ForzaUtreg Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; 1mvpFEzXHg0 33JVp70MQds 2yPx_zs5CzU 87Wc5nhh2do fsEnzkNaT6w 77HZjP6f5Hk JixHqgNxGC0 CCkdYUTajhk _KB9P3goVic 4 november 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Erg toffe filmpjes inderdaad, wel een bron van inspiratie om beter te worden :D En inderdaad, Hannameister was wel :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Wanneer komt het filmpje van de masterclass "Nades" hier dan, iedereen moet kunnen genieten van die actie op Cobble. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Zou je Stacey heel lief moeten vragen. Heb zelf één keer ooit geprobeerd een herhaling van een match terug te kijken om een moment op te zoeken en dat heeft me toch een ergernis opgeleverd niet gezond. Wil het vanavond best opnieuw live voordoen hoor. Deal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Zou je Stacey heel lief moeten vragen. Heb zelf één keer ooit geprobeerd een herhaling van een match terug te kijken om een moment op te zoeken en dat heeft me toch een ergernis opgeleverd niet gezond. Wil het vanavond best opnieuw live voordoen hoor. Als je even de match file stuurt flans ik wel wat in mekaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; Vooral blij dat ik die van Overpass nu elke keer goed kan gooien :D 0Hk82ik947I wSF_Hd4Pjrs Ov3qNJvzlho YJqal1NCHMk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Al gok ik dat het voor een hoge fps is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Een hoge FPS haal je al met de crackste computer (behalve een Mac want daar haal je gewoon 30 fps op) dus dat is de reden niet. Waarschijnlijk komt het omdat ze 4:3 van vroeger gewend zijn en daarom het liefst zo willen blijven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 (bewerkt) Een hoge FPS haal je al met de crackste computer (behalve een Mac want daar haal je gewoon 30 fps op) dus dat is de reden niet. Waarschijnlijk komt het omdat ze 4:3 van vroeger gewend zijn en daarom het liefst zo willen blijven spelen. Als je een beetje goed bent in CS merk je dat een flink hoge fps (200+ oid) een stuk chiller speelt. Als je stretched speelt maakt het je models ook iets groter op je scherm. Kan ook voor nostalgische rede zijn, maar hij speelt dacht ik CS nog niet zo lang. Kan iedereen aanraden om je fps te testen (Fraps of ander programma laat dat zien, kan ook net_graph 1 in console doen) en wat veranderen als het lager is dan 100. Gewoon wat spelen met kwaliteit/resolutie settings. 24 november 2015 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Persoonlijke voorkeur dat 4:3 streched. Begonnen op 16:9 en uiteindelijk geswitched naar 4:3 streched 1600x900, speelt gewoon fijner is mijn persoonlijke mening :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Shadow op very low en de rest op low. Mag blij zijn als ik constant op 60 zit. En dat met een a10 processor en een dual videokaart ;x Stretched zijn mijn reflexen op één of ander manier minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 (bewerkt) Een hoge FPS haal je al met de crackste computer (behalve een Mac want daar haal je gewoon 30 fps op) dus dat is de reden niet. Waarschijnlijk komt het omdat ze 4:3 van vroeger gewend zijn en daarom het liefst zo willen blijven spelen. haha dan verdien ik de award slechste computer ooit, ben LEM met 40 fps max 24 november 2015 bewerkt door krism050 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 haha dan verdien ik de award slechste computer ooit, ben LEM met 40 fps max Mijn Macbook en iMac halen beide niet hoger dan 30 FPS, maar ik gok dat het niet aan mijn systeem ligt maar aan het besturingssysteem. :cab: Dat is dan ook de reden dat ik het helaas niet kan spelen, voor CS heb je toch minimaal 60/70 FPS nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Mijn Macbook en iMac halen beide niet hoger dan 30 FPS, maar ik gok dat het niet aan mijn systeem ligt maar aan het besturingssysteem. :cab: Dat is dan ook de reden dat ik het helaas niet kan spelen, voor CS heb je toch minimaal 60/70 FPS nodig. Mhh, tja deze pc bevat geen videokaart, wou deze pc alleen gebruiken voor school totdat vrienden van me csgo lieten zien haha Mwah vind het opzich wel meevallen, Dd2, Inferno, cache, mirage, nuke zijn prima te spelen als je smokes ontwijkt. Toch heb ik het gevoel dat ik met een hogere fps beter kan zijn dan LEM, iemand straks een potje spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 ik vergat bijna waarom ik zon vreselijke hekel heb aan matchmaking, net een potje met 1 kerel die van de 25 rondes 12 afk was, 1 die bakte er werkelijks niks van wist niet eens hoe die een smoke moest gooien en 2 russen die allemaar CYKA BYLAT schreeuwden. oke dat was dus mijn team, nu komt de enemy: een turkse clan niks mis mee, met 2 smurfs intotaal 20 uur gespeeld per account en 3 andere gasten met ongeveer 700 uren, die werkelijk waar zo ongelovelijk slecht waren. en toch wouden upranken (snap sowieso niet waarom mensen dat willen), maar die 2 smurfs ik weet niet wat er met hun was, als ze nou wh hadden of gewoon zo goed, beiden in de 40 kills ongelovelijk frustrerend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Ah joh, je hoeft toch niet meteen helemaal de pro uit te hangen. Met 30 fps kan je het ook prima spelen hoor. Schijt aan dat je dan niet na 2 maanden global elite bent, als je maar plezier erin hebt. Jij hebt makkelijk praten. Jij bent al bijna Global. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Gaat hard zo Bart (y) nice man. Bijna global. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 ik vergat bijna waarom ik zon vreselijke hekel heb aan matchmaking, net een potje met 1 kerel die van de 25 rondes 12 afk was, 1 die bakte er werkelijks niks van wist niet eens hoe die een smoke moest gooien en 2 russen die allemaar CYKA BYLAT schreeuwden. oke dat was dus mijn team, nu komt de enemy: een turkse clan niks mis mee, met 2 smurfs intotaal 20 uur gespeeld per account en 3 andere gasten met ongeveer 700 uren, die werkelijk waar zo ongelovelijk slecht waren. en toch wouden upranken (snap sowieso niet waarom mensen dat willen), maar die 2 smurfs ik weet niet wat er met hun was, als ze nou wh hadden of gewoon zo goed, beiden in de 40 kills ongelovelijk frustrerend Welke rank heb je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Welke rank heb je? Lem , maar hoor er niet thuis, vandaag stuk of 7 potjes met @stevehh gespeeld, man dramatisch. altijd als ik met hem speel ben ik drama :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Lem , maar hoor er niet thuis, vandaag stuk of 7 potjes met @stevehh gespeeld, man dramatisch. altijd als ik met hem speel ben ik drama :-D Stevehh is zelf ook gewoon een gold nova ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Zit de boel nou niet zo op te fokken man. :D Ik ben gewoon een gebooste gold nova, dat weet jij best. Hou op man. Karel hier van MU is Gold Nova 4 zag ik laatst. Nou, daar hebben wij toen op Train mee gespeeld, daar kwam hij echt niet mee he. Jij bent rank waardig. DMG Hero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Hou op man. Karel hier van MU is Gold Nova 4 zag ik laatst. Nou, daar hebben wij toen op Train mee gespeeld, daar kwam hij echt niet mee he. Jij bent rank waardig. DMG Hero Dan moet je vooral [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; voor bedanken. Das 95% zijn bijdrage of meer :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 DMG is ook niet bijna global trouwens. Al begrijp ik de potentie die je in mij ziet uiteraard wel en weet ik dat ik eind van 't jaar toch wel global ben. Maar nu nog even niet. Al hoewel. Als ik de rank van bijvoorbeeld een Stacey zie, dan is hij of gebooste silver of ben ik eigenlijk wel een dikke adelaar. Want ik eindig tegenwoordig elk potje boven hem. Heb ergens meegekregen dat de meest efficiënte manier van upranken is om CS van je pc te verwijderen en andere mensen op je account te laten spelen, nadat ze erom vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Iemand zin om nu een potje te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Ben je je cooldown kwijt? :D Sinds gister!! Ik ga veeel voorzichter doen met molotovs/incendaries pfff :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten