Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sint-Truiden VV

Hier ben ik weer, met jawel, Sint-Truiden. Ik ben al bijna aan het eind van seizoen 2 dus hier even gauw seizoen 1 !

Transfers in

transfersinaj1.jpg

Ou Kyoung-Jun : Een goede AMR die nog jong is ook, fantastisch hoe hij zich heeft ontwikkeld, minpuntje: Zuid-Koreaan dus is hij nog al 'ns weg op Interland.

Letó : Stond op de TL bij Liverpool en is technisch geweldig. Fysiek wat bijspijkeren en het word een echte held. Ook nog een talent.

Sahin : Het ontbrak me aan scorend vermogen en dat probeerde ik met deze speler binnen te halen. Ook nog jong.

Gouiffe à Goufan : Goede VM had er nog ervaringen mee met RBC en heeft ook nu weer goed gepresteerd.

Agyeman : Heerlijk om zo'n multifunctionele speler in huis te hebben. Én op iedere positie presteerde hij sterk. Ook nog jong.

Cardénas : Standaard is hij, maar het is een noodoplossing. Ik hoop hem na 2 seizoenen door te verkopen voor veel centen.

De rest : Allemaal talenten die ik mits ze goed doorgroeien een grote toekomst voor zich zie hebben. Anderen zal ik voor veel geld door proberen te verkopen.

Transfers uit

transfersuithu0.jpg

Alle spelers die verkocht werden waren overbodig, buiten Mototo. Hem verkocht ik aan het eind van het seizoen voor 100k + 50% van de doorverkoop. Een deal waar ik zeer tevreden mee ben.

Jupiler League

standpk3.jpg

De prognose was dat we 14e zouden worden, het is dus iets beter gegaan, maar tevreden ben ik allerminst.

Beker van België

Dramatisch hoe het ging, afgemaakt door een tweede klasser.

- Screen niet aanwezig -

Volgende update:

Heel seizoen 2

Geplaatst
  • Auteur

Sint-Truiden VV

Hier ben ik weer, met jawel, Sint-Truiden. Ik ben al bijna aan het eind van seizoen 2 dus hier even gauw seizoen 1 !

Transfers in

transfersinaj1.jpg

Ou Kyoung-Jun : Een goede AMR die nog jong is ook, fantastisch hoe hij zich heeft ontwikkeld, minpuntje: Zuid-Koreaan dus is hij nog al 'ns weg op Interland.

Letó : Stond op de TL bij Liverpool en is technisch geweldig. Fysiek wat bijspijkeren en het word een echte held. Ook nog een talent.

Sahin : Het ontbrak me aan scorend vermogen en dat probeerde ik met deze speler binnen te halen. Ook nog jong.

Gouiffe à Goufan : Goede VM had er nog ervaringen mee met RBC en heeft ook nu weer goed gepresteerd.

Agyeman : Heerlijk om zo'n multifunctionele speler in huis te hebben. Én op iedere positie presteerde hij sterk. Ook nog jong.

Cardénas : Standaard is hij, maar het is een noodoplossing. Ik hoop hem na 2 seizoenen door te verkopen voor veel centen.

De rest : Allemaal talenten die ik mits ze goed doorgroeien een grote toekomst voor zich zie hebben. Anderen zal ik voor veel geld door proberen te verkopen.

Transfers uit

transfersuithu0.jpg

Alle spelers die verkocht werden waren overbodig, buiten Mototo. Hem verkocht ik aan het eind van het seizoen voor 100k + 50% van de doorverkoop. Een deal waar ik zeer tevreden mee ben.

Jupiler League

standpk3.jpg

De prognose was dat we 14e zouden worden, het is dus iets beter gegaan, maar tevreden ben ik allerminst.

Beker van België

- Screen niet aanwezig -

Volgende update:

Heel seizoen 2

Geplaatst
  • Auteur

Sint-Truiden VV

Transfers in

transfersinaj1.jpg

Transfers uit

transfersuithu0.jpg

Jupiler League

standpk3.jpg

Beker van België

- Screen niet aanwezig -

Volgende update:

Heel seizoen 2

Geplaatst

Ik had van jou beter verwacht, maar volgend seizoen is er weer een nieuwe kans. ;)

Geplaatst

Leuke lay-out, mindere resultaten. Hoeveel transfergeld had je, omdat je 6 miljoen aan spelers hebt uitgegeven? En zou je die background misschien kunnen uploaden?

Geplaatst
  • Auteur

http://img529.imageshack.us/img529/9057/riquelmefmgy1.jpg

De background van Riquelme _O_

Het plaatje is héél groot, maar je moet het gewoon opslaan als en dan in die background map zetten onder de naam default

@ Le Saux: Sint-Truiden heeft een balans van 6 mln, er waren dus financiele mogelijkheden. Na mijn eerste transfer(Agyeman) en wat spelers verkocht te hebben vroeg ik aan het bestuur of ik wat meer transfergeld zou mogen krijgen. En dat kreeg ik :)

Geplaatst

Sint Truiden hogerop helpen lijkt me best een lastige klus hoewel de belgische competitie hardstikke zwak is eigenlijk.

Je zult daar niet zo een goede spelers tot je beschikking hebben als bij een andere club en dat maakt het weer lastig.

Geplaatst
  • Auteur

Sint-Truiden VV

Seizoen 2 is klaar, ik ben zeer tevreden over dit seizoen en boven alles over Patrick Okoro!

Transfers in

transfersinqd9.jpg

Köse : Hij werd gehaald als groot talent en basisspeler. In het begin had hij het lastig, maar het is steeds beter gaan lopen.

Werkhoven : Er waren 2 multifunctionele spelers vertrokken én ik wou er dus 1 terug. Bij deze en hij heeft nog kwaliteiten ook!

Okoro : Ik zocht een échte TM, want daar speel ik graag mee. Ik was aan het zoeken en hij viel op, veel sprongkracht, groot en kan goed koppen. Het was natuurlijk extra fijn dat hij gratis op te halen was bij GBA

Cissé : Een wat snellere VC, ik had namelijk alleen maar langzame en dat is lastig als je tegen Nigerianen speelt.

Weerman : Okoro was geblesseerd geraakt buiten de transferperiode, dus moest ik snel een back-up halen met dezelfde kwaliteiten(nou ja, lengte) die zonder contract zat.

Huyghebaert : Naast Werkhoven had ik geen VL meer. Het is een Belg en voldeed aan mijn eisen.

Gabrielson : Goede VR/VC, heeft aan het eind van het seizoen een basisplaats bemachtigd.

Koenders : Gehaald voor de VR positie, met daarbij in het achterhoofd houdende dat hij een goede back-up is voor de MR.

Anin : Gouiffe à Goufan was niet blij en dus haalde ik een vervanger. Hij kreeg een basisplek en deed het voortreffelijk.

Jensen+StechTwee 17-jarige talenten die in potentie toppers zijn.

Transfers uit

transfersuitkn1.jpg

Agyeman, Boskailo, Kosstadinov : Op deze 3 samen maakte ik een boel winst, ze waren basisspelers maar te vervangen. Plus deze bedragen krijg ik 50% van de volgende doorverkoop

De rest : Overbodig, voor sommige kon ik nog wat geld vangen.

Jupiler League

standsb1.jpg

Jaja, we gaan de Intertoto in. We zullen proberen een mooi seizoen te bekronen met Uefa-Cup voetbal.

Beker van België

Weer in de eerste ronde verloren van een tweedeklasser, ditmaal na penalty's.

- Screen niet aanwezig -

Selectie

standgt0.jpg

Okoro is een echte held, werd Speler van het jaar, won de Ebbenhouten schoen, werd topscoorder, gaf het meeste assists en had het hoogste gemiddelde. Over de rest ben ik ook zéér tevreden, allemaal nog een schepje erbovenop en ik zie ons volgend jaar meestrijden om de titel(mits de tactiek nog werkt en wat aankopen)

Volgende update:

1 januari 2009

Geplaatst
  • Auteur

okoroyu7.jpg

Wat een held is het, een echte aanrader als Targetman.

Sint-Truiden VV

De eerste helft van seizoen 3 komt eraan:

Transfers in

transfersinla9.jpg

Alle 4 waren het back-ups

Transfers uit

Geen Transfers uit

Na een aardige Intertotoreeks(Kaunas uitgeschakeld(10-0) en nipt van Real Zaragoza te hebben verloren(4-3) en de eerste competitiewedstrijd te hebben verloren, heb ik besloten dat ik hogerop wou. Niet meer het Belgische gepriegel. Ik wou écht bikkelhard voetbal. Voetbal in een topland.

Na mijn ontslag ingediend te hebben heb ik direct gesoliciteerd naar banen die ik wel mooi vond(AZ, Fulham en het Kameroens elftal) AZ had mij niet in gedachten als nieuwe hoofdcoach, zij kozen voor de meer ervaren Cees Lok.

Fulham heeft wel een maand gewacht om uitsluitsel te geven over mijn sollicitatie en ze wouden mij. Ik ging een club managen in de Premier League, FANTASTISCH.

Fulham

Ik heb geen transfers kunnen doen, omdat ik half september begon in Londen.

Premier League

stand1fu4.jpg

Vooraf werd verwacht dat we zouden moeten strijden tegen degradatie, in het begin ging het niet zo lekker, naarmate we eenmaal de smaak te pakken kregen begon het te lopen en dit resulteert tot nu toe op een mooi plekje. Wel hebben we veelsteveel gelijk gespeeld, dit komt omdat mijn spitsen simpelweg het doel niet wisten te vinden in de eerste wedstrijden onder mijn hoede.

League Cup

Ik was al uitgeschakeld voordat ik bij Fulham begon

Selectie

selectie1ge8.jpg

In het begin dat ik kwam wisten de spitsen niet te scoren, dit is pas de laatste wedstrijden verholpen. Rosenior en Quedrue zijn echt twee fantastische backs, Biscan voor de verdediging en voorin Vaughan en John voorin, een leuke selectie!

Volgende update:

1 juni 2009

Geplaatst

Ziet er tsjill uit, Joopmeister. Met fulham volgend jaar Europa in ? :D

Geplaatst

Fulham is best een mooie club eigenlijk en het mooiste is nog wel dat er maar 5 punten verschil zit op een uefa cup plaats, dat moet dus nog te doen zijn maar ik snap dat het lastig is.

Geplaatst
  • Auteur

Fulham

Het seizoen zit er weer op, enjoy!

Transfers in

transfersin2vu5.jpg

Fonte: Talentje dat overkwam voor nop van Arsenal, heeft het goed gedaan.

Bakircioglü: Door veel blessures op het middenveld had ik dringend een aardige middenvelder nodig, ik keek 'n beetje rond in Nederland en zag dat Kennedy zonder contract speelde. Meteen gehaald dus.

Van der Meyde: Werd ontslagen door Everton en bleek voor ons een goede versterking

De rest: Talenten.

Transfers uit

transfersuit2os9.jpg

Bullard:Kwam niet in mijn plannen voro en mocht vertrekken.

Premier League

stand2fj9.jpg

De 2e seizoenshelft speelden we echt bout, de spitsen wisten neit te scoren en iedereen was de hele tijd geblesseerd. Jammer, maar dit temperd de verwachting voor volgend seizoen wel.

FA Cup

facup1yc0.jpg

facup2ij7.jpg

Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben echt altijd slecht in landelijke cups, zo ook nu.

Selectie

selectie2he3.jpg

Het ging dus veel slechter, wat ook wel te zien is. De bal wou het netje niet meer in, helaas. Volgend seizoen gaat het beter. 4 sure.

Volgende update:

1 januari 2010

Geplaatst

Leuk hoor, Joop. Jammer dat het steeds niet lukt. :(

Veel succes volgend seizoen!

Geplaatst
  • Auteur

Fulham

M'n eerste seizoen bij Fulham waar ik gewoon ook de hele transferperiode heb meegemaakt, hier de eerste seizoenshelft.

Transfers in

transfersin1eq1.jpg

Caiado : Een goede, talentvolle AMR. Zal een basisplaats krijgen.

Capolei : We hebben nu dus een goede op rechts, maar aangezien je bij voetbal ook aan de linkerkant voetbalt hebben we ook een talentvolle AML gehaald, ook hij start in de basis.

Johnson : Voor in de 4-4-2 formatie naast de TM, Mido.

Svendsen : Dé VL in ons team, in het begin kreeg de ervaren Queudrue nog voorrang, inmiddels heeft Svendsen zich tot bassispeler gepromoveerd.

Marsili : MC, naast Bakircioglu voor in de 4-3-3.

Mido : We zochten een TM, want daar speel ik altijd mee, nou die hebben we gevonden.

Sabino Fernandes : GEWELDIGE REGEN, wat een stats. Omdat hij in het 1e jaar meestal nog iets moet wennen uitgeleend aan 'n Engelse club.

Walter : GEWELDIGE REGEN, wat een stats. Omdat hij in het 1e jaar meestal nog iets moet wennen uitgeleend aan 'n Engelse club.

Schaars : Ik zocht nog naar een Verdedigende Middenvelder aangezien Biscan en Smertin er niet sneller en jonger op worden.

Oliva : Helaas kreeg hij geen werkvergunnig, wat een goede VC. Nu dus 3 jaar verhuren aan m'n Belgische satelietclub.

Okoro : Ik wou hem in de winterstop al halen, toen kreeg hij geen werkvergunning. Toen kreeg Mido de voorkeur als TM, maar toen deze beste Egyptenaar 4 maanden geblesseerd raakte had ik een nieuwe TM nodig. Ik had goede ervaringen met hem en dat mocht hij nu op een hoger niveau laten zien.

Bao Hui : Talentvolle VC, gaat ook 3 jaar naar België.

De rest : Zij zouden wereldtoppers kunnen worden, daarom heb ik ze gehaald. Meteen uitgeleend aan andere EPL clubs of satelietclubs.

Transfers uit

transfersuit1cw5.jpg

Allen waren te slecht voor het team dat ik in ogen had.

Premier League

stand1yp7.jpg

Aanvallend liep alles goed, verdedigend niet. Dat is dan ook de reden van deze belabberde resultaten

League Cup

leaguecup1ru7.jpg

leaguecup2ks0.jpg

leaguecup3me8.jpg

De eerste 2 wedstrijden waren we veel beter, maar scoorde hun toevallig ook. Tegen Man Utd had ik niks in te brengen, het is daarom wel jammer dat de 2-1 van hun eigenlijk een buitenspeldoelpunt was.

Selectie

selectie1pl4.jpg

Aanvallend ging het in ieder geval veel beter. Nu lag het probleem weer aan de verdediging. Mijn aankopen zijn trouwens allemaal zeer goed gebleken.

Volgende update:

1 juni 2010

Geplaatst

Het ziet er goed uit moet ik zeggen.

Screentje eindstand afgelopen seizoen?

Geplaatst

Mooi overzichtelijk weergegeven! Jammer van de League Cup maar de FA Cup is belangrijker in Engeland

Geplaatst
  • Auteur

Die staat in de update ervoor :cab:

Geplaatst

Moet beter kunnen qua prestaties kjelt, maar leuke transfers. Waarom speelt Okoro meer dan Mido ?

Geplaatst
  • Auteur

Omdat Mido na een paar wedstrijden 4 maanden geblesseerd was en Okoro is mijn held 8)

En nog toffer mijn 4000e post in m'n eigen topic 8)

Geplaatst
  • Auteur
Martens heeft er genoeg van

Zo klonk het gisteren op de persconferentie in Londen bij Fulham. Joop Martens, een ambitieuze manager die zijn loopbaan begonnen is bij Sint-Truiden, heeft er genoeg van. Hij is ambitieus en dat is, in zijn ogen, het bestuur van de Londense club niet. "Ze moeten ook niet zo zeiken, we hebben fokking 30 miljoen cash voor de club en dan krijg ik 5,5 miljoen om spelers te kopen, dan donder maar", sprak Martens woede uit. Dit heeft waarschijnlijk betrekking op de interesse van Fulham in de verdediger van Manchester City, Nedum Onuoha. De vraag prijs die Man City gaf was 6 miljoen waardoor Martens zijn zo gewilde versterking niet in kon lijven. "De verdediging maakt de hele tijd fouten en we kunnen geen fatsoenlijke nieuwe kopen, zo kunnen we niet naar de top, dus ik heb na goed overleg met mijn familie en omringenden besloten ontslag te nemen bij Fulham."

Patrick Okoro vindt het jammer, dit liet hij ook aan The Sun weten "Dit is natuurlijk niet leuk, Martens heeft mij bij GBA weggekocht om mij vervolgens bij Sint-Truiden te laten schitteren. Als je dan hoort dat hij jje ook bij Fulham wil kopen is dat natuurlijk helemaal leuk. Ook als je dan ook nog een basisplaats krijgt en gerespecteerd wordt door grote namen als Mido en Schaars."

Ook het bestuur had Joop Martens liever langer aan zich gebonden : "Tja, wij niet ambitieus? Wij zijn hartstikke ambitieus maar Joop moet ook begrijpen dat wij niet zomaal al het geld in spelers willen pompen. Maar geen nood, wij maken deze laatste 8 wedstrijden nog af en zullen dan op zoek gaan naar een nieuwe coach voor ons Fulham!" De supporters hebben lak aan Martens: "wie geen hart heeft voor de club mag optyfen", klonk een tevreden supporter nadat in het openbaar kenbaar werd gemaakt dat Martens ontslag had genomen.

Interview met het AD

Martens wil Nederland

Verslaggever

Martens

Hallo Joop, waarom dit besluit. Het ontslag nemen bij Fulham?

Zoals je in verschillende Engelse kranten hebt kunnen lezen, was het bestuur naar mijn mening minder ambitieus als ik, als ik een speler wil die ik echt nodig heb en het bestuur geeft mij geen 500k meer. Dan is het over. Als je in een wereld van miljoenen werkt, je de club omhoog wilt stuwen en dan wat geld moet neerleggen voor een verdediger die een boel tegendoelpunten scheelt, althans daar ben ik van overtuigd, en het bestuuk wil geen half miljoentje extra transferbudget geven, noem ik dat nou niet de ambitieusheid als de mijne.

Ja, dat is te begrijpen. Maar vielen de resultaten u niet ietwat tegen?

Jawel, maar zoals ik al heb gezegd: Als ik Onuoha nou had gehaald had dat tegendoelpunten gescheelt, dus hadden we meer punten gehad en dat had geleid tot een betere positie van de club in de lijst.

En wat gaat u nu doen ? Meteen op zoek naar een nieuwe club ?

Daar is het nu nog wat vroeg voor, iik wil gewoon even op vakantie, ik denk dat ik mijn zaakwaarnemer vraag een beetje te kijken of er nog wat leuks is en als een club mij als manager wil dat hij dan contact met me opneemt.

En het WK is nu bezig, heb je daar al aan gedacht dat er eventueel bondscoaches ontslagen zouden kunnen worden?

Daar heb ik over nagedacht ja.

En lijkt het u dan wat om een land te managen?

Nou, ik vind het hier nog wat te vroeg voor. Als ik een nieuwe club vind wil ik gewoon iedere dag met m'n mannen op het veld staan, lekker trainen, wedstrijdje. Heerlijk.

Veel plezier op vakantie en tot ziens!

Dankuwel, houdoe.

Martens terug in België

Manager Joop Martens heeft een nieuwe baan, SK Maldegem is zijn nieuwe club. Deze club wordt gezien als de zwakste club volgend seizoen uit de Belgische tweede klasse. Martens zou met deze club het hoogste niveau op willen. In ieder geval weer een mooie club van SK Maldegem maken. Ambitieus zoals altijd.

"Dit is een heerlijke club om na 2 chaotische jaren uit Londen terug te keren naar België, het land waar het op trainersgebied allemaal voor mij begon. De druk om de prestaties zal minder worden, maar ambitieus als ik ben wil ik de club groot maken", waren de eerste woorden van Martens na zijn aanstelling bij Maldegem.

De supporters waren helemaal door den dolle toen ze hoorden dat Joop Martens de nieuwe manager werd: "SK MALDEGEM JALALAA, dit is echt kei gaaf dat we nu Martens als coach hebben. Hij heeft in ons land Sint-Truiden naar een hoger niveau getild en heeft bij Fulham gepresteerd wat iedereen verwacht had, de middenmoot halen. Nu worden wij als degradatiekandidaat gezien, maar ik hoop dat Jopie ons voor degradatie kan behoeden."

Ik coach nu dus SK Maldegem, nog even wat resultaten zonder screens bij Fulham :

- 12e in de competitie met nog uitzicht op plek 7

- In de FA Cup 2e wedstrijd uitgeschakeld door Arsenal

- Okoro en Mido scoorden aan de lopende band, verdedigend was het bagger, vandaar de mindere prestaties

- Spelers waar ik tevreden over ben: Capolei, Caiado, Schaars, Rosenior, Batista(Keeper), Okoro, Mido, Rui Fonte, Johnson, Bakircioglü.

- Spelers waar ik ontevreden over ben: Van der Meyde, Djordjevic, Svendsen, Bocanegra.

- De rest was verhuurd of speelde te weinig.

Geplaatst
  • Auteur
Hier zit ik dan, alleen in Maldegem, mijn vrouw woont nog steeds bij Sint-Truiden, twee jaar zonder m'n vrouw in Londen achter de rug en nu wel dichterbij maar toch niet bij elkaar. Ze vindt het belangrijk dat onze 2 zoons in 1 en dezelfde buurt opgroeien en hun vrienden houden. Ik kan me er wel in vinden maar heb na 8 wedstrijden besloten dat ik het niet meer aankon, dit heeft vooral te maken met het feit dat de manager van Visé is ontslagen, een satelietclub van Sint-Truiden. Als ik nou eens manager wordt van Visé kan ik weer terug naar mijn geliefde vrouw. Dat zou fantastisch zijn. Eerst even alles op een rijtje zetten. Na 8 wedstrijden heb ik wel wat leuke spelers aangetrokken. De Nederlander Roy Tulmans en een Franse, ervaren verdedigende middenvelder. Er waren geen mogelijkheden bij Maldegem, heb er het beste gemaakt wat kon en heb een paar punten meegenomen en we staan op een, voor SK Maldegem begrippen, op een goede 17e plek. Maar ik wil hogerop, heb na mijn mislukte periode bij Fulham besloten er alles aan te doen de buitenwereld te bewijzen dat ik het hoge niveau wél aankan. Ik wou wel eerst een jaar of wat terug bij m'n vrouw, of dat nu met of zonder club is maakt me helemaal niks uit. Ik mis haar en mijn zoons ook, ik wil dat ze opgroeien met mij. Niet dat ik af en toe een keer langskom. Bij Fulham was het allemaal te druk, weinig kansen om naar huis te komen. Dan de grote dag, ik begin mijn spullen van Maldegem naar ons huisje te verplaatsen en tussendoor kijk ik nog even in m'n mailbox of mijn zaakwaarnemer nog wat heeft vernomen van Visé. JAAAA roep ik blij door het huis, Visé wil me ik kan én een club blijven trainen én bij mijn gezin wonen. Fantastisch. Ik kijk even naar het contract, heb het salaris niet gezien. Dat interesseert me niet, bij Fulham heb ik genoeg opgehaald dat ik geld genoeg heb voor de komende jaren. Ook zie ik dat er zelfs financieel wat mogelijk is, van Visé wil ik van een zwakke middenmoter een goede middenmoter maken die soms meedoet om promotie om vervolgens te promovreen en van Visé een goede Belgische middenmoter maken. Dit is mijn droom op het moment, de steun van mijn 4 en 6 jarige oude zonen en van mijn vrouw zullen impact hebben op het plezier waarmee ik naar de club ga.

Joop Martens gaat naar Visé, naar zijn gezin, richting de Belgische eerste klasse. Morgen is de eerste dag op de club, ik heb er al veel zin in en hoop dat er nog wat spelertjes zijn die goed tegen een bal kunnen trappen.

Geplaatst

Héél erg goed geschreven, Joop. Leuk dat je nu ook een beetje een verhaal erbij pakt. Ga je nu ook de wedstrijden een beetje apart bespreken enz ? Dat zou wel erg mooi zijn. Layout kan je altijd even aan mij vragen, dat weet je :)

Ga zo door.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.