ForzaUtreg Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 "Je hebt circa $608.49 USD in de game uitgegeven nadat deze kaartenset uitkwam." Altijd leuk voor een spel van 14 euro :r :r :r Kun je trouwens zien in je profiel > badges > scrollen naar CS GO > hoe verdien ik kaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 zojuist cobbelstone drop gehad bij de pot van Navi-CLS... gelijk verkocht dus... iets te snel want ze gaan voor 20,- en meer en ik heb er 15 voor gekregen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 zojuist cobbelstone drop gehad bij de pot van Navi-CLS... gelijk verkocht dus... iets te snel want ze gaan voor 20,- en meer en ik heb er 15 voor gekregen :PGangbare prijs is 30-35 euro, zonde man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Gangbare prijs is 30-35 euro, zonde man :D ja, zat ook niet echt op te letten... zit dus awp in :P maja klaag nog steeds niet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 ja, zat ook niet echt op te letten... zit dus awp in :P maja klaag nog steeds niet :DAls je ze een maandje of wat bewaard had had je er minimaal 50 euro voor kunnen krijgen. Zit niet zo maar een AWP in, Dragon Lore Factory New is 3000 euro waard :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Als je ze een maandje of wat bewaard had had je er minimaal 50 euro voor kunnen krijgen. Zit niet zo maar een AWP in, Dragon Lore Factory New is 3000 euro waard :P Ok... zal er volgende keer opletten, was eerste keer dat ik mn account gelinkt had dus was de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 De awp die je uit die drops krijgt is 10k ofzo waard. Want de wapens die je uit zo'n drops krijgt zijn Souvenir wapens. Gewone Dragon Lore is 3k ofzo, Souvernir AWP | Dragon Lore 10k. Toen met de Major in Katowice werden die cases verkocht voor €50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Ben vandaag naar Keulen geweest, heb tot en met eerste map voor VP alles gezien. Geweldig stadion, prima publiek. Was leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 NiP vs VP op Train was echt smullen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Envy - Fanatic Finale <---- voor de liefhebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Wat een eerste game van de finale. Fnatic weer achter (14-8), pakken pauze en erna weer comeback haha. Nu begonnen aan OT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Wat een eerste game van de finale. Fnatic weer achter (14-8), pakken pauze en erna weer comeback haha. Nu begonnen aan OT. Man o man, hoe spannend kun je het maken :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Die [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; had me net even een 1v5 clutch zeg. Komt later nog wel filmpje van hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 ez [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goh, weer een half stijfje hier hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Thanks boys, was een lekkere clutch :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Thanks boys, was een lekkere clutch :P Wel erbij vermelden dat we expres doodgingen om jou de show te zien stelen he. :huhu: Nee man. Wereldactie. Jammer dat het geluid van Jules er niet bij zat. Die kwam bij iedere kill spontaan klaar in zijn broekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Wel erbij vermelden dat we expres doodgingen om jou de show te zien stelen he. :huhu: Nee man. Wereldactie. Jammer dat het geluid van Jules er niet bij zat. Die kwam bij iedere kill spontaan klaar in zijn broekje. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Vergeet je nu gewoon mijn ace?:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Vergeet je nu gewoon mijn ace?:( P90 anti eco aces zijn niet toegestaan op YouTube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Heerlijke clutch man [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Was tegen Nova 2/4's, maar alsnog leuke clutch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 wallhax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Spannende laatste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Afgelopen voor mij. :D PC kan hem niet meer aan, beweeg alsof ik in een DBZ gevecht zit. Vlieg alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Afgelopen voor mij. :D PC kan hem niet meer aan, beweeg alsof ik in een DBZ gevecht zit. Vlieg alle kanten op.Doe mij je P90 Death by Kitty en AK Case Hardened dan :$ :$ :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten