joostmakaay Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Heb uit geheime bron vernomen dat kyrill zn ace ook is weggehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Heb uit geheime bron vernomen dat kyrill zn ace ook is weggehaald Ja echt niet hé. Ik speelde niet met iemand van MU mee in dat potje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 (bewerkt) Dopinggebruik en hacks, de beschuldigingen stapelen zich op. Ik pleit voor een onafhankelijk fysiologisch onderzoek. 15 juli 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Is Kyrill ook een hacker? Dat dacht ik eigenlijk al ja. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Is Kyrill ook een hacker? Dat dacht ik eigenlijk al ja. En iedereen hier maar misleiden. Ik weet niet hoor die Kyrill.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Spelen we zo'n goede 1e helft... Worden we zo afgemaakt in de 2e helft als T zijnde pff. Ik en 1 ander hele tijd via MIC DO NOT RUSH. Maar ze bleven maar doen. 2e helft iets van 4-5x vrij snel als enige overlevende overgebleven, word je echt niet vrolijk van. Pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 haha kyrill noob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 28-19 Ik vermoed doping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 haha kyrill noob Hahaha ja Joost. Ik begon de 1e pistol ronde al met 4 kills en 80% van de enemy team gedood. Zo'n goede 1e ronde nog nooit gehad :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 KennyS en Apex wisseelen plaats met Shox en Smitzz. :( Shox en KennyS zouden zware cheat zijn, jammer Hoorde dat EnVyUs ook 90k bij heeft betaald ;o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Shox & Shmitzz zijn bfffff, anders zou het gewoon -shmitzz +kennyS zijn bij Envy hoor. En Envy moest natuurlijk contract afkopen van KennyS en Apex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Kunnen we als MU geen CS-groep aanmaken op steam want ik heb het volledig gehad met die Oost-blokkers. Snappen zij wel de intentie van het spel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 KennyS en Apex wisseelen plaats met Shox en Smitzz. :( Shox en KennyS zouden zware cheat zijn, jammer Hoorde dat EnVyUs ook 90k bij heeft betaald ;o Shox & Shmitzz zijn bfffff, anders zou het gewoon -shmitzz +kennyS zijn bij Envy hoor. En Envy moest natuurlijk contract afkopen van KennyS en Apex. Geruchten waren ook sterk dat Kinguin Shox & Smitzz wilde hebben en herenigen met Dennis en Scream. Die hebben ook ziek veel geld tot hun beschikking. Kunnen we als MU geen CS-groep aanmaken op steam want ik heb het volledig gehad met die Oost-blokkers. Snappen zij wel de intentie van het spel :p Die is er al. Althans, Jordi had er ooit één gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Geruchten waren ook sterk dat Kinguin Shox & Smitzz wilde hebben en herenigen met Dennis en Scream. Die hebben ook ziek veel geld tot hun beschikking. Die is er al. Althans, Jordi had er ooit één gemaakt. Eens opfrissen dan die groep ? en vanwaar komen al die cs nieuwtjes ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Mucsgo heet ie volgens mij. Vind Smitzz zo een grijze speler he. Blinkt nergens in uit. Alleen al daarom had EnvyUs een Awp"er moeten halen, hebben maar direct de beste gehaald haha. Want die ontbrak in hun line up. En ja Apex is zijn beste bff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Guardian > KennyS. En ook Skadoodle tikt dat niveau aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Hehe beetje gevoels gedoe. Kijk alleen naar t aantal clutches van KennyS. Die is in zijn spot ook altijd alleen, terwijl meeste teams een backup voor de awp'er meehebben. En kijk de kdr van KennyS, die is nog steeds een vd hoogste terwijl Titan al maanden geen twee wedstrijden achtermekaar heeft gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik vind het wel tof dat Kerel beter is gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Hehe beetje gevoels gedoe. Kijk alleen naar t aantal clutches van KennyS. Die is in zijn spot ook altijd alleen, terwijl meeste teams een backup voor de awp'er meehebben. En kijk de kdr van KennyS, die is nog steeds een vd hoogste terwijl Titan al maanden geen twee wedstrijden achtermekaar heeft gewonnen KennyS was AWP god. Na Awp nerf is die niet meer de oude. Guardian is sowieso beter en Ska staat met zijn laatste prestaties ook wel boven hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Ik vind het wel tof dat Kerel beter is gaan spelen. Thnx vriend :*) Wat een verschil met me 1e helft, de 2e. Dan gaat de CT janken dat ik een ''auto noob camper'' ben. Ja amahoela. Als een AWP mag waarom dan een Scar niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Wel netjes blijven tegen je teamgenoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Wel netjes blijven tegen je teamgenoten Ja, normaal wel. Maar ze begonnen mij uit te schelden terwijl ik flink 1e in ons team stond :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 'Go suck your moms tit' ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Scar is ook gewoon een faggot wapen, lekker twintig keer schieten dan Is er sowieso wel een raak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten