Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Zou je Stacey heel lief moeten vragen. Heb zelf één keer ooit geprobeerd een herhaling van een match terug te kijken om een moment op te zoeken en dat heeft me toch een ergernis opgeleverd niet gezond. Wil het vanavond best opnieuw live voordoen hoor.

Deal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je Stacey heel lief moeten vragen. Heb zelf één keer ooit geprobeerd een herhaling van een match terug te kijken om een moment op te zoeken en dat heeft me toch een ergernis opgeleverd niet gezond. Wil het vanavond best opnieuw live voordoen hoor.

Als je even de match file stuurt flans ik wel wat in mekaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION];

Vooral blij dat ik die van Overpass nu elke keer goed kan gooien :D

0Hk82ik947I

wSF_Hd4Pjrs

Ov3qNJvzlho

YJqal1NCHMk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hoge FPS haal je al met de crackste computer (behalve een Mac want daar haal je gewoon 30 fps op) dus dat is de reden niet. Waarschijnlijk komt het omdat ze 4:3 van vroeger gewend zijn en daarom het liefst zo willen blijven spelen.

Als je een beetje goed bent in CS merk je dat een flink hoge fps (200+ oid) een stuk chiller speelt. Als je stretched speelt maakt het je models ook iets groter op je scherm. Kan ook voor nostalgische rede zijn, maar hij speelt dacht ik CS nog niet zo lang.

Kan iedereen aanraden om je fps te testen (Fraps of ander programma laat dat zien, kan ook net_graph 1 in console doen) en wat veranderen als het lager is dan 100. Gewoon wat spelen met kwaliteit/resolutie settings.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hoge FPS haal je al met de crackste computer (behalve een Mac want daar haal je gewoon 30 fps op) dus dat is de reden niet. Waarschijnlijk komt het omdat ze 4:3 van vroeger gewend zijn en daarom het liefst zo willen blijven spelen.

haha dan verdien ik de award slechste computer ooit, ben LEM met 40 fps max

bewerkt door krism050
Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha dan verdien ik de award slechste computer ooit, ben LEM met 40 fps max

Mijn Macbook en iMac halen beide niet hoger dan 30 FPS, maar ik gok dat het niet aan mijn systeem ligt maar aan het besturingssysteem. :cab:

Dat is dan ook de reden dat ik het helaas niet kan spelen, voor CS heb je toch minimaal 60/70 FPS nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Macbook en iMac halen beide niet hoger dan 30 FPS, maar ik gok dat het niet aan mijn systeem ligt maar aan het besturingssysteem. :cab:

Dat is dan ook de reden dat ik het helaas niet kan spelen, voor CS heb je toch minimaal 60/70 FPS nodig.

Mhh, tja deze pc bevat geen videokaart, wou deze pc alleen gebruiken voor school totdat vrienden van me csgo lieten zien haha

Mwah vind het opzich wel meevallen, Dd2, Inferno, cache, mirage, nuke zijn prima te spelen als je smokes ontwijkt.

Toch heb ik het gevoel dat ik met een hogere fps beter kan zijn dan LEM, iemand straks een potje spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vergat bijna waarom ik zon vreselijke hekel heb aan matchmaking, net een potje met 1 kerel die van de 25 rondes 12 afk was, 1 die bakte er werkelijks niks van wist niet eens hoe die een smoke moest gooien en 2 russen die allemaar CYKA BYLAT schreeuwden. oke dat was dus mijn team, nu komt de enemy: een turkse clan niks mis mee, met 2 smurfs intotaal 20 uur gespeeld per account en 3 andere gasten met ongeveer 700 uren, die werkelijk waar zo ongelovelijk slecht waren. en toch wouden upranken (snap sowieso niet waarom mensen dat willen), maar die 2 smurfs ik weet niet wat er met hun was, als ze nou wh hadden of gewoon zo goed, beiden in de 40 kills ongelovelijk frustrerend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vergat bijna waarom ik zon vreselijke hekel heb aan matchmaking, net een potje met 1 kerel die van de 25 rondes 12 afk was, 1 die bakte er werkelijks niks van wist niet eens hoe die een smoke moest gooien en 2 russen die allemaar CYKA BYLAT schreeuwden. oke dat was dus mijn team, nu komt de enemy: een turkse clan niks mis mee, met 2 smurfs intotaal 20 uur gespeeld per account en 3 andere gasten met ongeveer 700 uren, die werkelijk waar zo ongelovelijk slecht waren. en toch wouden upranken (snap sowieso niet waarom mensen dat willen), maar die 2 smurfs ik weet niet wat er met hun was, als ze nou wh hadden of gewoon zo goed, beiden in de 40 kills ongelovelijk frustrerend

Welke rank heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou op man. Karel hier van MU is Gold Nova 4 zag ik laatst. Nou, daar hebben wij toen op Train mee gespeeld, daar kwam hij echt niet mee he. Jij bent rank waardig. DMG Hero

Dan moet je vooral [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; voor bedanken. Das 95% zijn bijdrage of meer :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DMG is ook niet bijna global trouwens. Al begrijp ik de potentie die je in mij ziet uiteraard wel en weet ik dat ik eind van 't jaar toch wel global ben. Maar nu nog even niet.

Al hoewel. Als ik de rank van bijvoorbeeld een Stacey zie, dan is hij of gebooste silver of ben ik eigenlijk wel een dikke adelaar. Want ik eindig tegenwoordig elk potje boven hem.

Heb ergens meegekregen dat de meest efficiënte manier van upranken is om CS van je pc te verwijderen en andere mensen op je account te laten spelen, nadat ze erom vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites