Spring naar bijdragen

Featured Replies

• Antwoorden 90
  • Weergaven 106
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Succes !

marcmeier heeft er ook nog 1 lopen en doet het daar goed ! Hopelijk kun jij het ook goed doen :D!

Geplaatst

Je vorige novelle was heel goed dus ik hoop deze ook :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Barca wilt Zwanenburg!

De derde geinteresseerde zou naar verluid Barcelona zijn geweest. Barca vroeg naar de verdiensten van Zwanenburg als assistent-manager. Nadat Ten Cate naar ajax vertrok is Barca nog altijd opzoek naar een opvolger. Eerder deze week weigerde Neeskens deze rol omdat hij het Australische elftal mocht gaan leiden.

De kans is echter klein dat Zwanenburg naar Barcelona zal gaan, want hij had al eerder aangegeven hoofdtrainer te willen worden. Desondanks zal Barca het gaan proberen.

Volgens Zwanenburgs zakenwaarnemer heeft Barca al bij Zwanenburg geinformeerd. Aan Zwanenburg de taak om te kiezen of hij naar de blaugrana van Barca wilt gaan.

9955_Barca_logo_2.jpg

Bron: Voetbal International

Geplaatst
  • Auteur

Dit was gewoon een test,

Hier blijkt alweer dat de meeste mensen je novelle niet lezen en gewoon hun post een boost willen geven!

Zoals je kan lezen staat er niks over mij in het geeft alleen aan dat Betis is afgevallen.

In vervolg vraag ik mensen alleen te posten als ze ook daadwerkelijk lezen!

En als je toch niks leest en alleen plaatjes kijkt en misschien de top leest je post vervolgens achterwege laat.

MvG,

Managertoday

Geplaatst

Duidelijke woorden en een mooie test. Ik kan me helemaal vinden in je woorden. Sommige mensen kijken naar de plaatjes, feliciteren je met een resultaat of iets dergelijks, maar lezen helemaal niet wat je typt. Ik benieuwd wat je gaat doen. Waarschijnlijk zal het nu Villareal worden. Barcelona zou een mooie club zijn, maar dan wel als hoofdtrainer..

Succes ermee!

Geplaatst

maakt mij niet uit welke club je kiest als je maar mooie resultaten boekt. Daar gat het toch om? Iig succes

Geplaatst

Ben benieuwd welke club het nu zal worden. Betis valt af. Hopelijk Biedt Valencia toch nog een contract aan aangezien Quique zelf zei dat hij weg gaat.

Het begin ziet er goed uit. Ga zo door.

Ik blijf het zeker volgen.

Geplaatst

We zien het wel. Hij maakt het wel spannend zeg!

Geplaatst
  • Auteur

6730nds.jpg

@Promanager, nee het is niet barca maat. :shhh:

Geplaatst

Ziet er mooi en overzichtelijk uit!

Je weet het goed naar een climax te brengen!

Deze komt in de volglijst (ik weet alleen niet hoe dat moet:S:P misschien dat jij me dat uit kan leggen)

Suc6 met je novelle KUTGW

p.s. Leuke test:P

Geplaatst
  • Auteur

Bovenaan zie je disscusie tools. Daar kan je een abbonement op iets nemen en dan krijg je een speciale lijst waarvan je overal een ''abonnement op hebt''

Geplaatst
  • Auteur
Neeskens naar Barca!

De Nederlander Johan Neeskens is per direct vertrokken bij Australie om bij Barcelona te werken. Hij heeft een contract getekend voor 3 jaar. Gisteravond was Neeskens al te zien bij de training in Camp Nou.

Neeskens maakte furore bij Australie om als de rechterhand van Hiddink tot de kwartfinale van het WK te komen. Daar werden ze onterecht uitgeschakeld door de toekomstige winnaar; Italie. Nadat Hiddink aangaf naar Rusland te gaan, vond ook Neeskens dat de tijd was gekomen om te vertrekken.

1150218938_0.jpg

Geplaatst

Niet goed gelezen gisteren managertoday ;) sorry.

Maar Barca wordt het dus ook niet, ben benieuwd.

Ik hoop zelf op Valencia, want het is een mooie club :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.