Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Speel nu ongeveer een weekje. Gaat toch wel wat sneller dan andere shooters :cab:

Went vanzelf wel joh...

Is aan te raden om eerst gewoon veel Deatmatch en Casual te spelen. Zou eerst gewoon Pistolen dan Smg's dan wat Shotguns en zo spaar je geld op om na 3-5 ronde's M4/AK47 , Sterry Aug of AWP te kopen....

Er zijn genoeg goede SMG's die ook gewoon meedoor kunnen gaan zodat je geld bespaard en toch kills kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Counter Strike

CS blijft beste shooter op de PC. Speel zelf al wel meer dan 10 jaar, vanaf 1.5 of iets eerder, maar laatste 5/6 jaar nog maar sporadisch. Voorheen ook LAN party's gedaan met een hele groep uit het dorp en aan online competities meegedaan. CS:GO natuurlijk ook direct gekocht en een korte periode heel veel gespeeld, nu nog maar 1x per week max [emoji17]

Ben nu geloof ik Legendary Eagle Master na een hele periode rond DMG te hebben gehangen. Echter zijn er laatst paar banwaves geweest en is het smurfen tegen gegaan waardoor je nu dus veel reëler beeld van waar je staat tov aantal maanden geleden.

Ps; hebben jullie iets van een steam group die ik kan joinen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Went vanzelf wel joh...

Is aan te raden om eerst gewoon veel Deatmatch en Casual te spelen. Zou eerst gewoon Pistolen dan Smg's dan wat Shotguns en zo spaar je geld op om na 3-5 ronde's M4/AK47 , Sterry Aug of AWP te kopen....

Er zijn genoeg goede SMG's die ook gewoon meedoor kunnen gaan zodat je geld bespaard en toch kills kan maken.

Ik doe vooral Death arm race en dat andere. Vind ik lachen. Moet toegeven dat mijn kd altijd wel in de + komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag dit lijstje nog staan van een paar maanden terug. Is snel gegaan. ;c

1. @The Kerfts; (Legendary Eagle )

2. Kiewiet (Master Guardian Elite)

3. stevehh (Master Guardian 1)

3. Gabi (Master Guardian 1)

3. Dansmeister (Master Guardian 1)

3. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2)

3. Stefan (Master Guardian 1)

4. Acquafresca ( Gold Nova Master)

4. Juca (Gold Nova Master)

5. Boke (Gold Nova 3)

6. The Bazzterd (Gold Nova 2)

7. joostmakaay (Gold Nova 1)

8. Barteh (Silver Elite Master)

9. Kelvin (Silver Elite)

10. Kyrill (Silver IV)

11. lennard95 (unranked)

12. Christian. (unranked)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grootste stijger hoor. :D Als ik mn huidige rank toen had was ik gewoon de hoogste rank van MU. Kunnen jullie niet ff allemaal 3 maanden pauze nemen dat ik door oefen? Dan kan ik me ook goed voelen.

Nee. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; was op dat moment ook Silver Elite Master, net als jij. Die is nu eagle. Dus hij is de grootste stijger. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En casual is opeens niet kut als je geen team hebt? Dan zit je toch ook met vreemden.

Je hoeft ook helemaal niet goed te zijn voor competitive. Je hebt gewoon verschillende ranks en als je minder goed bent dan krijg je een lagere rank. Het is wel de beste manier om beter te worden in ieder geval.

Vraag anders eens aan Kelvin of Nef van MU of ze met je willen spelen. Die zitten qua rank wat minder hoog dan de rest.

Casual is toch anders dan competitive. Bij competitive speel je ergens om, Casual niet echt. Althans, zo lijkt dat hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites