lennard95 Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Van casual krijg je ook een enge ziekte, Kut valve ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Zit pas op 90. :D Gold Nova moet ook wel haalbaar zijn als ik met jullie blijf spelen. :D 90 pas zegt ie ;e Ik heb maar 15 wins :( Net even [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; laten downranken omdat ik em kickte ;d Was weer in mijn eentje :cab: Dans ging ook zomaar weg. Had Kyrill wel kunnen gebruiken. Thnx!! lief!! Ik ben nu bij je aan het kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Nou hehe, eindelijk rank. En dat in een dramatische pot met een waardeloos team waarin we een zekere zege nog weggaven, Jordi en Kyrill weten wel hoe slecht die gasten waren :D Daarna nog even twee potjes gedaan met Kerft (1 ook met Karel) en weer 2 wins d'r bij (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Kerel man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; en alle andere. CsGo nu 7eu op steam. Kopuuh hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; en alle andere. CsGo nu 7eu op steam. Kopuuh hehe Vergeet je er niet bij te vertellen dat ze eerst 150 uur casual moeten spelen voordat ze comp kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Wist er niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 HjLHduTNxlQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Wat was er dan? Ben nu op mobiel. Blijkbaar was ook dreamhack de afgelopen dagen. Jammer dat Titan weer niet in de finale staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 HjLHduTNxlQ Slechte verliezers die Fnatic ;e :r :cab: In het begin stonden we 0-3 achter en dan zo winnen. Die Daniel vroeg in begin zelfs nog om een kick. Alleen een na laatste ronde per ongeluk een team genoot gekilled. Maar al met al erg tevreden. Zij hadden een 5 year vet maar ik heb hem ontiegelijk vaak aan diggelen geschoten ;d Mooiste was nog dat ik aan het einde als enige over de bom plante en 4 vijanden vermoorden helaas geen 5e anders was me 1e ace ooit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Had gister echt een sicke 1v5 clutch met awp, wel tegen brainless mensen maja care. Alleen daarna word ik altijd over confident en ga ik voor de sickste shots en fail ik keihard hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Gister samen met Kiewiet de meest slechte ninja defuse ooit gedaan :r Het lukte wel maar moet je niet zien hoe :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Gister samen met Kiewiet de meest slechte ninja defuse ooit gedaan :r Het lukte wel maar moet je niet zien hoe :r Hoe hebben jullie die Julio Bommendrager leren kennen? Chille gast dat :) Iemand zo zin in Assault competitief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Hoe hebben jullie die Julio Bommendrager leren kennen? Chille gast dat :) Iemand zo zin in Assault competitief? Maat van Dansie volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Echt dat casual kan een enge ziekte krijgen van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Echt dat casual kan een enge ziekte krijgen van mij. Waarom speel je dan niet gewoon competitief Vis? Zelfs [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; zit al tijdje op meer dan 10 overwinningen..... Me meest makkelijke 1e helft ooit... Was snel voorbij. Daarna Inferno met Nef: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Anti smurf update Kyrill je moet minimaal lvl 3 zijn om comp te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Anti smurf update Kyrill je moet minimaal lvl 3 zijn om comp te spelen. Das kut. Welk level ben jij dan nu Lennie? Vroeger kon je wel comp spelen onder de 10 winst maar max 2 potjes op 1 dag ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Das kut. Welk level ben jij dan nu Lennie? Vroeger kon je wel comp spelen onder de 10 winst maar max 2 potjes op 1 dag ofzo.. Lvl1 ofzo xp gaat te traag mensen klagen er al over hoop dat valve dit fixt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 WTFFFF. Iemand doneerde net 2000 dollar aan deze gast. http://www.twitch.tv/summit1g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 WTFFFF. Iemand doneerde net 2000 dollar aan deze gast. http://www.twitch.tv/summit1g Motar2k toevallig? Maar die Summit kreeg paar maandjes terug keer 20k ofzo in 1 donatie, echt sick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Demerbs dacht ik. Denk gewoon dat het fake is joh. Om mensen te triggeren om te doneren. Of is het echt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Summit verdient echt sick veel, een van de beste verdiende streamers. Iig meer dan een ton per jaar, geruchten gaan zelfs dat het richting meerdere tonnen per jaar gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Lvl1 ofzo xp gaat te traag mensen klagen er al over hoop dat valve dit fixt. Niet zo zeiken en gaan, oefening doet je goed. Beste update sinds, tsja, ooit. Dit vinden vooral hackers en smurfjes niet leuk. Summit verdient echt sick veel, een van de beste verdiende streamers. Iig meer dan een ton per jaar, geruchten gaan zelfs dat het richting meerdere tonnen per jaar gaat. Hij heeft dacht ik iets van 7500 Twitch subs ($5 per maand, $2,5 voor Twitch zelf) en met alle donaties gaat die wel lekker ja. Die Motar2k is iig echt, een of andere rijke Arabier die het wel leuk vind om met geld te strooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Hij heeft dacht ik iets van 7500 Twitch subs ($5 per maand, $2,5 voor Twitch zelf) en met alle donaties gaat die wel lekker ja. Die Motar2k is iig echt, een of andere rijke Arabier die het wel leuk vind om met geld te strooien. Hij krijgt wel meer dan 2.5 per sub, de grote streamers zoals Summit, Sodapoppin, Lirik hebben deals met Twitch, Sodapoppin kreeg geloof ik tussen 4 en 4.5 per sub. Motar heeft trouwens nog nooit aan Summit gedoneerd. Doneert eigenlijk alleen aan de echte pro's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten