Geplaatst 30 mei 200718 jr. Ik heb hier ooit - in de Arbeidsm - een topic gezien over Marcelo, hij wordt naar het schijnt een topspits, als je hem daarop traint. Maar dat topic is nu weg, daarvoor stond er "moved" bij. Als je er dan nog op klikte, stond er dat je niet gemachtigd was om het zien. Mijn vraag is nu: wordt Marcelo een zeer goede spits,
Geplaatst 30 mei 200718 jr. Auteur Ik heb hier ooit - in de Arbeidsm - een topic gezien over Marcelo, hij wordt naar het schijnt een topspits, als je hem daarop traint. Maar dat topic is nu weg, daarvoor stond er "moved" bij. Als je er dan nog op klikte, stond er dat je niet gemachtigd was om het zien. Mijn vraag is nu: wordt Marcelo een zeer goede spits,
Geplaatst 30 mei 200718 jr. Auteur Ik heb hier ooit - in de Arbeidsm - een topic gezien over Marcelo, hij wordt naar het schijnt een topspits, als je hem daarop traint. Maar dat topic is nu weg, daarvoor stond er "moved" bij. Als je er dan nog op klikte, stond er dat je niet gemachtigd was om het zien. Mijn vraag is nu: wordt Marcelo een zeer goede spits,
Geplaatst 30 mei 200718 jr. Probeer het uit zou ik zeggen. Volgende keer niet direct een topic openen, kan ook in Vragen over Spelers, anders kunnen we wel over elke speler een topic openen...