Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

R0i9cE5.jpg

rbVksGV.jpg

Spelen we zo'n goede 1e helft...

Worden we zo afgemaakt in de 2e helft als T zijnde pff. Ik en 1 ander hele tijd via MIC DO NOT RUSH. Maar ze bleven maar doen. 2e helft iets van 4-5x vrij snel als enige overlevende overgebleven, word je echt niet vrolijk van. Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KennyS en Apex wisseelen plaats met Shox en Smitzz. :( Shox en KennyS zouden zware cheat zijn, jammer

Hoorde dat EnVyUs ook 90k bij heeft betaald ;o

Shox & Shmitzz zijn bfffff, anders zou het gewoon -shmitzz +kennyS zijn bij Envy hoor. En Envy moest natuurlijk contract afkopen van KennyS en Apex.

Geruchten waren ook sterk dat Kinguin Shox & Smitzz wilde hebben en herenigen met Dennis en Scream. Die hebben ook ziek veel geld tot hun beschikking.

Kunnen we als MU geen CS-groep aanmaken op steam want ik heb het volledig gehad met die Oost-blokkers. Snappen zij wel de intentie van het spel :p

Die is er al. Althans, Jordi had er ooit één gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geruchten waren ook sterk dat Kinguin Shox & Smitzz wilde hebben en herenigen met Dennis en Scream. Die hebben ook ziek veel geld tot hun beschikking.

Die is er al. Althans, Jordi had er ooit één gemaakt.

Eens opfrissen dan die groep ? en vanwaar komen al die cs nieuwtjes ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe beetje gevoels gedoe. Kijk alleen naar t aantal clutches van KennyS. Die is in zijn spot ook altijd alleen, terwijl meeste teams een backup voor de awp'er meehebben. En kijk de kdr van KennyS, die is nog steeds een vd hoogste terwijl Titan al maanden geen twee wedstrijden achtermekaar heeft gewonnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe beetje gevoels gedoe. Kijk alleen naar t aantal clutches van KennyS. Die is in zijn spot ook altijd alleen, terwijl meeste teams een backup voor de awp'er meehebben. En kijk de kdr van KennyS, die is nog steeds een vd hoogste terwijl Titan al maanden geen twee wedstrijden achtermekaar heeft gewonnen

KennyS was AWP god. Na Awp nerf is die niet meer de oude. Guardian is sowieso beter en Ska staat met zijn laatste prestaties ook wel boven hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel tof dat Kerel beter is gaan spelen.

Thnx vriend :*)

ZCIQxxi.jpg

9pXbTGi.jpg

Wat een verschil met me 1e helft, de 2e. Dan gaat de CT janken dat ik een ''auto noob camper'' ben. Ja amahoela. Als een AWP mag waarom dan een Scar niet ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites