me toevoegen op steam: contranive Ik ben regelmatig online :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Grootste stijger hoor. :D Als ik mn huidige rank toen had was ik gewoon de hoogste rank van MU. Kunnen jullie niet ff allemaal 3 maanden pauze nemen dat ik door oefen? Dan kan ik me ook goed voelen. Nee. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; was op dat moment ook Silver Elite Master, net als jij. Die is nu eagle. Dus hij is de grootste stijger. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Doelen jullie op competitive? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Doe vooral nog Casual nu haha, vindt mezelf niet goed genoeg voor competitive ;c Daarnaast is dat toch kut als je geen team hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 En casual is opeens niet kut als je geen team hebt? Dan zit je toch ook met vreemden. Je hoeft ook helemaal niet goed te zijn voor competitive. Je hebt gewoon verschillende ranks en als je minder goed bent dan krijg je een lagere rank. Het is wel de beste manier om beter te worden in ieder geval. Vraag anders eens aan Kelvin of Nef van MU of ze met je willen spelen. Die zitten qua rank wat minder hoog dan de rest. Casual is toch anders dan competitive. Bij competitive speel je ergens om, Casual niet echt. Althans, zo lijkt dat hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten