Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

mooi begin, succes nog

tip: koop villa voor 35 M(clausule)

Geplaatst
mooi begin, succes nog

Misschien is het leuker als hij wat originele spelers haalt.

Geplaatst
mooi begin, succes nog

Misschien is het leuker als hij wat originele spelers haalt.

Ieder zijn eigen keus. De een wil met grote namen winnen, ik speel liever met onbekende figuren, geeft mij meer uitdaging en voldoening als het me lukt.

Geplaatst

Zoals Mohwie al zegt ieder z'n eigen keus. Ik heb BV het liefst spelers uit de Nederlandse competitie, of Nederlanders.

OT: Succes, maak er wat moois van:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

De eerste beker is binnen !! Het Community Shield werd binnengehaald!

comunitieshieldcc8.jpg

Chelsea was aan een bere sterke wedstrijd bezig maar kon niet meer dan 1 doelpuntje scoren en dan kregen we toch we het deksel op de neus door een tegendoelpunt vlak voor tijd. Gelukkig wonnen we nog via de penalties

reactie van Diego Vanparys:

Ik ben heel trots op wat de spelers hebben gepresteerd, jammer dat we niet meer wisten te scoren, Liverpool was eigenlijk nergens buiten dat doelpunt dat uit de lucht kwam gevallen. Ik hoop op dit succes verder te bouwen.8) :*)

Geplaatst

altijd mooi die shield winnen... ga zo door

Geplaatst

Chelsea niet super origineel, maar toch! Veel succes

Geplaatst
  • Auteur

wat vinden jullie van mijn manier van de wedstrijd weer te geven doen zoals ik bezig ben of een ander scherm?bv gewoon de uitlsag en een verslag typen ofzo?

Geplaatst
  • Auteur

Opnieuw een overwinning,voorlopig goed begin van Chelsea in de Premier League

match2pb4.jpg

Geplaatst
wat vinden jullie van mijn manier van de wedstrijd weer te geven doen zoals ik bezig ben of een ander scherm?bv gewoon de uitlsag en een verslag typen ofzo?

Ik vind het tot nu toe zeer overzichtelijk en netjes echter zou ikzelf proberen de uitslagen ook een beetje in de stijl van de rest van je achtergrond te houden.

Geplaatst

Ik vind het niet echt een mooie lay-out , omdat de wedstrijd op de achtergrond van de site staat , maar goed .. Probeer wat meer wedstrijen in Een verslag te doen ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.