Spring naar bijdragen

[Overig][.xml] Assists & Man of Match overzicht

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Info:

Altijd al willen weten hoeveel assists jou spelers geven? Of wie het vaakst man van de match wordt?

Met deze download krijg je er een zicht op in het 'Overview' en het 'Selection' overzichtspaneel.

Nu zie je dus hoeveel matchen, goals en assists jou spelers geven en hun MoM awards ;sm;

Maker:

Geert Laurent - Redrabbit/Managers United

Gebruiksaanwijzing:

Ga naar: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\panels

en plak daar het gedownloade "team squad.xml" bestand en klik ja bij overschrijven.

Best maak je eerst even een back-up van het originele!

Download:

Via MegaUpload

Via Rapidshare

Voorbeeld

assists1.jpg

assists2.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Info:

Altijd al willen weten hoeveel assists jou spelers geven? Of wie het vaakst man van de match wordt?

Met deze download krijg je er een zicht op in het 'Overview' en het 'Selection' overzichtspaneel.

Nu zie je dus hoeveel matchen, goals en assists jou spelers geven en hun MoM awards ;sm;

Maker:

Gebruiksaanwijzing:

en plak daar het gedownloade "team squad.xml" bestand en klik ja bij overschrijven.

Download:

Via MegaUpload

Via Rapidshare

Voorbeeld

assists1.jpg

assists2.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Info:

Maker:

Gebruiksaanwijzing:

Download:

Via MegaUpload

Via Rapidshare

Voorbeeld

assists1.jpg

assists2.jpg

Geplaatst

Mooi gedaan Geert, ik heb altijd de neiging dat lijstje te voorschijn te halen, nu kan dat dus ook!

Geplaatst

zeer goede toevoeging! echt goed gedaan geert! zeer handig

klopt het trouwens dat bij het overzicht je de vorm niet meer kan zien?

Geplaatst
  • Auteur

Als je bedoelt dat er iets is uitgehaald, neen.

Als je bedoeld dat je in FM niet kan zien wat zijn vormpijl was de laatste wedstrijden 7-7-8-5, ja. Maar dat was bij mij al zo van sinds ik het spel kocht

Geplaatst
  • Auteur
Moet je een nieuwe game starten om het te zien?
Start FM opnieuw op of kies "options - preferences - display&sounds - always reload skin on confirm (aanvinken) - confirm" en na het laden ga je dus per speler zijn assists zien. Indien niet vink dan via dezelfde manier de skin cache uit.
Geplaatst

Als je bedoelt dat er iets is uitgehaald, neen.

Als je bedoeld dat je in FM niet kan zien wat zijn vormpijl was de laatste wedstrijden 7-7-8-5, ja. Maar dat was bij mij al zo van sinds ik het spel kocht

oh ok, maar ik heb vergeten die oude te kopiëren dus kan ik er nu niet meer aan:oops:

Geplaatst
  • Auteur
oh ok, maar ik heb vergeten die oude te kopiëren dus kan ik er nu niet meer aan:oops:
Dus bij jou stond dat er standaard in :cab: heb het is even aan enkele mensen gevraagd hun team squad door te sturen (de originele) maar geen enkele doet het ;e

Zal is even verder rondvragen, als ik hem heb stuur ik hem wel door en pas ik de download aan

Geplaatst

ik heb de goede alweer, stond gelukkig nog op een oudere computer:cab:

maar als ik dus die assists erbij doe verdwijnen moraal en vorm die dan nog wel in het bestandje staan zover ik gezien heb

Geplaatst
Netjes, kheb hem gedownload, kga zo kijken of et werkt!

Hij doet het dus :mrgy: Mooi werk Geert

Ik zie nu alleen bij Selectie ook de nationaliteiten? :cab: En niet meer de vorm en het moraal, maar dat boeit niet echt :P

Geplaatst
  • Auteur
Netjes, kheb hem gedownload, kga zo kijken of et werkt!

Hij doet het dus :mrgy: Mooi werk Geert

Ik zie nu alleen bij Selectie ook de nationaliteiten? :cab: En niet meer de vorm en het moraal, maar dat boeit niet echt :P

Dan ga ik is nakijken of de juiste online staat ;) Want ik heb 1 voor mezelf met de nationaliteiten en dan deze met de assists en manofmatch. Donwload hem nog eens opnieuw en kijk of het nu de correcte is zou normaal juist moeten zijn bij deze
Geplaatst

Ga hem downloaden, lijkt me handig!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.