Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

fcbarcelonaat2.jpg

Ik ben nu al twee seizoenen bezig met Barcelona... Het gaat best goed en heb al aardig wat prijzen gepakt. Hier wil ik jullie graag laten meekijken met mijn game en zal ik dus screenshots van alle leuke, belangrijke en grappige dingen neerzetten. Ik zal alvast wat dingen van de eerste twee seizoenen er neer zetten. Als jullie screens willen zien of opmerkingen, tips of aanmerkingen hebben, zeggen jullie het maar.

Geplaatst
  • Auteur

fcbarcelonaat2.jpg

Ik ben nu al twee seizoenen bezig met Barcelona... Het gaat best goed en heb al aardig wat prijzen gepakt. Hier wil ik jullie graag laten meekijken met mijn game en zal ik dus screenshots van alle leuke, belangrijke en grappige dingen neerzetten. Ik zal alvast wat dingen van de eerste twee seizoenen er neer zetten. Als jullie screens willen zien of opmerkingen, tips of aanmerkingen hebben, zeggen jullie het maar.

Geplaatst
  • Auteur

fcbarcelonaat2.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2006/2007:

Gewonnen prijzen:

prijzenseizoen11zs9.jpg

Eindstand in de competitie:

prijzenseizoen14il9.jpg

Ik heb geen spelers aangetrokken in het eerste seizoen. Wel heb ik een speler laten vertrekken:

prijzenseizoen15lh6.jpg

Seizoen 2007/2008:

Gewonnen prijzen:

prijzenseizoen21xv4.jpg

Eindstand in de competitie:

prijzenseizoen24hs8.jpg

Aangetrokken spelers:

prijzenseizoen25vf1.jpg

Vertrokken spelers:

prijzenseizoen26yc3.jpg

Dit waren de eerste twee seizoenen, in de volgende posts zal ik verder gaan met het huidige seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2008/2009:

Aangetrokken spelers:

aangetrokken2008ir2.jpg

Vertrokken spelers:

vertrokken2008rc8.jpg

Huidige opstelling:

opstelling2008qg1.jpg

Geplaatst

Mag ik Screen Bojan en Messi?

Geplaatst

Leuke Novelle! Zelf op dit moment ook bezig met Novelle over Barcelona. Hou het in de gaten hoe jij het gaat doen.... :thumb:

Geplaatst

Zo Messi verdient wel heel veel! maarja succes! bedankt voor de screens!

Geplaatst
  • Auteur

hij is het dubbel en dwars waard!!.. speelt echt super!!

Geplaatst
  • Auteur

11... maar was te laat met printscreen drukken:S

Ik heb hier ook nog wel een goal van Bojan... ook in 11 seconden:

snellegoalzs6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

4e ronde spaanse beker, misschien een record voor saviola, 10 goals...?? hij doet het nog aardig...

toledobarcelonapq5.jpg

saviola10keeraj5.jpg

En de return... Bojan laat ook ff zien dat ie er is...

barcelonatoledomu0.jpg

Geplaatst
  • Auteur
die van Saviola moet je in het recordtopic Neerzetten!!

Net gedaan:D

Geplaatst

Damn, wat een uitslagen. Vind het persoonlijk jammer dat je er niet een verhaal van maakt en vooral resultaten showt, maar de eerlijkheid gebied te zeggen: die resultaten zijn indrukwekkend. Vooral Bojan, wat een topper!

Geplaatst
  • Auteur

Bojan wordt inderdaad steeds beter zolang ik hem maar geregeld opstel... alleen speel ik met 1 spits en heb ik voor die positie Eto'o, Saviola, Bojan en Wallcot..:S en Eto'o doet het behoorlijk... Saviola heeft in 10 wedstrijden 25 goals gemaakt als AMC:S (inclusief die ene 10...) en bojan haalt ook een behoorlijk gemiddelde dus ik wissel het een beetje af... Bojan speelt alle bekerwedstrijden enz... en Eto'o en Saviola wisselen elkaar af in de competitie en de champions league... Wallcot gebruik ik als vaste stand in voor de S, AMC en voor MR... want Messi is ook vaak geblesseerd of geschorst... werkt trouwens perfect tegen overbelaste spelers... heb nog nooit een aanvaller gehad die uitgeput of erg vermoeid was dankzij dit roulatiesysteem...

maar euhm... een verhaal schrijven is niet echt mijn hobby... hehe... en daar heb ik ook helemaal niet de tijd voor.. die tijd kan ik wel beter besteden... aan FM spelen bijvoorbeeld hehe:D

Geplaatst

Bojan is idd goed! Altijd leuk die beker,vooral als er nog lekker gescoord word ook! ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

Heb net het 3e seizoen klaar... zal vanmiddag wel de resulataten posten als ik terug ben uit school:D

Geplaatst

Je moet gewoon Ronaldinho verkopen, en daar Saviola in de plaats zetten, je vangt aardig wat voor ROnaldinho en dan kan je een Top verdediger of Keeper kopen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.